Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Täytyy pelata Diablo 1 ja 2 uudestaan ennen tota.

WOOHOOHOHOOHOHO!
Diablo II:LoD on edelleen lempipelejäni, vaikken koskaan ole hyvin pärjännyt tässä pelissä... Voi jessus ku tuli hyvä mieli lukiessani tästä ketjusta kuinka D3 on VARMISTETTU! AY JA PA DU BA DEE!
Huh huh, toivon sydämeni pohjasta että kuitenkin toimii tällä koneella, mulle ei nimittäin uusia koneita enää ostella =/ Ja tää kone ei oo mikään kauheen erityinen... =/
Don-Hessu@Vituttaa niin ankarasti-thread sanoi:Siis mitä VITTUA en voi käsittää!
Mulla ku nyt on ket säloma, on kesä, on lomaa. Parasta aikaa indeed. Nyt sit tuo saatanan huoltaja sanoo että mun on PAKKO mennä kesätöihin jos mun isä sellasta mulle löytää. PAKKO. Jaa minkäkö takia? "KAIKKI muutkin käy, sillä heidänkin vanhemmat laittavat ne...blablabavittu".
"minä olen sinun huoltajasi ja sinä olet ALA-IKÄINEN JOTEN MINÄ PÄÄTÄN MITÄ SINÄ TEET!"
Ei saatana, en voi käsittää. Sanoin että voin sinne mennä syksyl jos paikka viel on, mutten kesällä nii tämä valopää sanoo että muuten en saa enää ikinä rahaa yms. Että se on PAKKO.
Jumalauta, hajotan kaikki!![]()
Miks mulla ei toimi tuol Diablo 3 sivuilla muut osiot ku character classes. Ne videot näky kyl hyvin, mut sit esim the world tai FAQ osiot näyttää vaan tyhjää sivuu? Selaimen asetuksis jotai vikaa?Ei voi muuta sanoa ku että JUMALAUTA, MAHTAVAA!!!!!