Diablo III

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Phobos
  • Aloitettu Aloitettu
Pari viikkoa oli taukoa ja nyt ostin pari upgradea ja käytiin kaverin kanssa kaatamassa inferno diablo. Eilen a3 ja tänään a4 ja nyt on virallisesti pelattu koko peli läpi. Ellei se jonkun mielestä ole läpi vasta sitten kun on SC ja HC läpi. :D
 
Pari viikkoa oli taukoa ja nyt ostin pari upgradea ja käytiin kaverin kanssa kaatamassa inferno diablo. Eilen a3 ja tänään a4 ja nyt on virallisesti pelattu koko peli läpi. Ellei se jonkun mielestä ole läpi vasta sitten kun on SC ja HC läpi. :D
Bugeja käyttäenkö?:).

Ite en oo jaksanut pelata vähään aikaan tota, ja laitoin muutamat kamatkin rmah:iin..kyllähän sieltä parilla kamalla+kullalla reilu 300e voitot tuli joten ei sinänsä voi valittaa..Joskus sitten ehkä alan pelata uudestaan, jos saavat jotain kunnon päivityksiä ulos. Tällä hetkellä suht paskassa tilassa koko peli, ja vähän oli aavistuksiakin ennen julkkaria ettei tule yltämään lähellekään D2:en tasolle:( (tosin en usko, että mikään sen tasolle olisi yltämässäkään)..
 
Ihan softcorella vedettiin läpi niin ei mitään bugeja/exploitteja tarvinnut käyttää. Omasta mielestä peli on edelleen hyvä, mutta ei sitä kauhean paljon jaksa hakata. Kuitenkin kun näitä d3 vs. d2 vertailuja tehdään paljon niin kyllä mä mielummin D3 pelaan.
 
Mietinkin että jaksaako täällä kukaan enää edes pelata. Itse pistin stashin tavarat myyntiin ja kultaa jätin vain muutaman miljoonan, otin RMAH:sta 150e ulos ja jätin pelin jäähylle. Ei tässä vaan ole tällä hetkellä kertakaikkiaan mitään järkeä, vähän kuin töitä tekis joka ei ihan meikän silmissä ole pelaamisen tarkoitus.
 
Mielenkiinto peliin on kyllä 0. Toki en ole tappanut inferno Diabloa edes SC mutta ei vaan jaksa grindata parempaa gearia enää wizardille. Voisipa pistää kamat tosiaan rmah ja pitää taukoa.
 
Joo, tuli pelattua diablo ekaa kertaa läpi barbaarilla. Nyt ajattelin, että teen monkin ja vedän sillä sen nightmerin läpi, mutta huomasin, että silläkin pitää vetää se normaali taso ensin läpi. No olipa perseestä. :D En varmasti ala pelaamaan samaa tasoa uudestaan. No täytyy barbaarilla jatkaa eteenpäin. Ihan kivaa mättöähän tuo.
 
Riuhtaset barrulla infernoon asti ja keräät massia samalla. Sen jälkeen voi halutessaan sit lähes ääntä nopeemmin juoksuttaa uudet charrut läpi alhasten vaikeustasojen :) AH auttaa
 
Pelaako porukka tätä ilman ah:ta vai ah:n kanssa? Ekalla barbaarilla menos nyt hell act2 ja ah:ta aloin käyttämään käytännössä alusta alkaen. Nyt meinaan, että teen demon hunterin ja koitan pärjäillä ilman ah:ta.
 
Kyllä sitä on AH:lla melkein "pakko" pelata. Ei tunnu itselleen sopivaa kamaa tippuvan sitten ikinä. Etenkin kun infernossa yritän jotain tiettyä ressiä kasata jne. niin menee mahdottomaksi.
 
Kyllä sitä on AH:lla melkein "pakko" pelata. Ei tunnu itselleen sopivaa kamaa tippuvan sitten ikinä. Etenkin kun infernossa yritän jotain tiettyä ressiä kasata jne. niin menee mahdottomaksi.

Aijaa, no hyvä. Ajattelin vaan, että onko mulla mennyt diablon idea kokonaan ohi kun käytän ah:ta. Meinasin vaan, että miks kaikki tavottelee hyviä droppeja, kun ne vois ostaa ahstakin. Meneekö liian vaikeaksi päästä infernolla läpi ilman?
 
Mun mielestä menee, mutta tuskin mahdotonta tietenkään. Voi vaan mennä tovi että saat ne kamppeet itse...

Hyviä droppeja tosiaan tulee tavoteltua jotta saisi myytyä niitä ja sitten ostettua itselleen parempaa. Blizzardihan on jo maininnut ainakin kerran että AH:n tarjonta vaikuttaa droppeihin, tai että ylipäätään ne on sidoksissa... käytännössä voisi tarkoittaa esim. sitä, että jos on paljon 1h jouskia myynnissä niin niitä tippuu vähemmän.
 
Joo toi näyttää aika hyvältä. Tulee kyllä tarpeeseen, nimittäin diablo on jääny kokonaan unholaan ja toi herättelee mielenkiintoa selvästi.
 
Joo silmäilin vähän enemmänkin noita tulevia muutoksia niin näyttää siltä että pakko se on alkaa hakkaamaan taas.
-Levelaus jatkuu lvl60 jälkeen ja niistä leveleistä on hyötyäkin
-Legendaryjä buffattu rankalla kädellä, niihin on tullut uniikkeja ominaisuuksia ja visuaalisia muutoksia
-Elite packeiltä lähtee enrage timer
-Buffeja classeille
-Co-op paljon hyödyllisempi kuin ennen
-Ja paljon muuta kivaa

Noh, pelihän itsessään helpottuu, mutta jos ihan rehellisiä ollaan niin ei se infernon vaikeus enää ainakaan itseä niinkään kiinnosta, koska gearia hankkiessa se on joka tapauksessa väistämätöntä että lopulta mikään alue ei anna varsinaista haastetta. Sen sijaan tarkoitus onkin keskittyä farmaamaan mahdollisimman tehokkaasti ja siinä onkin vähän enemmän tekemistä kun fixaa gearia ja strategioita aina vaan tehokkaammiksi. MUTTA toivon ja uskon että ilmestyy vielä uusia paikkoja joissa tarvitaan hirveät gearit että pärjää.
 
On kyllä hyvä tuo että Paragon L100 ei tarvi enää ollenkaan MF gearia.
 
Joo silmäilin vähän enemmänkin noita tulevia muutoksia niin näyttää siltä että pakko se on alkaa hakkaamaan taas.
-Levelaus jatkuu lvl60 jälkeen ja niistä leveleistä on hyötyäkin
-Legendaryjä buffattu rankalla kädellä, niihin on tullut uniikkeja ominaisuuksia ja visuaalisia muutoksia
-Elite packeiltä lähtee enrage timer
-Buffeja classeille
-Co-op paljon hyödyllisempi kuin ennen
-Ja paljon muuta kivaa

Noh, pelihän itsessään helpottuu, mutta jos ihan rehellisiä ollaan niin ei se infernon vaikeus enää ainakaan itseä niinkään kiinnosta, koska gearia hankkiessa se on joka tapauksessa väistämätöntä että lopulta mikään alue ei anna varsinaista haastetta. Sen sijaan tarkoitus onkin keskittyä farmaamaan mahdollisimman tehokkaasti ja siinä onkin vähän enemmän tekemistä kun fixaa gearia ja strategioita aina vaan tehokkaammiksi. MUTTA toivon ja uskon että ilmestyy vielä uusia paikkoja joissa tarvitaan hirveät gearit että pärjää.
Jep, samaa mieltä. Uusia legejähän noissa myös tuli, joissa uniikkeja ominaisuuksia.

Itse pelihän imo pitääkin olla suht hyvien kamojen jälkeen "helppo". Eihän se ollut diabloa nähnytkään, kun alkuun infernolla one shottailtiin ja joutu kiteämään joka päkin alas. Luulisin, että tohon tulee varmaan aikanaan jotain D2 tyylisiä "uber tristram" ratkasuja tms. mihin tarttee oikeesti kovat kamat ja levelin.

Jälkeenpäinhän ajatelutuna toi inferno on ollut aika "fail", kun on vinkujien takia jouduttu nerffailemaan sitä sun tätä. Eihän se varmaan enää eroo jos vertaa D2 Helliin:).
 
Olisivat tosiaan vaan jättäneet Infernon rauhaan.
 
Expansioneiden yms. myötä todennäköisesti tulee vielä jotain kunnollistakin gearia vaativaa settiä, kuten diablo II uber eventit yms.

Siltikin, itseä peli ei kiinosta ennenkuin droprateille tehdään jotain, ja niille ei todennäköisesti mitään tulla tekemään kun RMAH on olemassa. Kiinostaa helvetisti jotku buffatut legendaryt kun niitä tippuu keskimäärin 1/100 pelituntia.

Ennen ajattelin että hienoa kun tähän saadaan pelinsisäinen valuutta jolla on jotain arvoakin, eli siis kulta, koska diablo II:ssa toi oli aivan triviaalia ja runeilla osteltiin se tavara. Tarkemmin kun miettii, toi runesysteemi oli ehkä paras juttu ikinä. Nyt droprateja ei voi nostaa koska kulta menettää silloin liikaa arvoaan ja inflaation myötä siitä tulee lähes arvotonta, koska geari ei koskaan häviä mihinkään vaan sitä syntyy kokoajan lisää. Diablo II:ssä uniikkien itemien dropratet oli korkealla, niitä lenteli kokoajan ja se oli hauskaa, mutta arvokkaimpien runejen dropratet säilytettiin 0,001% pinnassa jolloin sellaisen tippuessa tiesit että nyt kävi lottovoitto. Tämän arvokkaan runen sai vaihdettua alempiarvoisiin runeihin joilla pystyi tekemään runewordeja, itemejä jotka olivat parempia kuin uniikit ja joiden hankkiminen oli työn takana mutta se kannatti koska se muutti koko classin pelityyliä (vrt. enigman teleport).

Jotain tollasta tääkin peli kaipais, ei staattista kultaa koska tehokkain tapa pelata on farmata kultaa, ei itemeitä --> helvetin tylsä peli. Runeja farmatessa sä tapat samoja vihollisia joilta tippuu gearikin --> mukava peli.
 
^Jep, mikäli drop ratet pysyvät samoina on se perseestä. Itekkin löytänyt aikanaan vaan 2 legendarya..Vois olla tosiaan D2 vastaava, jossa usein tippuu bossilta käytännöllistä legeä/settiä ym. Ei kuitenkaan usein "top tier" itemejä, mikä on hyvä, mutta perus hyviä legejä jne.

Nyt varsinkin, kun expalla on taas väliä voisi pelkät bossit tehdä kannattavammaksi->itemhunttaajat voisi tehdä bossruneja.

Tosiaan nuo runethan kuitenkin tulivat vasta d2 expansionissa, ite pidin enemmän SOJ:a D2:n valuuttana:). Paljon voisi parantaa nostamalla droppirateja (uber itemit silti harvinaisia) sekä lisäämällä esim. 6kk välein resettaavan ladderin. Tosin siinä vaiheessa luultavasti alkaisi RMAH ostelijat itkemään, valitettavasti.
 
Niin tosiaan patch notet ulkona. http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/6368188147?page=1#2
Kyllä tää lista on aika, ei helvetti.... :face: QQ



  • Champion and Rare monsters will no longer enrage after prolonged combat, -and they will no longer heal to full health after not being engaged
  • Jailer can now no longer appear with Knockback, Nightmarish, or Vortex
  • Invulnerable Minions has been removed as a possible affix
  • Fire Chains damage has been reduced by 20%
  • Nightmarish monsters will now make players immune to Fear for 6 seconds after the Fear is cast on the player
  • Plagued, Frozen, and Mortar monsters will now do only 10% of their damage to pets and Followers
  • Shielding monsters will no longer shield if they are the last monster left in the
  • area, and only one monster in a given pack can be shielded at a time
  • The spawn points of Arcane Enchanted beams have been adjusted slightly to be more spread out, and their damage has been reduced by approximately 30%
  • Champion and Rare Fallen Lunatics have been removed from both Zoltun Kulle dungeons
  • Swarm monsters now have a more pronounced Champion and Rare appearance
Ai että, on odotettu:


  • Auctions can now be cancelled at any point so long as they do not have any active bids
  • Number of "Preferred Stats" allowed per search increased from 3 to 6
  • Number of digits allowed in the "Min Value" field for equipment searches increased from 3 to 5
 
Back
Ylös Bottom