Diablo III

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Phobos
  • Aloitettu Aloitettu
Kaverin kanssa väännettiin tuossa pari kolme tuntia, ja kyllähän tuo ihan hyvin maistui. Tuplawizzut ja gearaamista lähinnä, kaipa se pitäis tuo Reaper of Souls ostaa jotta pääsee noita adventure modeja vetää ja muita. Crusader kyllä vaikuttaa hahmonakin varsin kivalta.

Dodii, eilen sain HC wizardin lvl 70 ja tekeehän tuo ihan älytöntä damagea jos monkkiin vertaa. Frozen Orb crittaa reilua 5 milliä jatkuvalla syötöllä ja porukkaa kaatuu. Saa nähdä minkälaisen tappokoneen tuosta saa kun alkaa parempaa rompetta löytymään.

Hyvän näköstä ku frendii buustattii tänään, HC:llä! :D Eka yritys kosahti leveliin 24 tjsp, mutta tunnissa olikin jo muistaakseni L62 tjsp. Hazardii hommaa hilluu Torment 6:lla reilun L60 ja kamat on mitä on.

Kyllä Blizzu ton character designin vaan osaa.

crusader.webp

Pelisessio alkoi kivasti tänään. Mentiin kaverin kanssa ekaan riftiin, niin kaveri oli vielä latausruudussa kun sen hahmo oli jo riftissä istumassa. Siinä oli sitten elite pack heti odottelemassa ja tappoivat kaverin hahmon sillä aikaa kun se vielä latasi kenttää. Itse olin sentään päässyt latausruudusta, mutta en pystyny mitenkään kontrolloimaan niitä möllejä, eikä health globejakaan tippunut, joten piti sitten vaan kattoa kun kaveri kuoli.
Ymmärrettävästi kaveria ei huvittanut ton jälkeen pelata HC-hahmolla, niin mentiin softcoreen. Ei ihan hirveesti kyllä kiinnosta gearata sitä hahmoa. Toivottavasti noihin riftien alkuun saadaan pian joku juttu, ettei möllit heti pääse iholle. Tää on nimittäin aika yleinenkin ongelma ja siitä on tullut valitusta HC-communityssä.

Pelisessio alkoi kivasti tänään. Mentiin kaverin kanssa ekaan riftiin, niin kaveri oli vielä latausruudussa kun sen hahmo oli jo riftissä istumassa. Siinä oli sitten elite pack heti odottelemassa ja tappoivat kaverin hahmon sillä aikaa kun se vielä latasi kenttää. Itse olin sentään päässyt latausruudusta, mutta en pystyny mitenkään kontrolloimaan niitä möllejä, eikä health globejakaan tippunut, joten piti sitten vaan kattoa kun kaveri kuoli.
Ymmärrettävästi kaveria ei huvittanut ton jälkeen pelata HC-hahmolla, niin mentiin softcoreen. Ei ihan hirveesti kyllä kiinnosta gearata sitä hahmoa. Toivottavasti noihin riftien alkuun saadaan pian joku juttu, ettei möllit heti pääse iholle. Tää on nimittäin aika yleinenkin ongelma ja siitä on tullut valitusta HC-communityssä.

Ei kyllä nappaa yhtään pelata HC:ta. Mua vituttaa jo ku delaan softispuolella. Ei tulis alotettua enää uudestaan mitään hahmoa jos HC puolella kuolis. Mut kaverilles vois sanoo et ostaa paremman koneen joka lataa vähän nopeemmin :D

Ei kyllä nappaa yhtään pelata HC:ta. Mua vituttaa jo ku delaan softispuolella. Ei tulis alotettua enää uudestaan mitään hahmoa jos HC puolella kuolis. Mut kaverilles vois sanoo et ostaa paremman koneen joka lataa vähän nopeemmin :D

No ei se kuule ole pelkästä koneesta kiinni. Itselläni vasta uusittu ~2000e kone ja samaa lataushäikkää tulee myös itselleni välillä.

Ymmärrettävästi kaveria ei huvittanut ton jälkeen pelata HC-hahmolla
Onneksi se pääsi yli tosta ja rollasi tänään uuden baban. :D
Tosiaan SSD-kovolla noista latausruuduista pääsisi paljon nopeammin pois. Silti ei mun mielestäni missään alueella pitäis olla mahdollista, että siellä on joku vastaanottokomitea gänkkimässä heti oven suulla.

Itse oon nyt myös haaveillut aidosti DC-proof hahmosta leppoisaa soolofarmausta varten ja levutin crusaderin thorns specci mielessä. En voi suositella sitä epäoptimaalisella gearilla hauskana ja/tai tehokkaana pelityylinä, koska elitepackit pitää sulattaa 4 sekunnin aikaikkunan sisään ja cooldown on 30s. Joten kuten se kuitenkin toimii ja monsterit hakkaa itsensä hengiltä vaikka itse vaan istuisi paikallaan. Vielä pitää saada se amuletti, jossa on "prevent arcane damage", niin voisi siirtyä ylemmille vaikeustasoille. Ilman sitä ei voi edes haaveilla jostain torment-tason kuolemattomuudesta. Vaikka kaikessa muussa liejussa ja laavassa ja jääpalloissa voisi istua menettämättä yhtään healthia, voi muutama sopivasti sijoittunut arcane sentry silti tappaa.
Tarkoitus on, että hahmo selviää hengissä sen hetkisellä vaikeustasolla minuutin verran missä tahansa mahdollisessa tilanteessa tekemättä mitään. Barbaarilla olis tähän kyllä vielä voimakkaammat passivet ja se ottaa luonnostaankin vähemmän damagea, mutta crusaderilla oli sen verran mehukkaan näköisiä skillejä, että otin sen. Vähän tossa thorns specissä olis kuitenkin hiomista vielä pelinkehittäjiltä.

Vieläkö joku pelaa? Ite oon tahkonnut silloin tällöin. Ihan kelpo ajanvietettä pienissä erissä, joskin progressio t1 ylöspäin tuntuu vähän turhalta. Se onkin pelin suurin ongelma, muuten on aika jees varsinkin seuraavan patchin jälkeen.

First Look: Patch 2.1.0 PTR Preview - Diablo III

Ajattelin että vois tehdä seasonal charrun softille, kun on vähän alkanu kyllästyttää tuolla HC:lla se, kun pitää arvioida riskit aina internetyhteyden luotettavuuden perusteella (=DC milloin tahansa varoittamatta). Löytyy jo t1:llä kuolemattomat baba ja crusader, yksi wizard jolla depsikin kohdillaan, sekä läjä lvl70 backuppeja.
Tosiaan softille vois sitten tehdä wizardin ekalla seasonilla ja katsoa miten maistuu. Olis ainakin jotain tavoitetta, kun pitää venytellä virtuaalikikkeliä erilaisilla saavutuksilla.

Kyll mie viel pelaan. Ku toi lisäriki tuli ostettua. Ny ku noi seasonal charrut tulee, niin siirryn varmaan kokonaan hc:n puolelle ja varmaan poistan kaikki sc hahmot, kun niillä en nykyään pelaa muutenkaan (mitä ny testailee uusia skillejä ja tapoja kuolla).

Sc:llä kaksi hahmoa millä menee ihan mukavasti t6 niin ei ole tullut pelailtua enää. Kaippa sitä sitten taas alusta kun tulee tuo patch.

Tarkoitus on, että hahmo selviää hengissä sen hetkisellä vaikeustasolla minuutin verran missä tahansa mahdollisessa tilanteessa tekemättä mitään. Barbaarilla olis tähän kyllä vielä voimakkaammat passivet ja se ottaa luonnostaankin vähemmän damagea, mutta crusaderilla oli sen verran mehukkaan näköisiä skillejä, että otin sen. Vähän tossa thorns specissä olis kuitenkin hiomista vielä pelinkehittäjiltä.

Sitä Invoker-settiä on muistaakseni jossain blue postissa luvattu buffata. Ongelma noissa thorns buildeissa tosin partyssä pelatessa on se, ettet oikein mitenkään saa mobeja lyömään itseäsi. Varsinkin jos partyssä on myös 0dps monk pullaamassa vihuja, ja tällä hetkellä se tuntuu olevan melkein välttämättömyys turvallisiin T5+ rifteihin hardcorella, paitsi jos pelaa pet WD:llä tai soolona unity-followerin kanssa.

Konsoliversiota tullut väännettyä xboxilla broidin kanssa hclla ja täytyy kyllä sanoa että uskomattoman koukuttavaa hommaa. Kätevää kun voi samalla sohvalla vetää cooppina eikä tarvitse pelätä mitään lageja yms. Eilen kaatui infernolla Diablo.

Töktök. Season 2 on avattu. Uutta parempaa loottiakin on tiedossa. Onko pakkiksella omaa kiltaa/klaania? Pitäs varmaan tarkistaa eikä kysellä tyhmiä ;D

Back
Ylös Bottom