Dieetti alkoi,oikeilla raiteilla?

bz1 sanoi:
Eikös tuo ~1700kcal päivässä ole vähän turhan pieni määrä dieetin alussa olevalle 102-kiloiselle kaverille? Aerobistakin näköjään mukana 3 x 30min viikossa..

jaa a... ei tos mitenkää ÄLYTÖN nälkä ehi kumminkaa tulla ku jotai otetaa kumminki 2-3h välein aina naamaan. Treenipäivänä kalorimäärä about 2000kcal. Palautuminen tulee olemaan aika tiukkaa varmaa ja jos vaatii lisää palautumis aikaa nii salille ei sillo mennä, tehen mielummin vaikka aerobista vähän sen sijaan :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Dynamite88 sanoi:
en tiä oliko toi vittuilua mutta luulekko että alan kirjottaa kaikki maholliset ruuat toho mitä vois syyä ton ja ton sijaa jne. :arvi: noh kumminki tuota riisi/tonnikala safkaa tulen varmasti syömää melkein joka päivä. Siihen vieläkö nakkaa sekaa semmosta tomaatti kastiketta jota käytetää jossai tortillois tai jotai nii o iha vitu hyvää. Ei sen dieetin tartte mukavaa ollakkaa ;)

Ei ollu vittuilua, ei sinne päinkään. Mulla itellä vain tympii tonnikala, jos sitä syö purkin viikossa, saati sitten joka päivä. Ite oon ollu dieetillä ny 12 viikkoa ja lähes joka päivä oon syöny kanaa. Välillä kalkkunaa. Mut ku laittaa aina eri marinadeilla niin ei sillä tavalla tympäse.
No, kukin taaplaa tyylillään, ei kannata hermostua.
:piis:

Fiona sanoi:
1 dl keittämätöntä riisiä painaa muistaakseni n.90 grammaa...

woot??

edit: tarkistin tosta "kalorilaskurista" ja sanoi :

Riisi, keitetty, 100 g, 1,25 dl (kuivana 36 g) (100g)

Määrä 100g
Energia 122kcal
Protsku 2.2g
Hiilari 27.2g
Rasva 0.3g

eli oon mä vissi sittenki oikeil raiteil??

Dynamite88 sanoi:
woot??

edit: tarkistin tosta "kalorilaskurista" ja sanoi :

Riisi, keitetty, 100 g, 1,25 dl (kuivana 36 g) (100g)

Määrä 100g
Energia 122kcal
Protsku 2.2g
Hiilari 27.2g
Rasva 0.3g

eli oon mä vissi sittenki oikeil raiteil??

Mun logiikalla toi tarkoittaa, että 36 grammaa kuivaa riisiä on keitettynä 1.25 desiä. Sorry, kyllä se keittämätön riisi painaa lähemmäs 100 grammaa per desi :D

Fiona sanoi:
Mun logiikalla toi tarkoittaa, että 36 grammaa kuivaa riisiä on keitettynä 1.25 desiä. Sorry, kyllä se keittämätön riisi painaa lähemmäs 100 grammaa per desi :D

no voi perkele... sanokaa mitä vähemmän hiilaripitosta voin ottaa tuohon riisin tilalle jota sais syyä melko paljon et nälkä lähtis edes vähän

Dynamite88 sanoi:
no voi perkele... sanokaa mitä vähemmän hiilaripitosta voin ottaa tuohon riisin tilalle jota sais syyä melko paljon et nälkä lähtis edes vähän
Keitä poika kauravelliä! Isäni teki minulle yksi päivä hyvää kauravelliä aamupalaks ja nälkä lähti todella pienillä kaloreilla. Eli resepti oli jotenkin, että yksi desi kaurahiutaleita ja sitten neljä desiä vettä ja annetaan hautua todella pitkään ja sitten naamariin ja pojat nälkä lähtee ja pysyy poissa. :rock:

NGV sanoi:
Keitä poika kauravelliä! Isäni teki minulle yksi päivä hyvää kauravelliä aamupalaks ja nälkä lähti todella pienillä kaloreilla. Eli resepti oli jotenkin, että yksi desi kaurahiutaleita ja sitten neljä desiä vettä ja annetaan hautua todella pitkään ja sitten naamariin ja pojat nälkä lähtee ja pysyy poissa. :rock:

joo näihä sois sama tehä, helppo ku tietää ravinto arvot ainaki ja hyvääki on ku nappaa puuroa ja sekaa protsku jauhot, toi 3krt päiväs :D njooh voiha sitä heittää raejuustooki sekaa vaihteluks jne. :) puuro rokkaa :kippis1:

Dynamite88 sanoi:

Raejuusto

Hynkkä sanoi:
Raejuusto

jees eli mun dieetti perustuu pitkälti > kaurahiutaleista,raejuustosta,tonnikalasta,öljystä,vitamiineistä ynm. tabuista,proteiini drinksuista,seitistä ja kananmunista. Eiköhä tästä jotai ala syntyy :) kiitti kaikille vastauksista. Nyt :zzzz: ettei pää sekoa enempää

edit: salaatti unohtu :D

elikkä pientä kyselyä taas tosta aamuaerobista eli kommentoikaa mitä voisin muuttaa siinä

herättyäni nakkasin kahvit tulee ja juopasin kupin mustaa kahvia, sitte hakkasin säkkiä 20minuuttia Tyhjällä mahalla ja asensin sykemittarin piippaamaan jos syke menee alle 145 tai yli 170 nooh alle piippausta ei kuulunu mutta yli kyllä meni välillä:D mutta tuossa 155-160 tais olla enimmälti. Lopetin hakkaamisen ja syke paukutti 5minuuttia lopettamisen jälkeen vielä n.120 ja nyt puoli tuntia jälkeen päin näyttää 85.

kysymys 1. Pitäiskö mun ottaa aamulla ennen suoritusta proteiinia vaikka 20-30g ns.lihas kadon pelossa?

kysymys 2. Osaako kukaan sanoa paljon tommone 20minuutin suoritus tuolla 155-160 sykkeellä polttais kaloreita? (tuossa varmaan pitäis ottaa huomioon jälki polttoki suorituksen jälkeen)

kysymys 3. kauan pitäis olla syömättä suorituksen jälkeen? oisko puol tuntia hyvä aika?

kiitos :)

Dynamite88 sanoi:
kysymys 1. Pitäiskö mun ottaa aamulla ennen suoritusta proteiinia vaikka 20-30g ns.lihas kadon pelossa?
Minusta ei kannata, koska silloin sinulla ei ole tyhjää mahaa, kun vedät "aameaerobista". Kunhan huolehdit proteiinin saanista aamupalalla ja muutenkin syöt tarpeeksi proteiinia niin ei ne lihakset lähde karkuun.

Dynamite88 sanoi:
kysymys 2. Osaako kukaan sanoa paljon tommone 20minuutin suoritus tuolla 155-160 sykkeellä polttais kaloreita? (tuossa varmaan pitäis ottaa huomioon jälki polttoki suorituksen jälkeen)
Eikös siinä sykemittarissa lue paljonko kaloreita on kulunut? Minun sykemittarini ainenkin kertoo minulle paljonko kulutan kaloreita.

Dynamite88 sanoi:
kysymys 3. kauan pitäis olla syömättä suorituksen jälkeen? oisko puol tuntia hyvä aika?
Kyllähän tuo ihan sopiva aika on ainenkin minusta.

NGV sanoi:
Minusta ei kannata, koska silloin sinulla ei ole tyhjää mahaa, kun vedät "aameaerobista". Kunhan huolehdit proteiinin saanista aamupalalla ja muutenkin syöt tarpeeksi proteiinia niin ei ne lihakset lähde karkuun.

joo tollee oon itekki ajatellu ja tehnykki

NGV sanoi:
Eikös siinä sykemittarissa lue paljonko kaloreita on kulunut? Minun sykemittarini ainenkin kertoo minulle paljonko kulutan kaloreita.

ei lue ku son toosi vanha mittari, mutta sitäki luotettavampi ;)

kronosis sanoi:
millä matematiikalla toi on laskettu????
vai syötkö vaan 5g riisii???

ton ny voi unohtaa... eikä sitä riisiä tod paskaakaa ollu :D riisiä en syö ees dieetillä enää... on sen verra kaloreita siinä. täs samalla ku nostit aiheen ylös niin voinki sanoa et 3-5kg tippunu paino täsä eka viikolla ja toinen alko ja lisään kaloreita vähän eli jonnekki hieman päälle 2000kcal:)

edit: dieetin kulkua, eka viikko takana ja painoa hävis 3-5kg ja näkyy kyl et nestettä hävinny :) kalorit ollu liian alhaalla 1800-2000kcal/päivä. Vatsa alko vähä reistailuu johtuen kalori/ruuan yksitoikkoudesta joten aloin syömää vähä eri ruokia ja enemmän ja vatsa toimii taas :) Ajattelin myös ku viisaammat sanovat ettei tässä iässä vaikuta oikein dietata vaan kasvattaa mielummi lihasta ku sitä kerta tulee täs iäs hyvin joten aattelin olla 3-4vk bulkilla ja 2vk dieetillä. Kokeilla ainaki miltä tuntuu

mä kans tiputin joku 8 kg parissa viikossa ja sit meni kroppa lukkoon.. nyt syöny "normaalisti" ja alotan kohta taas dietin..

eli ei vissiin kauheen pitkii pätkii ainakaan mun mahalla/ aineenvaihdunnalla voi diettaa..

Dynamite88 sanoi:

Aamulla kortisolitasot ovat luonnostaan korkeammat, jolloin maksa tekee herkemmin glukoosia proteiinista. Jos olet tästä huolissasi, ota pieni määrä heraproteiinia noin 10-15 minuuttia ennen treeniä, jolloin insuliinitasot eivät ehdi nousemaan häiritsemään lipolyysiä.

Tuosta lihaskadosta ei ole kyllä mitään tarvetta olla huolissaan 20 minuutin aamuaerobisella. IMHO.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom