Dieetiltä lipsuminen

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%
Itsellä tuossa joulun aikaan kolmessa viikossa paino nousi jotain 4kg, vaikka jossain väitettiin että läskiä voi kertyä vain 500g viikko ;) Kumma juttu muutenkin, koska en todellakaan sinä aikana syönyt kaloreita niin paljoa ylimääräistä. Mutta milloinpa omalla kohdallani ns. painon nousun ja laskun matematiikka olisi paikkaansa pitänyt. Eikä tuota mikään nestekertymäkään selitä koska en miltään dieetiltä suoraan tuohon painonnousuputkeen joutunut, ja sitä rataa.

Ja tosiaan mitä tuohon 7000 kcal-hommaan tulee, niin eihän toki rasvamassa kropassa ole puhdasta rasvaa. Jos vaikka näin yksinkertaistettuna tuosta mahamakkaroista puukolla viillät niin ei sieltä mitään puhdasta rypsäriä ulos valu ;) Kehon rasvakudoksessa on tosiaan on sitä muutakin nestettä ja tietysti se koko solurakenne joka ne ihrat sinne varastoi.

Nyt on taas uusi minimihiilihydraattinen setti menossa, saa nähdä on tulokset yhtä olemattomat kuin tähän astikin. Vielä kun löytäisi sen kuntosalin jäsenkortin että pääsisi sielläkin käymään ilman että tarvitsee uudesta maksaa ;)

Täällä myös yksi dietiltä lipsuja! Viime viikon rantalöhöloma Espanjassa takana ja paino noussut n.3kg. Viikon aikana tuli mussutettua pääasiassa vaaleeta leipää, rasvaista ruokaa, jäätelöä ja alkoholia. Näkee jo peilistä kattomalla pöhöttynyttä naamaa ja turvonnutta kroppaa, että suurin osa painon noususta on nestettä. Kunhan arki lähtee tästä taas rullaamaan terveellisine syömisine ja treenaamisineen, niin uskon että viikon kuluessa paino tulee alas. Toivottavasti.. :D Ainakin treenimotivaatio on kohdillaan kun katsoo itteään peilistä!

Mä lipsun aina jo heti kun yritän alkaa syömään terveellisemmin.
En sinänsä dieetille oo yrittänyt vaan tehny aina sen päätyöksen, että rupeen syömään vaan hyvän makuista ja terveellistä ravintoa.

Oikeestaan on munmielestä outoa, että en pysy terveellisemmällä ruokavaliolla, koska oon todennut, että eilenkin paras makukokemus, tuli leivästä, jonka päällä oli juustoo, kinkkuu ja paprikaa, ei suinkaan niistä mässyistä.
Lapsena jo on tullut opittua että karkki=hyväolo ja on todella vaikeeta kouluttaa itteensä pois tollasesta ajatusmallista. Huomaan ostavani usein suklaata ja pepsi max pullon ja ihmettelevän himassa että miksi mä nyt noin tein :jahas: Eikä niitä silloinkaan koskaan laatikkoon laiteta :jahas:

Ehkä motivaatiota vähentää myös se, ettei mulla ole painon kanssa ongelmia. Salilla saan poltettua kaiken mitä noilla saan lisättyä.

Itekin vuoden alusta asti olen ollut dietillä ja painoa tippunu myöskin semmonen 7kiloa. Mut oon kyl ainaki ite huomannu, et mulla toi kroppa vaatii kerran viikkoon ton cheattipäivän, jos haluaa et paino tulee alas. Jos yritän olla kaks viikkoakin jatkuvasti miinuksella, ni viikon jälkee painonpudotus hidastuu ja pian tyssää(ja saattaa jopa lähtee lievästi nousemaan). Mutta ku kerran viikkoon vetää hiilareita reilusti, ni hetkellisesti paino tietty nousee, mutta sitte parin-kolmen päivän päästä on taas tultu alaspäin. Ja ehkä noin jokatoinen cheattipäivä mulla sisältää myös kännit(koska tykkään et on muutaki elämää..). Eli threadin alottajalle sanoisin, että ei tosta yhestä "lipsahduksesta" nyt kannata mitää morkkista ottaa - pidemmän päälle tosta saatto olla painonpudotuksen kannalta enemmän hyötyä ku haittaa.

allekirjoitan täysin cheattipäivän tarpeellisuuden. täälläkin paino putoaa paremmin kun pitää cheattipäivän esim kerran viikossa tai kahdessa :)

täällä kanssa yksi "kohtalon toveri"! dieetillä ollu nyt jonku aikaa. viikot kyllä menee aina putkeen, mutta sitten kun koittaa se viikonloppu ja alkaa viina hammasta kolottamaan, niin se on joskus menoa sitten. viimekki vkl tuli kaks päivää juotua ja meni kyllä semmosta paska ruokaa vielä sunnuntainaki, että alko ihan ihteekin pelottamaan. maanantaina ei uskaltanu edes puntarilla käydä, ku ois varmaan masentunu ihan täysin. pitää odottaa, että tämä pöhö tästä laskeutuu loppuviikkoon mennessä, niin uskalta käydä painon kahtomassa. :D
mutta ei näistä "pienistä" lipsahduksista tosiaankaa kannata stressata! suunta on vain ylöspäin, vai alaspäin, vai miten se oli..

itse ainakin huomannu, että jos sitä joskus lipsahtaa esim. vähä kaljottelemaan, niin siitä saapi vaan lisäpotkua dieettiin. ja kyllähän se kaljotteleminen hyvässä seurassa on hyväksi mielelle :rock:

Ketolla, kun olen niin ajattelin vetää pullon viinaa (oli muuten tosi fiksua). No enpäs päässytkään, kun puoleen väliin ja sammuin. Aamulla vaaka näytti 2kiloa vähemmän ja ei ole tullut takaisin, kun aamusta taas ketolla aloittelin. Johtopäätös? Juo viinaa :)

Ja onhan viina vahva termogeeni :)

Ketolla, kun olen niin ajattelin vetää pullon viinaa (oli muuten tosi fiksua). No enpäs päässytkään, kun puoleen väliin ja sammuin. Aamulla vaaka näytti 2kiloa vähemmän ja ei ole tullut takaisin, kun aamusta taas ketolla aloittelin. Johtopäätös? Juo viinaa :)

Ja onhan viina vahva termogeeni :)
Ootko kuullut, että ketolla alkoholin kanssa läträäminen voi olla hengenvaarallista, jos ei ole hiilaria tankannut. :D

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Näitä postauksia lukiessa tuli sellanen fiilis, että tekis heti mieli mennä syömään 5x kerroshampurilainen ja kaks kiloo karkkia... :D Taidan kuitenkin tyytyä tälläkertaa sekoittamaan makeutusjauhetta rahkan sekaan, jotten lipsu "tarkasta" dieetistäni.

Tästä dieetiltä lipsumisesta sen verran, että kunhan kulutat enemmän kun mitä syöt(otat vaikka neljä päivää mukaan). Muina päivinä miinuksella sen -700kcal ja sit lataset pussin sipsiä napaan, niin siinähän ollaan reilusti vieläkin miinuksilla, kunhan teet noin korkeintaat kerran viikossa. Tietysti vähän huonosti ajateltu, mutta minun kohdalla toimii. Paino vajaassa 2kk tullut alas 6kg.

Siinä sipsipussissa on vain niin älyttömästi rasvaa :urjo:

Tosin itsekin kun viikonloppuna on viihteellä niin krapulapäivänä on pakko vetää kaikki mahdolliset mössöt naamaan, kun menee samaan piikkiin sen muun turvotuksen kanssa (kai..) :D

Yksi ratkaisu (minun): pidän cheattipäivän aina kovan työputken päätteeksi, jolloin mahdollisuus nukkua 12h yöunet - kummallista, mutta vaikka vetäisin ihan hirveän satsin herkkuja, on paino pitkän yöunen jälkeen aina tosi matala ja kaikki turvotus poissa. Ja cheattipäivän 2000 ylimääräisellä kalorilla treeni kulkee seuraavana päivänä niiiiin hyvin!:eek:
Threadin aloittajalle: viikonloppuun mennessä painosi on luultavasti samassa kuin perjantaina, jos palasit sunnuntaina ruotuun.;)

Täällä myös yksi dietiltä lipsuja! Viime viikon rantalöhöloma Espanjassa takana ja paino noussut n.3kg. Viikon aikana tuli mussutettua pääasiassa vaaleeta leipää, rasvaista ruokaa, jäätelöä ja alkoholia. Näkee jo peilistä kattomalla pöhöttynyttä naamaa ja turvonnutta kroppaa, että suurin osa painon noususta on nestettä. Kunhan arki lähtee tästä taas rullaamaan terveellisine syömisine ja treenaamisineen, niin uskon että viikon kuluessa paino tulee alas. Toivottavasti.. :D Ainakin treenimotivaatio on kohdillaan kun katsoo itteään peilistä!

ÄRGH! Kolmatta päivää jumittaa paino edelleen samoissa lukemissa, vaikka terveellinen syöminen ja normaali treenaaminen on taas mukana kuvioissa. Paino tullut alaspäin kolmen päivän aikana vain vaivaiset -100g :eek: Miksei paino lähde putoamaan, vaikka lomat on lomailtu ja arki on lähtenyt taas käyntiin? Toisaalta tämä on vasta kolmas päivä, joten paino tulee ehkä alas päin vasta loppuviikosta, kun kroppa tietää taas palanneensa arkeen. Silti ärsyttää!! :curs:

Mulla voi paino heitellä 3-4kg päivän aikana. Het aamulla herätessäsi mittaat painon. Totuus kuitenkin on että ei vaaka merkkaa paljoa vaan mittanauha.

ÄRGH! Kolmatta päivää jumittaa paino edelleen samoissa lukemissa, vaikka terveellinen syöminen ja normaali treenaaminen on taas mukana kuvioissa. Paino tullut alaspäin kolmen päivän aikana vain vaivaiset -100g :eek: Miksei paino lähde putoamaan, vaikka lomat on lomailtu ja arki on lähtenyt taas käyntiin? Toisaalta tämä on vasta kolmas päivä, joten paino tulee ehkä alas päin vasta loppuviikosta, kun kroppa tietää taas palanneensa arkeen. Silti ärsyttää!! :curs:

Paino humpsahti lomalukemista alaspäin tänä aamuna -700g! Kroppa alkaa näköjään tottua taas arkeen. Hiilaripöhö on hävinnyt jo selkeästi, enkä näytä enää niin paljoa hylkeeltä :D Stressasin eilen ihan turhaan :rolleyes:

täällä kanssa yksi "kohtalon toveri"! dieetillä ollu nyt jonku aikaa. viikot kyllä menee aina putkeen, mutta sitten kun koittaa se viikonloppu ja alkaa viina hammasta kolottamaan, niin se on joskus menoa sitten. viimekki vkl tuli kaks päivää juotua ja meni kyllä semmosta paska ruokaa vielä sunnuntainaki, että alko ihan ihteekin pelottamaan. maanantaina ei uskaltanu edes puntarilla käydä, ku ois varmaan masentunu ihan täysin. pitää odottaa, että tämä pöhö tästä laskeutuu loppuviikkoon mennessä, niin uskalta käydä painon kahtomassa. :D
mutta ei näistä "pienistä" lipsahduksista tosiaankaa kannata stressata! suunta on vain ylöspäin, vai alaspäin, vai miten se oli..

itse ainakin huomannu, että jos sitä joskus lipsahtaa esim. vähä kaljottelemaan, niin siitä saapi vaan lisäpotkua dieettiin. ja kyllähän se kaljotteleminen hyvässä seurassa on hyväksi mielelle :rock:
paino tippunu neljän päivän aikana, kun ollaan nyt taas eletty normi dieetin mukaisesti, 3kg. nopeesti ne nesteet alkaa sieltä häviämään, varsinki ku vetää vähähiilarisesti. on tämä ihmiskeho vaan niiiin monimutkanen tapaus! seuraavan tankkauksen vois pitää parin viikon päästä :kippis1:

alkaa jo nyt pelottamaan tuo kesä, että mitenkä paljo sitä viinaa tulee otettua. kehitystä tuskin on paljoo odotettavissa. ei tuo viinan otto oikein sovi tähän harrastukseen, mutta haluan vielä elää nuoruuttani, enkä passivoitua miksikään bodymunkiks. jos se sitten hidastaa kehitystä, niin no can do, omapahan on valintani :rock:

paino tippunu neljän päivän aikana, kun ollaan nyt taas eletty normi dieetin mukaisesti, 3kg. nopeesti ne nesteet alkaa sieltä häviämään, varsinki ku vetää vähähiilarisesti. on tämä ihmiskeho vaan niiiin monimutkanen tapaus! seuraavan tankkauksen vois pitää parin viikon päästä :kippis1:

alkaa jo nyt pelottamaan tuo kesä, että mitenkä paljo sitä viinaa tulee otettua. kehitystä tuskin on paljoo odotettavissa. ei tuo viinan otto oikein sovi tähän harrastukseen, mutta haluan vielä elää nuoruuttani, enkä passivoitua miksikään bodymunkiks. jos se sitten hidastaa kehitystä, niin no can do, omapahan on valintani :rock:

samaa mieltä tuon viinan kanssa... mun mielestä ei oo järkeä haaskata nuoruuden viikonloppuja kaloreita ja jauhoja laskellen. nuorena pitää rellestää kunnolla jos siitä tykkää, lihaksia kerkeää kasvattaa aivan mainiota vauhtia siinä hauskan pidon sivussakin:) ja välillä sen dietinkin voi rykästä ja sitten taas kun alkaa tuntumaan siltä että liikaa tullut ihraa niin uutta kiristelyä kehiin:D

samaa mieltä tuon viinan kanssa... mun mielestä ei oo järkeä haaskata nuoruuden viikonloppuja kaloreita ja jauhoja laskellen. nuorena pitää rellestää kunnolla jos siitä tykkää, lihaksia kerkeää kasvattaa aivan mainiota vauhtia siinä hauskan pidon sivussakin:) ja välillä sen dietinkin voi rykästä ja sitten taas kun alkaa tuntumaan siltä että liikaa tullut ihraa niin uutta kiristelyä kehiin:D
näinhän se on! imo,ei ole mitään hauskempaa kuin viinanjuonti. se on jotenki elämän suola tällä hetkellä, josta saapi piristystä arkielämään ja treenamiseen. jotkut nyt alkaa sanomaan, että on sulla surkee elämä kun pitää alkoholia niin paljo juua, mutta eise muilta ole pois kuin vain itseltäni.

tiedän kyllä viinan haitat ja tiedän että se syöpi kehitystä syömisien ja levon vähyyden takia, mutta se käypi aivan hyvin mulle. alkoholista en halua luopua tässä elämänvaiheessa missään nimessä. kun on sinut tämän asian kanssa, niin homma pelaa! :dance2:

en minä kyllä sitä alkoholia enää nykyään kovin paljoa juo. joka toinen tai joka kolmas vkl tulee riipastua aina kunnon perskännit, mutta se kuuluu elämään ja hyvä niin! saapahan nollattua tilanteen! :D

ehkä vanhempana sitten ei enää tee mieli ollenkaan juua, sen näkee sitten. ja kun en tule tulevaisuudessa lihasten kasvatuksesta rahaa saamaan, niin en sitä "päivätyönä" teekkään. tottakai tuo oikea terveellinen ravinto ja puntti kuuluu elämäntyyliin, mutta rentoutua pitää, vaikka sen kehityksen varjolla!

tulipas avauduttua. kettu kuittaa! :kippis1:

Saahan sitä viinaa ottaa kunhan ottaa asiallisesti. Eikä nyt kirkas viina niin lihottavaa ole. 0,7l jotain lähelle 1800kcal. Vastaa lähelle yhtä hesen mega-ateriaa. Kumpi nyt sitten on hauskempaa syödä hamppari ja tulla nälkäiseksi 2h päästä vai ottaa viinaa, pitää hauskaa, saada naisia ja hyvän mielen? Nyt kun itse laihduttamassa olen niin 0-toleranssi olisi ihan suotavaa. Eikä tuo nyt niin ongelmaksi ole

Back
Ylös Bottom