Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Naene sanoi:Itseäni ihmetyttää kyllä nämä jotkut iltapalat pikkasen jos nyt puhutaan dieetillä olemisesta. Iltapala on siis se ruoka joka syödään ennen nukkumaanmenoa. Siihen on hyvä laittaa messiin kaikkea mikä tekee nannaa yön yli. Mutta täällä on heitetty kaikkea nakkimakkaraa ja juustomunakasta. jos yksi paistettu muna olisi 220 kaloria niin kuusi sellaista plus juustot päälle on kyllä mielestäni jokseenkin outo valinta iltapalaksi jos haluaa painoa pudottaa.
Ekakskin tietysti se iltapala pitää suhteuttaa dieetin kokonaiskalorimäärään, eli et tietty naisena voi välttämättä lapioida mitään samoja annoksia muillakaan aterioilla kuin joku korston kokoinen äijä. Mutta toisaalta ei sitä lihomista kannata niin hysteerisesti pelätä, etteikö illalla mitään voi syödä. Eli se sun dieetin kaloreihin suhteutettu, vähähiilarinen, mutta proteiinia ja rasvaa sisältämä, iltapala kannattaa ehdottomasti pitää mukana kuvioissa dieetilläkin.Naene sanoi:Itseäni ihmetyttää kyllä nämä jotkut iltapalat pikkasen jos nyt puhutaan dieetillä olemisesta. Iltapala on siis se ruoka joka syödään ennen nukkumaanmenoa. Siihen on hyvä laittaa messiin kaikkea mikä tekee nannaa yön yli. Mutta täällä on heitetty kaikkea nakkimakkaraa ja juustomunakasta. jos yksi paistettu muna olisi 220 kaloria niin kuusi sellaista plus juustot päälle on kyllä mielestäni jokseenkin outo valinta iltapalaksi jos haluaa painoa pudottaa.
Naene sanoi:Itseäni ihmetyttää kyllä nämä jotkut iltapalat pikkasen jos nyt puhutaan dieetillä olemisesta. Iltapala on siis se ruoka joka syödään ennen nukkumaanmenoa. Siihen on hyvä laittaa messiin kaikkea mikä tekee nannaa yön yli. Mutta täällä on heitetty kaikkea nakkimakkaraa ja juustomunakasta. jos yksi paistettu muna olisi 220 kaloria niin kuusi sellaista plus juustot päälle on kyllä mielestäni jokseenkin outo valinta iltapalaksi jos haluaa painoa pudottaa.
Pikkasen itseäni pelottaa kun en uskalla syödä nyt sen pahemmin ennen nukkumaanmenoa että siitä on reilusti enemmän haittaa kun hyötyä, mutta minkälaisia tuloksia voi dieetillä saada jos iltapala menee reilusti yli 500 kalorin kun esim itse olen nyt alle 1500 kcal/päivä määrällä.
Ehkä olen vaan pelkuri.