Diablo III

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Phobos
  • Aloitettu Aloitettu
Vittu että nuo public geimit on ärsyttäviä, tänään varmaan 15 kertaa samat questit hakannu, kun porukka häviää aina pelistä ja joutuu ettimään uutta peliä. Kai se on pakko vaan soolota sitte.

Vittu että nuo public geimit on ärsyttäviä, tänään varmaan 15 kertaa samat questit hakannu, kun porukka häviää aina pelistä ja joutuu ettimään uutta peliä. Kai se on pakko vaan soolota sitte.

Älä muuta sano. infernolla jumissa light of hope questissa, kun ei millään löydä porukkaa jolla rakanoth kaatuis. kerran sen jo hoitanut, muttei monkilla yksin siitä eteenpäin paljon jatketa. jumittuu heti ensimmäisiin eliitteihin.

Helvetin hienoa, ei riitä munkilla dps tappamaan butcheria aikarajan sisällä -.- Sinne meni sitten valorit sun muut, alusta vaan.

Hei miten servut toimii? Onko nykimistä tai ongelmia logata ineen? Meinaan tiistaina ostan täysin uuden koneen ja D3 kököttää tossa valmiina pyödällä, mutta pitääkö mun valmistautua lagfestiin vai sulavaan pelaamiseen?

Hei miten servut toimii? Onko nykimistä tai ongelmia logata ineen? Meinaan tiistaina ostan täysin uuden koneen ja D3 kököttää tossa valmiina pyödällä, mutta pitääkö mun valmistautua lagfestiin vai sulavaan pelaamiseen?
Ei oo ainakaan itellä ollut mitään ongelmia, muutakun reilu viikon takasessa kun kolmena päivänä putkeen heitti illemmalla errorit. Ne on näköjään korjattu.

Jokusen tonnia? :) Taitaa jopa kahden tonnin saaminen olla jo aika saavutus, 800dps aseet kun edes 600 life on hitillä (ja esim. dex) kustantaa jo sen 5+ miljoonaa. Ringit oma lukunsa myös.
2,000 LoH olis jo aika härskiä, kun mullakin on 2.74 attacks per second. Jos vaikka ensin saisi sen 1,000.

Hellillä ei kyllä ole ollut mitään tarvetta LoH:ille, Inferno Act 1 ei myöskään vaikka toki helpottaisi.

Nonetheless, tiedän tämän, ja seuraava ostos onkin LoH ase. Ensin kerään tosiaan sen about 5-10 miljoonaa niin on hieman varaa valita. :)

Lähin kyllä hieman keulimaan ja noteerasin sen itsekin viestin postattua, mutten tohtinut editoida koska oletin että siihen ei pureuduta ja viesti välittyisi kuitenkin =)

On toki eri tyylejä, mutta vinkkinä vain annoin, että sitäkin kannattaa kasvattaa koska varsinkin D2;ssa (life stolen tuolloin) oli suuressakin merkityksessä ja myös D3 olen huomannut sen merkityksen.. Ja koen että hellillä LoH on melko tarpeeseen tuleva. toki tämä on vain minun mielipide =)

Lähin kyllä hieman keulimaan ja noteerasin sen itsekin viestin postattua, mutten tohtinut editoida koska oletin että siihen ei pureuduta ja viesti välittyisi kuitenkin =)

On toki eri tyylejä, mutta vinkkinä vain annoin, että sitäkin kannattaa kasvattaa koska varsinkin D2;ssa (life stolen tuolloin) oli suuressakin merkityksessä ja myös D3 olen huomannut sen merkityksen.. Ja koen että hellillä LoH on melko tarpeeseen tuleva. toki tämä on vain minun mielipide =)
Siis juu, ehdottomasti nyt Inferno Act II:sta ennen hankin sen minimissään 1000 LoH. Sitä ennen farmaillaan ne miljoonat Act I:stä, ja tuleehan sieltä niitä miljoonien arvoisia romppeita toki enemmän työtä saa tehdä. :)

Baba saatu a2 infernoon. Armor 8.5k, dps 18k, life 37k ja ressut kaikki n 800 ja jollain lailla pärjää. Life on hittiä 500. Pitää varmaan ostaa vielä skull grasp tai se toinen legendary missä on loh.

Voi vittu, nyt meni hermot.. Kolmatta päivää jumissa tossa hellin butcherissa o_O. DPS sen sharpshooterin kanssa 8-10k riippuen mitä kolmesta paska jousestani käytän ja lifee 17-25k riippuen samoista vitun hernepyssyistä. Armorii joku 1700...

Leveliä on 54 ja singelnä siis mennään. Auction housella voi käydä kuolaamassa niitä aseita toki mutta massia tais olla 150 kulta tsilumia.. voi tsiisus, näin siksi koska oon kuollu tolle valehtelematta 50 kertaa.

Voi vittu, nyt meni hermot.. Kolmatta päivää jumissa tossa hellin butcherissa o_O. DPS sen sharpshooterin kanssa 8-10k riippuen mitä kolmesta paska jousestani käytän ja lifee 17-25k riippuen samoista vitun hernepyssyistä. Armorii joku 1700...

Leveliä on 54 ja singelnä siis mennään. Auction housella voi käydä kuolaamassa niitä aseita toki mutta massia tais olla 150 kulta tsilumia.. voi tsiisus, näin siksi koska oon kuollu tolle valehtelematta 50 kertaa.

Public Gamen puolelta hakemaan vauhtia. Sieltä kun tulee mukaan joku lähitaistelija, niin homma helpottuu heti.

Jos tuntuu nuo nm-hellit liian vaikealta niin AH ja omaa äijää 5-7lvl isompi lvl aseita kattelee reduced lvl requirementsilla.

Saako peliä enää sinkuks jos siihe on jonki pyytäny? Jaluis kerran vetää singlenä läpi

Saako peliä enää sinkuks jos siihe on jonki pyytäny? Jaluis kerran vetää singlenä läpi

Kun painat hahmoruudussa Resume Game, niin peli on lähtökohtaisesti yksityinen (Private), jolloin peliin ei voi liittyä kuin kaverilistallasi olevat. Jos painat ESC -> Open Game To Public, niin peli aukeaa yleiseksi peliksi (Public), jolloin peliin voi liittyä kuka vaan. Tuo Private-asetus on aina ensin päällä, kun olet jatkanut peliä Resume Game -nappulan kautta.

Pelissä ei siis ole enää perinteistä Singleplayer ja Multiplayer -jakoa. Mielestäni tuo systeemi toimii hyvin, ja ymmärrän jengiä jotka tulevat yleisiin peleihin vain hakemaan apua tiettyihin bosseihin, ja jatkavat muuten pelin yksin.

http://us.battle.net/d3/en/calculator/demon-hunter#aRdXVj!TeX!cZbZbY
Kokeile tollasella, väistele charget ja tulet yms ja sittenku se nappaa sut sillä ketjulla itteensä niin samantien smoke screenillä karkuun, pidä huoli et on aina disciä vetää se smoke screen :P

Voin sanoo, että sulla tulee olemaan aika tuskasta hellin belial. Meinaan itelle hellin belial oli dh:na paljon vaikeempi mitä infernon butcher:).

Belial vaatii vaan vähän treeniä, jonka jälkeen siitä tulee erittäin helppo. Joskus Nightmaressa Belial oli ihan järjetöntä tuskaa, mutta heti kun sen liikkeitä oppi lukemaan toistoyritysten myötä, niin tuo meni heittämällä Hellilläkin. Loppujen lopuksi meinaan Belial tekee todella vähän suoraa iskua kakkosvaiheessa, ja suurin osa iskuista on ihan puhtaasti väistettävissä.

Voin sanoo, että sulla tulee olemaan aika tuskasta hellin belial. Meinaan itelle hellin belial oli dh:na paljon vaikeempi mitä infernon butcher:).

Mulla oli toistepäin, butcher meni noin viidennellä yrityksellä ja Belial meni toisella yrityksellä (DH:lla kans).
Skillit tais olla
http://us.battle.net/d3/en/calculator/demon-hunter#ZSXVlT!aeT!ZbZbbZ
butcheriin (Bat riitti mulle ihan hyvin generaattoriksi, Impale, tuolla ammuskelin parin sekunnin välein)

Belial taas vaatii kunnon generaattorin (kun ne minionit täytyy tappaa ennen varsinaista taistelua), taisin
käyttää jotain tälläistä.
http://us.battle.net/d3/en/calculator/demon-hunter#fRXVlT!aeT!bcZbbZ
Olin jo lvl59 tässä vaiheessa joten Elemental Arrows (nether tentacles) oli lähes huijausta Belialia vastaan.

Itse löytämilla aseilla/esineillä mennään (AH en ole käyttänyt).

Nonni. Päivän peliputki päättyi, tulihan sitä 14 tuntia mätkittyä. Tuloksena 123,945 hiiren vasemman napin klikkausta ja hirveä läjä surkeaa legendarya.

katso liitettä 82199

Tuon viimeisein legendaryn DPS on kyllä L56 itemiks kohtuu :lol2:

Miten vitussa näin monta legendaryä? Oon pelannu jo 90h, farmannu act 4 infernoa ja saanu yhen paskan legendary weapon rackist

Miten vitussa näin monta legendaryä? Oon pelannu jo 90h, farmannu act 4 infernoa ja saanu yhen paskan legendary weapon rackist
Sitä on kuule tullut ihmeteltyä itsekin. Voit kuvitella että hieman oli repeilyä teamspeakis kun noita sateli. Paras oli kun kahden dropin välillä oli 9 minuuttia. Kuitenkin magic find full Nephalem stackeilla vain 172%.

Kuvassa muuten vika, kuudes item on The Tormentor niminen staffi. IVA-päissäni photaroinu tuplana yhden tuohon kuvaan.

Back
Ylös Bottom