Vittu että nuo public geimit on ärsyttäviä, tänään varmaan 15 kertaa samat questit hakannu, kun porukka häviää aina pelistä ja joutuu ettimään uutta peliä. Kai se on pakko vaan soolota sitte.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vittu että nuo public geimit on ärsyttäviä, tänään varmaan 15 kertaa samat questit hakannu, kun porukka häviää aina pelistä ja joutuu ettimään uutta peliä. Kai se on pakko vaan soolota sitte.
Ei oo ainakaan itellä ollut mitään ongelmia, muutakun reilu viikon takasessa kun kolmena päivänä putkeen heitti illemmalla errorit. Ne on näköjään korjattu.Hei miten servut toimii? Onko nykimistä tai ongelmia logata ineen? Meinaan tiistaina ostan täysin uuden koneen ja D3 kököttää tossa valmiina pyödällä, mutta pitääkö mun valmistautua lagfestiin vai sulavaan pelaamiseen?
Jokusen tonnia?Taitaa jopa kahden tonnin saaminen olla jo aika saavutus, 800dps aseet kun edes 600 life on hitillä (ja esim. dex) kustantaa jo sen 5+ miljoonaa. Ringit oma lukunsa myös.
2,000 LoH olis jo aika härskiä, kun mullakin on 2.74 attacks per second. Jos vaikka ensin saisi sen 1,000.
Hellillä ei kyllä ole ollut mitään tarvetta LoH:ille, Inferno Act 1 ei myöskään vaikka toki helpottaisi.
Nonetheless, tiedän tämän, ja seuraava ostos onkin LoH ase. Ensin kerään tosiaan sen about 5-10 miljoonaa niin on hieman varaa valita.![]()
Siis juu, ehdottomasti nyt Inferno Act II:sta ennen hankin sen minimissään 1000 LoH. Sitä ennen farmaillaan ne miljoonat Act I:stä, ja tuleehan sieltä niitä miljoonien arvoisia romppeita toki enemmän työtä saa tehdä.Lähin kyllä hieman keulimaan ja noteerasin sen itsekin viestin postattua, mutten tohtinut editoida koska oletin että siihen ei pureuduta ja viesti välittyisi kuitenkin =)
On toki eri tyylejä, mutta vinkkinä vain annoin, että sitäkin kannattaa kasvattaa koska varsinkin D2;ssa (life stolen tuolloin) oli suuressakin merkityksessä ja myös D3 olen huomannut sen merkityksen.. Ja koen että hellillä LoH on melko tarpeeseen tuleva. toki tämä on vain minun mielipide =)

Voi vittu, nyt meni hermot.. Kolmatta päivää jumissa tossa hellin butcherissa o_O. DPS sen sharpshooterin kanssa 8-10k riippuen mitä kolmesta paska jousestani käytän ja lifee 17-25k riippuen samoista vitun hernepyssyistä. Armorii joku 1700...
Leveliä on 54 ja singelnä siis mennään. Auction housella voi käydä kuolaamassa niitä aseita toki mutta massia tais olla 150 kulta tsilumia.. voi tsiisus, näin siksi koska oon kuollu tolle valehtelematta 50 kertaa.
What?Saako peliä enää sinkuks jos siihe on jonki pyytäny? Jaluis kerran vetää singlenä läpi
Saako peliä enää sinkuks jos siihe on jonki pyytäny? Jaluis kerran vetää singlenä läpi
http://us.battle.net/d3/en/calculator/demon-hunter#aRdXVj!TeX!cZbZbYVoi vittu, nyt meni hermot.. Kolmatta päivää jumissa tossa hellin butcherissa o_O. DPS sen sharpshooterin kanssa 8-10k riippuen mitä kolmesta paska jousestani käytän ja lifee 17-25k riippuen samoista vitun hernepyssyistä. Armorii joku 1700...
Leveliä on 54 ja singelnä siis mennään. Auction housella voi käydä kuolaamassa niitä aseita toki mutta massia tais olla 150 kulta tsilumia.. voi tsiisus, näin siksi koska oon kuollu tolle valehtelematta 50 kertaa.
Voin sanoo, että sulla tulee olemaan aika tuskasta hellin belial. Meinaan itelle hellin belial oli dh:na paljon vaikeempi mitä infernon butcherVoi vittu, nyt meni hermot.. Kolmatta päivää jumissa tossa hellin butcherissa o_O.
.Voin sanoo, että sulla tulee olemaan aika tuskasta hellin belial. Meinaan itelle hellin belial oli dh:na paljon vaikeempi mitä infernon butcher.
Voin sanoo, että sulla tulee olemaan aika tuskasta hellin belial. Meinaan itelle hellin belial oli dh:na paljon vaikeempi mitä infernon butcher.
Nonni. Päivän peliputki päättyi, tulihan sitä 14 tuntia mätkittyä. Tuloksena 123,945 hiiren vasemman napin klikkausta ja hirveä läjä surkeaa legendarya.
katso liitettä 82199
Tuon viimeisein legendaryn DPS on kyllä L56 itemiks kohtuu :lol2:
Sitä on kuule tullut ihmeteltyä itsekin. Voit kuvitella että hieman oli repeilyä teamspeakis kun noita sateli. Paras oli kun kahden dropin välillä oli 9 minuuttia. Kuitenkin magic find full Nephalem stackeilla vain 172%.Miten vitussa näin monta legendaryä? Oon pelannu jo 90h, farmannu act 4 infernoa ja saanu yhen paskan legendary weapon rackist