Voisiko joku fiksumpi ja kokeneempi dieettaaja valaista kokematonta. Olen siis jääurheilija, minkä ohella oon käynyt nyt about neljä vuotta suhteellisen aktiivisesti salilla. Ruokavalion muutoksia ei oo ollut tän aikana, lähinnä noudattanut yleisiä ravitsemussuosituksia pienillä lisäravinteilla, joskin sillon tällön kaloreiden määrää oon vähän säädellyt. Parin vuoden aikana oon kuitenkin entistä enemmän ollut kiinnostunut fitneksestä (enkä kyllä oo ainut kun tä tuntuu nyt olevan joku muotivillitys) sekä voimanostosta. Tohon ensimmäiseenhän olennaisesti liittyy treenaamisen lisäksi oma ruokavalionsa, karkeasti ottaen offeilla eri ja dieetin aikana eri. Mulla on tällä hetkellä kropan kanssa se piste, kun lihasta on mielestäni tarpeeksi ja nyt pitäis saada ylimääräset ympäriltä pois. Dieettikausi siis alkakoon. Oon miettinyt ja lukenut eri vaihtoehdoista, pääsin siihen lopputulokseen että haluisin lähteä liikkeelle vhh- tai 5:2 dieetillä.
KYSYMYS KUULUUKIN: onko järkevää yhdistää nämä kaksi dieettiä keskenään? + siihen vielä mahdollisesti gluteeniton ruokavalio. yleisestikkin fiksummat saa jaella vinkkejä!
KYSYMYS KUULUUKIN: onko järkevää yhdistää nämä kaksi dieettiä keskenään? + siihen vielä mahdollisesti gluteeniton ruokavalio. yleisestikkin fiksummat saa jaella vinkkejä!