Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä toivoisin taas, että heittäs laddertyyppisesti paragonit nollaan ja vanhat charat helvettiin. (joo ei ole mulla 100lvl charaa mutta 45para mp10 wizu kuitenkin)
Sinnehän nyt menee muutenkin varmaan 95% pelaajista (mutu). Tuskin kukaan diablon pariin palaavista jää homehtumaan non-ladderin paskottuun economyn pariin.Vanhat pois niin tulee enemmän pelaajia ladderiin.
Sinnehän nyt menee muutenkin varmaan 95% pelaajista (mutu). Tuskin kukaan diablon pariin palaavista jää homehtumaan non-ladderin paskottuun economyn pariin.
Totta, ettei vaikutus varmasti "niin" suuri ole kun AH poistuu. Kyllähän varmasti kullalle kuitenkin jotain käyttöä tullaan saamaan (craftays, gamblaus(?) ym.). Ja varmasti itemikin voi vaihtua rahaan jollain.Kelle sillä economylla sitten on merkitystä kun ah poistuu.. itse varmaan pelaan non-ladderia, ei kuitenkaan aina tuu pelattua ees kymmentä tuntia viikossa eikä kyllä nappaa pelailla kovin montaa kertaa enää tota peliä alusta lähtien. Munkkeli on vielä pelaamatta, aattelin sen pelaa ku tulee 2.0 pätsi ja sitten crusaderin pelailen.
. Varmasti juuri sinunlaisesi pelaajat jäävät non-ladderiin sekä pelaajat, jotka ovat pelanneet paljon charrulla x eivätkä halua aloittaa tämän pelaamista "alusta".Onhan niihin legendaryihin luvattu kaikenlaista hauskaa. Myöskin noi secondary statsit on muutos parempaan verrattuna nykyiseen. Ja mikäli ilmoitetut luvut pitää paikkansa, niin sinisiä pitäisi tippua noin 60% kaikesta lootista.Joo, olihan siellä "secondary" statseina sitten jotain 4% cooldown reduction/10% damage x skilliin, mutta verrattuna esim. D2 epic lootteihin noi on niin tylsiä. Myös dropit näyttivät olevan 95% sinistä.
. En nähnyt mitään uusia uniikkeja, joten en niistä tiedä. Voi olla, että olin aivan väärässä ja sieltä on tulossa vaikka minkälaista kamaa jnejne. Toivotaan näin, ehkä näin huonon RNG:n puolen, tiedä sitä;).