Dieseli kolmellakympillä? Jetta, Qashqai, Clubman ym

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Relg
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
mulla on 3 vkoa vanha qashqai 1,5 l dieselillä. kulkee ku unelma, kiihtyy hyvin ja erinomainen veto. ohjaus on vakaa ja pysyy hyvin tiellä (eli siis ei tartte ookaa niinku esim. mun entistä primeraa). vahva kone vetää hyvin isolla vaihteella ylämäet ja ohitukset sujuu vitosella (kuusi vaihdetta siis). mulle tärkeitä ominaisuuksia kun ajan erittäin paljon maantieajoa.

kulutus on esitteessä 5,5 l maantiellä ja tällä hetkellä mulla näyttää mittaristo 5,4 l. eli olen luonnollisesti erittäin tyytyväinen, kun entinen vei 8 l / 100 km bensaa.

mitään valittamista ei autosta ole. paitsi ehkä se, että nyt kun on niin kiva kruisailla niin tulee vietettyä jopa vapaa-aikaa vapaaehtoisesti autossa.

plussana vielä hyvät, napakat ja tukevat penkit ja monipuoliset säädöt. erittäin kiva, ergonominen pysty istuma-asento. hyvä näkyvyys ulos, suht korkealta. peilit isot, mutta taka-ikkuna hiukan pieni (mutta koska naisena tietenkään en juurikaan osaa peruuttaa, niin ketä kiinnostaa....).

voin suositella lämpimästi ja veikkaan että kun seuraavan kerran vaihdan autoa niin pysyttelen tässä merkissä ja mallissa edelleen.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
meneekö se ykkös vaihde päälle sujuvasti qashqaissa vai oliko tuossa nelosen koeajo autossa jotain hämminkiä. eli onko se ominaisuus vaiko yksilö vika?

meneekö se ykkös vaihde päälle sujuvasti qashqaissa vai oliko tuossa nelosen koeajo autossa jotain hämminkiä. eli onko se ominaisuus vaiko yksilö vika?

Kahta eri yksilöä olen ajanut ja molemmissa menee ykkönen päälle ihan normaalisti. Eli ei se ominaisuus taida olla..

Itelläki auton vaihto edessä koska vaimokkeen työmatka kasvoi 50km suuntaansa eli ajoa tulee lisää ~500km/vk. Nykyisin alla Mazda 6 gt 2.3l bensakoneella ja keskikulutus jotain 9l/100km. Jos sais tosiaan tuon 4l/100km säästettyä se tekis jo viikossa 20l ja kuukaudessa tankillisen mikä on aika paljon nykyisillä bensan hinnoilla.

Pitääpä käyä testaan tuo qashqai. Jos joku keksii muita hyviä vaihtoehtoja tohon ~5/100km sarjaan niin oisin kiitollinen. Autossa pitää kuitenki edes vähän olla jotain eli skoda tai seatti ei oikein maistu :D

105 egee hurahti taas tankkiin, voi jeesus... Miettikää oikeasti tuota kulutusta, suosittelen.
Mitähän mummovainaa olis sanonut jos eläkeläisenä olisi tankannut puolella kuukauden eläkerahoistaan...600mk... hohhoijaa :curs:

Itelläki auton vaihto edessä koska vaimokkeen työmatka kasvoi 50km suuntaansa eli ajoa tulee lisää ~500km/vk. Nykyisin alla Mazda 6 gt 2.3l bensakoneella ja keskikulutus jotain 9l/100km. Jos sais tosiaan tuon 4l/100km säästettyä se tekis jo viikossa 20l ja kuukaudessa tankillisen mikä on aika paljon nykyisillä bensan hinnoilla.

Pitääpä käyä testaan tuo qashqai. Jos joku keksii muita hyviä vaihtoehtoja tohon ~5/100km sarjaan niin oisin kiitollinen. Autossa pitää kuitenki edes vähän olla jotain eli skoda tai seatti ei oikein maistu :D

autossa pitää olla sitä jotain ja sit qashqai kelpaa? :lol2:

:piis:

Zone-sarja -42%

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Nostetaan ylös...

Onko kenelläkään aikomusta ostaa uutta Subaru Forresteria dieselinä? Olisi kiva tietää kuinka hyvin tuosta saa chippaamalla tehoja irti. Hintansa puolesta aika mielenkiintoinen SUV ja kulutuskaan ei näytä pahalta.

Nostetaan ylös...

Onko kenelläkään aikomusta ostaa uutta Subaru Forresteria dieselinä? Olisi kiva tietää kuinka hyvin tuosta saa chippaamalla tehoja irti. Hintansa puolesta aika mielenkiintoinen SUV ja kulutuskaan ei näytä pahalta.

http://www.gti.fi/artikkelit/artikkeli.php?id=466

"Pikavisiitti Googleen kertoo V-techin ehtineen ensimmäisenä tarjoamaan virityslastua, jolla pitäisi irrota 30 hv ja 40 Nm lisää."

Noilla lisäyksillä tuskin mikään 2.5XT:n veroinen tykki.

Suositut

Back
Ylös Bottom