Diablo uuden albumin teossa

Pexi_ sanoi:
Osaisiko joku sanoa Mimic47-biisin sanoituksista sen verran, että lauletaanko siinä "... you DIDN't do anything for the victory.." vai "...you WILL do anything for the victory..."?

Itse veikkaisin you didn't.

Miksi veikata, kun asian voi tarkistaa levyn kansista?

Pexi_ sanoi:
Osaisiko joku sanoa Mimic47-biisin sanoituksista sen verran, että lauletaanko siinä "... you DIDN't do anything for the victory.." vai "...you WILL do anything for the victory..."?

Osaisiko joku käydä kaupassa ostamassa levyn?

Asian voi myös tarkistaa kuuntelemalla sen biisin. Lausuu ainakin minusta sen ihan selvästi.

Eipä tuo uusi levy kovin kummoiselta kuulostanut. Perus mättöä, ei paskin, mutta vähän jäi kaivelemaan. :3:

Pori-Tampere-Jyväskylä 16-18.02.2006 -kiertueraporttia löytyy Diablon sivuilta www.diablo1.net (toiminnassa jälleen) Diary-osiosta. Viime viikonloppuisen Lappeenranta-Kouvola-Imatra akselin keikoista tulossa kanssa jonkinlaista tekstiä jossain vaiheessa.

Pexi_ sanoi:

you need to pray cmon you cant deny that you wouldnt do anything for the victory

Mike sanoi:
Joo ja legendaarisella Ezboardilla. Meillä oli juuri tuo trial versio tuosta softasta ja viikon rullaa kivasti, kunnes tulee SAATANASTI pop-uppeja. Toivottavasti ovat maksaneet jotain että upit blokataan.

Rahaa on ja velattomat vehkeet, joten maksettu on juurikin ylläolevasta syystä. Ei syytä huoleen siis.

Back
Ylös Bottom