Diablon Efernium

Elikkäs onko porukka käyny levyn ostamassa? Itse en ole ennen tuon porukan musiikkia kuullut, kuin vasta eilen, kun kaveri oli levyn ostanut.
Eipä siinä auttanut muu, kun mennä levykauppaan ja ostaa.
On kyllä helvetin hyvää musaa! :worship:

Ostin sillon perjantaina kun tuli, enkä yhtään pettynyt. Jonkun verran parempi jopa kuin Renaissance, vaikka on selvästi enemmän melodioita ja rauhallisempia kohtia kuin ennen. :whip:

Nus nus, Eikös se ole eternium?
Todella hyvä levyhän se on, itse hankin sen jo jonkun aikaa sitten ja kuunneltu läpi todella monta kertaa :kippis1:

Valistakaa tietämätöntä -> Minkäslaista musiikkia tuo diablo oikein soittaa?

Arvatenkin jonkinmoista metallia? Hyviä kehuja kun on saanut ni heräs mielenkiinto.

Juha1 sanoi:
Nus nus, Eikös se ole eternium?

Kappas sentään, niin onkin. Muistin väärin.

Mike sanoi:
Kertakaikkisen loistava levy.

Diablo soittaa semmoista Meshuggah tyylistä, mutta hieman askeettisempaa.

Useimmat biisit on kuitenkin aika paljon melodisempaa eikä sellaista progeilua. Joissain on kyllä aika helvetisti Meshuggah-vaikutteita.

Anyway, hyvä levy.

Onkos kukaan menossa Diablon keikalle tavastialle 14.2? Itse aattelin hakee tänään liput..

Loistava levy..tuntus jopa paremmalta kuin Reneissance... Mutta oli tai ei niin joka tapauksessa yks kovimpia tähän mennessä ilmestyneitä levyjä tänä vuonna. Buahaaa!!!! :worship:

Ihan uteliaisuuttani kyselen että kenes kans Diablo on Tavastialla?!

Naljailin kaverille "mitäs paskaa se meinaa taas luukuttaa" kun se kyseistä lättyä cd-soittimeen oli laittamassa, mutta oivoi kuinka osui pilkka omaan nilkkaan. Jumalattoman kovaa tavaraa jopa henkilölle joka ei tämän lajityypin musiikista pidä

Kaveri soitti mulle tänään töissä tuota levyä ja kuulin koko bändiä ekan kerran. Puoli tuntia kun pääsin töistä niin oli levy ostettu ;) Loistavaa, aivan loistavaa :worship:

täällähän alkaa olla jo monta diablo- threadia. laitetaan nyt kuitenki tähän että
Pe 30.1.
18:36-19:15 Top40 (TV1)
- Rainer Nygård vieraana

La 31.1.
15:00-15:40 Mehuhetki (SubTV)
- Rainer Nygård vieraana

Su 1.2.
16:30-17:00 4pop (Nelonen)
- Hevisauna spesiaali

6.-7.2.
02:45-07:15 MTV3 Chat (MTV3)
- Vieraana Rainer Nygård ja Aadolf Virtanen

lainattu imperiumi.netistä

Voi kyllä! Aivan loistava levy. Tällä jos millä saa automatkalla treeneihin mennessä kunnon fiiliksen päälle, ei oo järkee! :)
Ja Mikehän hehkutteli jo ennen levyn julkaisemista tätä ja Read My Scars -singleä, sen kuultuani olin jo myytyä miestä eikä levy todella pettänyt! :kippis1:

nyt on tuo levy lad.... siis ostettu! ;)

on perkeleen hyviä biisejä vaikka normaalisti en hevimpää musaa kuuntelekaan...

kylläpä harmitta kun en katsonut tuota tsättiä sillon kun diablo oli vieraana, koska rainer nygård nimittäin sammui suorassa lähetyksessä. oli kuulemma jouduttu kantamaan pois paikan päältä :D
oli oikein ilta-sanomissa eilen juttua.

Surffailin ympäriinsä, taustalla soi Diablo ja huomasin tän threadin!!
Loistavaa musaa kyllä on, suosittelen!!

Back
Ylös Bottom