Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuskin on tulossa tämä vuoden puolella, Blizzard kun julkaisi viime blizzconin jälkeen Annual Passin jolla se sai ison osan wowittajista sitoutumaan peliin vuodeksi joten niillä ei ole mitään kiirettä julkaista mitään tämän vuoden aikana.
Nehän on nyt pistämässä lisää beta invejä menemään pohjois amerikassa, eli turha odotella vielä pariin kuukauteen ainakaan.Jaa häh? :D eiköhän se yritetä tähdätä tälle vuodelle, blizzu kun alun perin meinas että Q1 olis tähtäimessä. Tietty jotain takapakkia voi tulla mutta tuskin nyt vuoden verran.
Nehän on nyt pistämässä lisää beta invejä menemään pohjois amerikassa, eli turha odotella vielä pariin kuukauteen ainakaan.
Siitä vielä maistiaisia niille jotka ovat päässeet betaa testaamaan... (itseni mukaanlukien) :D
Just ku olin päässyt raa'an punttitreenin makuun pitkästä pitkästä aikaa niin tällänen peli pukkaa ulos... :D
Ihan hyvinhän sulla on aikaa sitä punttitreeniä jatkaa, turha pidätellä hengitystä.
Mutta sitten kun DIII viimeinkin tippuu postiluukusta niin alkaa hirveä maratonsessio jota voi olla vaikea katkaista :D nooh, ehkä mä ehdin siellä salillakin pyörähtämään (kunhan on läppäri mukana) 
:curs:Ihan siistiä... Sain Beta-avaimen eilen, ja ihan pikku pikku tohinoissani asentelin clientin, ja nyt tää perkeleen perse antaa mulle jotain Error-315300 shittiä...
Eli siis en pysty loggaan itteeni sisään Bnet accountilla... Näyttää olevan aikas helvetin monella sama ongelma. Korjaisivat nyt pian niin pääsis unohtaan tän todellisen elämän, ja siirtymään -------> click click click click click click click click clickclickety clik- elämään!!! =) =) =)