Diablo III

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Phobos
  • Aloitettu Aloitettu
Kiinnostuin kyllä tuon patchin myötä, josko alottais uudelleen. Lopettelin homman 2vkoa ilmestymisen jälkeen joten paljon on muuttunut.
Mitäs ootte mieltä saisko 80millil pyöräytettyä WD:lle kohtuu kamat että jaksaa alkaa jauhamaan?
 
Itsellä jäi WD:n pelaus siihen attackspeed nerf-patchiin, en tykännyt karvamanneista ja tuo attackspeed nerffi pilasi dartsit.

Seuraavaksi expasin hunun, sen pelaus jäi siihen tentacle nerffiin, en vaan simppelisti pitänyt muiden abilityjen tyylistä ja ylipäätään gameplay oli tylsä.

Barbua alotin levuttamaan mutta ei tuota jaksa yksin hullukaan expata.

Mites nykypäivänä toimii WD:llä ja DH:lla depsiminen, mitä abilityi käytellään?

Blizzun foorumit täynnä idiootteja joten sieltä on vaikeaa luoda mielipidettä.

Tekeekö rahalla nykyään AH:ssa mitään vai pilasiko RMAH sen lopullisesti?
 
Kiinnostuin kyllä tuon patchin myötä, josko alottais uudelleen. Lopettelin homman 2vkoa ilmestymisen jälkeen joten paljon on muuttunut.
Mitäs ootte mieltä saisko 80millil pyöräytettyä WD:lle kohtuu kamat että jaksaa alkaa jauhamaan?
Varmasti saat. Ite oon laittanut monkin kamoihin 1,5 miljoonaa ja tänään patchin jälkeen act3 ja act4 oli lasten leikkiä, ikävä kyllä. Vitun nerffaus, menee pointti tästä pelistä...
 
Itsellä jäi WD:n pelaus siihen attackspeed nerf-patchiin, en tykännyt karvamanneista ja tuo attackspeed nerffi pilasi dartsit.

Seuraavaksi expasin hunun, sen pelaus jäi siihen tentacle nerffiin, en vaan simppelisti pitänyt muiden abilityjen tyylistä ja ylipäätään gameplay oli tylsä.

Barbua alotin levuttamaan mutta ei tuota jaksa yksin hullukaan expata.

Mites nykypäivänä toimii WD:llä ja DH:lla depsiminen, mitä abilityi käytellään?

Blizzun foorumit täynnä idiootteja joten sieltä on vaikeaa luoda mielipidettä.

Tekeekö rahalla nykyään AH:ssa mitään vai pilasiko RMAH sen lopullisesti?


Pari kuukautta olen pelannut nyt WD:llä. Statsit on: 40k hp, 57k dps, 450 allress ja 3.3k armor. Rahaa on tullut käytettyä auction houseen sen minkä on tullut (20mil?). Patchin jälkeen koirat ja varsinkin gargantuan on aika overpowered, tankkaa helposti koko act3. Ennen patchia oli hankaluuksia ghomin kanssa. Nyt ghom kuolee noin minuutissa.
 
Mitäs ootte mieltä saisko 80millil pyöräytettyä WD:lle kohtuu kamat että jaksaa alkaa jauhamaan?

Tuolla summalla saat sen verran hyvät kamat, että menee facerolliksi.
Ennen 1.0.4 farmailin lähinnä ActIII Siegebreaker runeja. Siitä pidemmälle pelatessa meinasi henki lähteä turhan usein. Patchin jälkeen eilen pelasin samoilla kamppeilla kuin ennen patchia koko roskan parissa tunnissa läpi (ok, ostin uuden ceremonial knifen kun sattu halvalla olemaan 3k+ dps uppi). Muutaman kerran tuli kuoltua, kun ylimielisyys pääsi valoilleen. :D
Kannattaa varoa Mulletti loordeja(Mallet Lord). Ne tappaa petit parilla iskulla. Muuten ei kyllä tarvitse juurikaan varoa mitään.

Kamoista sen verran, että nyt kun tarjontaa on varsinkin aseissa entiseen verrattuna huomattavasti enemmän, niin saa ihan kohtuulliseen hintaan ~800-900dps 1h-aseita socketilla. Kohtuuhinta minusta 1-2M.
 
Kaks kuukautta meni tauolla kun kyllästyi pelaamiseen, mutta tän uuden patsin jälkeen peli tuntuu kuin uudestisyntyneeltä! Liekö sitten ton levelaussysteemin syytä, vai kenties noiden elitejen vaikeustason tiputtamisen syytä. Anyway siistiä, kun ei tarvi KOKO elämäänsä pelille enää omistaa, että ois mahkut päästä edes inferno läpi :D
 
Joo itekin jaksanu taas pelailla vähän ja paragon lvl4 saavutettu. Jotenkin paljon mukavampi farmata kun tietää että levelejä tulee ja hahmo kehittyy.
 
Miksi piti puuttua damage :face:

buu.webp
 
http://www.kitguru.net/software/gaming/jon-martindale/diablo-iii-paragon-100-almost-reached-already/
Diablo III Paragon 100 almost reached, already

Despite it having been just over a week since Blizzard introduced what was expected to be a monumental time sink, Paragon Levels, one player known as Alkaizer has already almost hit the maximum. He currently sits at Paragon Level 97 – and considering he’s done that in a week, expect it not to be long before those last three levels tumble.

PCGamesN recently did a great break down of the new levelling system introduced by Blizzard to add some extra life, to the somewhat end-game-lacking Diablo III. In a nutshell, reaching the standard level 60 – the basic level cap for D3 – takes roughly 10 million experience points. To reach level 100 at Paragon? Over 300 million.

Aikaa löytyy pelata. :D
 
Jahas, ilmainen starter edition battle.netistä tuli ladattua.
 
one player known as Alkaizer has already almost hit the maximum. He currently sits at Paragon Level 97
Olis kyllä kiva nähdä miten se pelaa. Monsteria kaatuu varmaan aika hyvään tahtiin nimittäin.

Ite dingasin tänään paragon level 10 ja tulipahan oikein komeat kehykset omalle avatarille. Nyt olen jaksanut panostaa wizardin gearaamiseenkin ja oon sen verran defensive statseja ottanut, ettei act3-4:ssä enää kuole pelkästään siitä kun mobi puhaltaa päin. Heikoimpia möllejä kehtaa jopa "tankata" siellä. Käytössä on jotain defensive skillejä, ettei ihan pure glass cannon kuitenkaan.
Tosiaan nyt kun geari on parantunut niin on pystynyt panostamaan muihinkin statseihin. Vähän life on hittiä ja regenerationia, ettei reflect mobit oo niin perseestä, all resistancea luonnollisesti jos haluaa ottaa iskuja vastaan, gold&globe pickup range jotta tulis kerättyä niitä pienempiäkin kultakasoja taskuun, run speed ettei mee ikä ja terveys paikasta toiseen juoksemisessa. Gold find on ~240% 5xNV-stackin kanssa ja tippuu jo ihan hyvin yli kahden tonnin kultakasoja omnomnom.

Tänään putosi myös hyvä legendary staff:
OSMrr.webp

Damage tippui vähän, mutta en mä voi olla käyttämättä itemiä jossa on 43%GF ja 45%MF. Kyllä tolla ihan hyvää lämää tekee kun muu geari on kunnossa. Vaihtoonhan toikin tietysti menee sitten kun vastaan tulee ase, josta saa tarpeeksi paljon enemmän damagea että möllien kaatumistahti korvaa GF ja MF -bonukset.
 
Voi Perrrhana. Kävin hakemassa pari uutta läppäriä verkkokaupasta ja ostin toisen nimenomaan pelikoneeksi. Siinä sitte joutaessani kattelin niitä pelejä kun venasin että saisi ne koneet tiskiltä haettua. Siinä kattelin ja mietiskelin Diabloa sen 5min ja samalla kattelin muita pelejä.. Siinä sitten se hälytin pamahti soimaan niin tietenkin unohdin sen Diablon sinne hyllyyn ja nyt nuokin rahat on kulutettu etteipä oo rahaa moistakaan ostaa :face:
 
Meh, oon ollu idiootti ja luullut että Act 3:ssa on ihan sama missä farmaat niin saat saman tasosta gearia.. Sitte tein 3 kierrosta breached keepiä ja 3 kierrosta sitä sin heartia.. BK:ssa lootti oli keskimääri ilvl 57 ja SH:ssa 60. Nyt vituttaa.
 
Tokihan saman tasoista gearia saa, mutta kuinka usein.
 
Niin siis tottakai molemmista voi saada ilvl 63 kamaa, mutta näyttää mahdollisuudet siihen olevan huimasti paremmat loppupäässä actia :D Epäselvästi selitetty toi aiempi..
 
Act 1 se on jotain... 1%? Ja Act IV jotain lähemmäs 20%? Vai miten se meni.
 
On muuten tulossa ihan jees patchi seuraavaksi. Voi säätää vaikeustasoa ylöspäin ja sitä mukaa saada enemmän loottia ja experienceä. Näin esimerkiksi kovempitasoiset pelaajat voivat taas halutessaan farmata tehokkaasti act1, joka on ainakin oma suosikkini. Tää tietysti johtaa siihen että gearia saa taas upgradea ihan huolella, ainakin oletettavasti. Luulen että act3 vaikeimmalla tasolla tulee olemaan paha. Lisäksi vaikeustason voi määrittää jokaisella tasolla, eli esim. jos alotat uuden charrun, niin voit jo normalilla lisätä haastetta jos tuntuu liian helpolta.

Toinen mielenkiintoinen lisäys on infernal machine, josta en vielä muuta tiedä kuin että päästään tappeleman "uber" bossien kanssa. Tietysti loottia ja haastetta on tiedossa tässäkin.

Kolmas uudistus on sellainen, että yritetään nyt saada monet eri buildivariaatiot oikeasti toimimaan. Tää vaatii sen että möllien damagea lasketaan ja samalla joitakin ylivoimaisia defensive skillejä nerffataan, jolloin ne ei oo läheskään yhtä "pakollisia" kuin nykyään. Lisäksi montaa vähän käytettyä skilliä buffataan ja esimerkiksi baban rend saa tietääkseni melkoisen damageboostin.
Vaikka mörköjen damagenerffi on monille kirosana, niin tällä kertaa siinä ei pitäis olla valittamista, koska sen mukana tulee myös mahdollisuus korottaa vaikeustasoa. Erilaisten buildien toimivuus taas on pelkkää plussaa, kunhan ne vaatii jonkinlaista suunnittelua.
 
Aika taas kääntyä viisaampien puoleen kun AHsta ei ollut hyötyä tällä kertaa. En jaksa alkaa screenshottia säätämään nii kerron vaan tärkeimmät tiedot.

Eli 2h kirves baballe, 197% crit dmg+ socketti jossa gemi joka tuo vielä 60% lisää, 530 str, 130 vit, 400 intelligence ja DPS n. 1000.

Kysyin general chatista ja siellä porukka vauhkoontu ja sano et ainaki 100mil bid tollaseen, epic weapon blaa blaa jne..

Tosissaan noilla statseilla ei löytynyt juuri mitään vastaavaa AHsta niin mitä ootte mieltä et paljolla tuon vois myydä? Itellä ei käyttöö ku DH:ta pelailen enkä siitä luovu :)

- - - Updated - - -

Aika taas kääntyä viisaampien puoleen kun AHsta ei ollut hyötyä tällä kertaa. En jaksa alkaa screenshottia säätämään nii kerron vaan tärkeimmät tiedot.

Eli 2h kirves baballe, 197% crit dmg+ socketti jossa gemi joka tuo vielä 60% lisää, 530 str, 130 vit, 400 intelligence ja DPS n. 1000.

Kysyin general chatista ja siellä porukka vauhkoontu ja sano et ainaki 100mil bid tollaseen, epic weapon blaa blaa jne..

Tosissaan noilla statseilla ei löytynyt juuri mitään vastaavaa AHsta niin mitä ootte mieltä et paljolla tuon vois myydä? Itellä ei käyttöö ku DH:ta pelailen enkä siitä luovu :)
 
Back
Ylös Bottom