Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Cockton sanoi:Tuli vaan mieleen Mannisen artikkelit aiheesta lihaskasvu low-carb - high-protein -dieeteillä...
sikamies sanoi:pakko kysyä niiltä jotka ovat laihtuneet paljon, tai muuten vaan tietävät aiheesta: Olen laihtunut 23 kiloa toissa syksystä (2003). Nyt on pituus 188 ja painoa 87-88kg. Painoindexin (joojoo paskaa on tiedän) mukaan olen normaalipainonen. sen lisäksi on jonkinverran tuota lihasmassaa kertynyt.
Minkä HELLLLLLVETIN takia mulla on vielä tota löysää pakkia tossa? paino ei tunnu enää tippuvan mihinkään. Alan olemaan epätoivonen. Jengi väittää että mulla on vaan "löysää nahkaa" laihtumisen jäljiltä. Mahdollista? Läskiltä tämä kyllä tuntuu ja näyttää. Siis kunnon läskiä on vain vatsan seudulla, ei perseessä, reidissä tai missään. Voiko se olla vaan "roikkuvaa vatsaa" tai "löysää nahkaa"? taitaa olla paskapuhetta. Mutta jos se pitää paikkaansa, voiko asialle tehdä käytännössä mitään?
sikamies sanoi:Siis kunnon läskiä on vain vatsan seudulla, ei perseessä, reidissä tai missään. Voiko se olla vaan "roikkuvaa vatsaa" tai "löysää nahkaa"? taitaa olla paskapuhetta. Mutta jos se pitää paikkaansa, voiko asialle tehdä käytännössä mitään?
Mulla on ihan sama. Siispä en niistä ja muiden väitteistä välitä. Nyt on paino laskunut melkein 8 kiloa tammikuun alusta asti.JSmith sanoi:edit: noi laskurit ja estimaatit antaa mulle ihan tolkuttoman paljon yläkanttiin olevia arvauksia. Jos niiden mukaan suunnittelisi niin ei laihtuisi ikinä.
lej sanoi:Eli jos paino on laskenut aikaisemmin, niin ei kannata huolestua vähän hitaammasta jaksosta, tosin jos mitään ei alusta lähtien tapahdu, niin sitten kannattaa miettiä tarkemmin.