Diablo III

Ikä
34
Joo täytyy nyt kyl heti maanantaista lähtien ruveta tekee 16h työpäiviä 7krt/vko et voi olla vuos-pari vapaalla sit ku toi julkastaa...

WOOHOOHOHOOHOHO!

Diablo II:LoD on edelleen lempipelejäni, vaikken koskaan ole hyvin pärjännyt tässä pelissä... Voi jessus ku tuli hyvä mieli lukiessani tästä ketjusta kuinka D3 on VARMISTETTU! AY JA PA DU BA DEE!

Huh huh, toivon sydämeni pohjasta että kuitenkin toimii tällä koneella, mulle ei nimittäin uusia koneita enää ostella =/ Ja tää kone ei oo mikään kauheen erityinen... =/

WOOHOOHOHOOHOHO!

Diablo II:LoD on edelleen lempipelejäni, vaikken koskaan ole hyvin pärjännyt tässä pelissä... Voi jessus ku tuli hyvä mieli lukiessani tästä ketjusta kuinka D3 on VARMISTETTU! AY JA PA DU BA DEE!

Huh huh, toivon sydämeni pohjasta että kuitenkin toimii tällä koneella, mulle ei nimittäin uusia koneita enää ostella =/ Ja tää kone ei oo mikään kauheen erityinen... =/
Entäs jos menisit sinne töihin ja hommaisit itse uuden koneen? ;)

Don-Hessu@Vituttaa niin ankarasti-thread sanoi:
Siis mitä VITTUA en voi käsittää!

Mulla ku nyt on ket säloma, on kesä, on lomaa. Parasta aikaa indeed. Nyt sit tuo saatanan huoltaja sanoo että mun on PAKKO mennä kesätöihin jos mun isä sellasta mulle löytää. PAKKO. Jaa minkäkö takia? "KAIKKI muutkin käy, sillä heidänkin vanhemmat laittavat ne...blablabavittu".

"minä olen sinun huoltajasi ja sinä olet ALA-IKÄINEN JOTEN MINÄ PÄÄTÄN MITÄ SINÄ TEET!"

Ei saatana, en voi käsittää. Sanoin että voin sinne mennä syksyl jos paikka viel on, mutten kesällä nii tämä valopää sanoo että muuten en saa enää ikinä rahaa yms. Että se on PAKKO.

Jumalauta, hajotan kaikki! :mad:

Joo, näemmä se on uuden koneen hankinta käsillä kunhan tuo diablon julkaisupäivä saadaan tietoon..

Vois muuten joku mode ottaa tosta threadin otsikosta ton "?" pois tai jättää ihan pelkästään Diablo III:).

Ikä
32
Ei hemmetti! Saa taas jättää hyvästit muulle elämälle sitten kun toi julkaistaan :D

Kylläpä näytti peli itessään maukkaalle, ei paremmasta häk ja släshistä tietoo. Tälle tulee varmaan uhrattua hetki ellei toinenkin.. Blizzard sen kyllä osaa, perkele aina salassa kyhäävät! :)

Diablo II fanina täytyy kyl sanoo et näyttää aika hyvältä toi kolmonen, innolla odotetaan.
:offtopic: Miks mulla ei toimi tuol Diablo 3 sivuilla muut osiot ku character classes. Ne videot näky kyl hyvin, mut sit esim the world tai FAQ osiot näyttää vaan tyhjää sivuu? Selaimen asetuksis jotai vikaa?

pyssy

Mode
Ikä
37
Diablo I ja II paljon pelanneena olen innoissani ja peloissani tulevasta III osasta. Videon/screenshottien perusteella peli on uskomattoman hieno ja uusia juttuja lisätty, joten ei ole saman vanhan toistoa. Ongelma on se, että nykyisin ei ole samalla tavalla aikaa uhrattavana kuin aiempien osien aikana, joten luultavasti on parasta, että en edes hanki kysestä peliä, koska ahistaa kun ei tule pelattua tarpeeksi tai sitten tulee pelattua ihan liikaa.

Lycanth

Banned
Ikä
33
voi vittu. kone uusiksi ja hyvästi muu elämä. :dance2::dance:

Gameplay video oli kyllä herkkua, ja näytti jo yllättävän valmiilta. Optimisti saattaisi luulla että pääsee jo ensi vuonna takomaan.

Ja oi että oli tyylikäs se lopputaistelu, virne venyi korviin asti viimeistään siinä vaiheessa kun loppupomo nappaa tylysti yhden pelaajista ja puraisee sen kahtia.