Diablon uudelta levyltä sinkku!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

Mike

ATG
Pakkotoisto
Ensi vuoden alussa tuleva Diablon kolmas albumi Eternium näyttäis sinkun Read my scars pohjalta olevan aika plätty. 2 edellistä rokkas ihan vitusti eikä tämä uusinkaan tule pettymys olemaan.

Diablo.jpg

Originally posted by Mike
2 edellistä rokkas ihan vitusti eikä tämä uusinkaan tule pettymys olemaan.

Luulenpa että tämä pitää 100% paikkaansa. Diablon tiukkuutta ei voi kiistää kukaan, ei levyllä eikä livenä. Tämän maan kärkikastia EHD.

Radiosta oon pari kertaa kuullu ton uuden kappaleen ja olin viime kesänä diablon keikalla.
Rok on, baby!

huolestuttavampaa se olisi jos tuo tulisi jonkun vanhemman suusta
ketään ei kiinnosta mitä 14wee-kuulapää sanoo
et viittis vaa lopettaa
Äitikö ajaa tukan pois?
menet heittelemään niitä ulkomaalaisia turtleseillasi mutta varo ettet kompastu potkuhousuihin!

lisää tulossa...

:lol2: :thumbs:
Tätä lisää

Jes! Paras uutinen vähään aikaan! Diablo on muuten loistava bändi, mutta levyt on turhan lyhyitä, toivottavasti tämä uusi on pitempi. :thumbs:

Edit: Tuo muuten ilmestyy LMSN:n mukaan Tammikuussa, eli ei muuta kuin odottelemaan...

ja tänään elikkäs 11.1 näkyy ainakin diablon kotisivujen mukaan heidän "read my scars" video levyraadissa alkaen klo 21.00. kannattaapi siis pitää teevee auki :thumbs:

Originally posted by KäveleväRuumis
levyt on turhan lyhyitä
Toisaalta pitää myös paikkansa Aleksi Laihon joskus haastattelussa tokaisema (kun haastattelija oli ihmetellyt CoBin levyn lyhyyttä): "Ennemmin kilo juustoa kuin tonni paskaa.". Parempi on keskittyä laatuun kuin määrään.

Tuo levyraati pitää tsekata, laittaa stereoiden kautta äänet ehdottomasti.

Laulaisi suomeksi kun ei toi englannin ääntäminen tunnu luonnistuvan.

Originally posted by soulsick
ja tänään elikkäs 11.1 näkyy ainakin diablon kotisivujen mukaan heidän "read my scars" video levyraadissa alkaen klo 21.00. kannattaapi siis pitää teevee auki :thumbs:

Kiitos vinkistä, oli tyylikäs video! :worship: ... Liian hyvä noiden apinoiden arvosteltavaksi. Ja mikä siinä enklannin ääntämisessä tökki? Ei mielestäni mikään.

Ensi vuoden alussa tuleva Diablon kolmas albumi Eternium näyttäis sinkun Read my scars pohjalta olevan aika plätty. 2 edellistä rokkas ihan vitusti eikä tämä uusinkaan tule pettymys olemaan.

Olen kuullut vain pari biisiä tätä Diabloa. Mitkäs ne aikasemmat levyt ovat nimeltään?

Helvetillisen hyvää. :5:

Re: Re: Diablon uudelta levyltä sinkku!!

Originally posted by Net Virgin
Olen kuullut vain pari biisiä tätä Diabloa. Mitkäs ne aikasemmat levyt ovat nimeltään?

Helvetillisen hyvää. :5:
Elegance In Black ja Renaissance

Vittu tuota levyraatia. Laitetaan nyt joku feministi arvostelemaan äijämetallia, voi morjens. Hyvä video, helmiä meni sioille.

Joo todellakin meni helmiä sioille. Naiset ko jaksossa "pelkäsivät"poikia kuten Anne Mattila asian ilmaisi:lol2:

Vittu tuota levyraatia. Laitetaan nyt joku feministi arvostelemaan äijämetallia, voi morjens. Hyvä video, helmiä meni sioille.

Viime tiistaina ylex:n x-ryhmässä haastateltiin Diablon Rainer Nygårdia, ja puheenaiheeksi tuli levyraati. Siihen Nygård vaan totesi, että "meinas tulla kuset ja paskat housuun kun nauratti niin paljon ne arvostelijat." :lol2:

Nyt olen minäkin onnellinen Albumin omistaja:worship:
Ilmoittelen sitten tänne miltä kuulostaa jne :thumbs:

Back
Ylös Bottom