Diablo2: asennus kusee.

elikkä juu, koitin 5 kertaa asentaa sitä tossa ja joka kerta jumittaa samaan kohtaan. :jahas: ikinä ole vittuillu ku oon asennellu. cd:t on kuin uusia ja tilaa on riittävästi. onko mitään ideoita?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ootko kokeillu pyyhkästä jollain asiaankuuluvalla liinalla levyä? Joskus voi jäädä huomaamatta käsistä rasvaa levyyn jos nappaa huonosti ja ei sitten levykään futaa kunnolla.

Todennäköisesti olet, mutta kysytään nyt vain kysymisen ilosta :D

Jos vika on CD:ssä niin voit kokeilla niinkin härskiä temppua kuin, että teet niistä Diablon asennus CD:stä image-tiedostot koneelle esim. Nerolla (aloita uus polttoprosessi ja siirrä kaikki CD:n sisällä olevat tiedostot poltettavaksi, mutta valitse polttavaksi asemaksi Image-writer tällöin Nero tekee tiedostoista .iso image-tiedoston). Image-tiedoston teko onnistuu myös esim. ImgBurn ohjelmalla http://www.imgburn.com/ voipi olla vielä yksinkertasempaa ja ainakin ilmainen jos ei omista Neroa.

Ton jälkeen voit koittaa mountata image-tiedoston Daemon-Tools ohjelmalla ja asentaa pelin sitä kautta. Itelläni ainakin kerran tepsiny tämä käytäntö kun asennusohjelma ei osannut lukea dataa levyltä tietyssä kohtaa, mutta windows kyllä osasi.

Edit: Empä kyllä jaksa uskoa, että CD:ssä olisi joku vika. Enemmänkin joku yhteensopivuusongelma. Tuleeko siinä jumituksessa joku virheilmoitus vai jääkö se asennus vain pitkäksi aikaa samaan kohtaan jolloin lopetat sen vaan kesken? Joskus noi pelien asennukset saattaa jumittaa samassa kohtaa jopa 30min ja sit lähtevät taas eteenpäin.

Et ole sitä pienempää asennusta kokeillut? Jos sen saisi menemään läpi, voisit sitten myöhemmin yrittää itse siirtää ne isoimmat (.mpq) tiedostot levyiltä pelikansioon.

Tietty voit myös testata levyjen toimivuutta kopioimalla manuaalisesti kaikki tiedostot levyltä kovalevylle - jos cd:ssä on vikaa, tiedoston siirto jumittaa johonkin kohtaan.

elikkä juu, koitin 5 kertaa asentaa sitä tossa ja joka kerta jumittaa samaan kohtaan. :jahas: ikinä ole vittuillu ku oon asennellu. cd:t on kuin uusia ja tilaa on riittävästi. onko mitään ideoita?

Waretat kyseiset pelit piratebaysta ja asennat niiltä. Ei tarvii crackejä tai mitään kun on aidot levyt.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom