Diablo - Icaros

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Arttu1
  • Aloitettu Aloitettu
Todella kova levy ja livenä myös mainio bändi.:)

Levystä en mitenkään erityisemmin hullaantunut, siis toimivaa musaa kyllä peruskaavalla mutta ei vaan viisari värähdä sinne punasellle. Livenä taas ihan helvetinmoinen yllätys, kesän tavastian keikka ihan käsittämättömän kova veto. :rock:

En tiedä tuliko jo tässä tredissä jo mutta arvaatkaas kuka tossa Into The Sea biisissä lukee sen merisään??? Salkkareiden Ismo eli Esko Kovero, "Mäntyluoto vittu mää sekosin"...:D Mut joo anyway mun mielestä Diablon paras levy tähän mennessä ja monipuolisin.

Kyllä on tullut Icarosta kuunneltua aika vitusti ja tänään pääsee katsastamaan bändin livekuntoa Joensuussa. Huomenna raporttia keikasta.

Tuli käytyä kattomassa tuo joensuun keikka. Ihan ok menoa, mutta eipä kyllä ainakaan itelle nuo uudet biisit vielä livenä kolise. Olisin toivonut huomattavasti enemmän eterniumia. Itse lähin paikalta in to the sea-biisin kohdalla, joten muut paikalla olleet, tuliko encorena preacher ? Jos ei niin wtf ??

Jep hyvä että soittivat preacherin vaikken sitä nähnykkään. Olin kuivin suin joten seurasin keikan vähän sivummalta. Kyllä kunnon keikkakokemus vaatii nousukännin... =)

pelasti kyllä iltani nyt kun lukasin ton Rainerin kirjotuksen. Pelotti jo että lyövät hanskat tiskiin, Icaros oli vitun kova, että toisaalta olisi ollut sama lopettaa huipulla. Mutta mahtihomma että jatkavat!

Back
Ylös Bottom