Dexter *spoilereita*

Neljäs siizöni alkoi lupavaasti :thumbs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itse ainakaan viitsi tuota katsoa, kuulemma jää taas niin ärsyttävän jännään kohtaan.

Itsekuri kestikin sitten noin 10 tuntia... Ihan hyvin. Hyvä jakso kieltämättä - John Lithgow on cool pahiksena - ja se "uusittu" intro oli kyllä loistava. :hyvä:

4. kauden eka jakso vuotanut nettiin, mutta oikeasti kausi alkaa vasta 27. syyskuuta. Itse ainakaan viitsi tuota katsoa, kuulemma jää taas niin ärsyttävän jännään kohtaan. :)

Edit: Liekö Dexterin muksu ihan synnynnäinen tappaja? :D
DEXTER4-baby.jpg

JUMALAUTA TÄTÄ ON ODOTETTU!1!!11 :rock:

Eka jakso vasta takana, mutta hyvältä vaikuttaa. John Lithgow on aivan loistava valinta tuohon rooliin, kerrankin oikeasti psykopaatti.. öh, psykopaatti.

Odotukset siis korkealla, kun nyt vain kerkiäisi seuraamaan. Näin syksyisin on aina niin pirusti tuota katsottavaa..

Kyllä tulee seurattua. Loistava sarja ja 4.kausi lupaa taattua laatua parin jakson perusteella.

Trinity Killer on mielenkiintoinen hahmo sekä Dexterillä paineita enemmän perhe-elämässä sekä työrintamalla niin lipsahduksia alkaa sattumaan enempi ja enempi

Neloskausi lupailee hyvää<3

Onkos kukaan muuten lukenut noita Dexter kirjoja? Vois lukasta läpi pari niitä jos on hyviä :)

Super whey isolate -33%
Noissa kirjoissa on kyllä niin eri meininki, että en yhtään ihmettele että kaikille ei uppoa. Itse kyllä tykkäsin, minusta se Dexterin päänsisäinen pörinä ja kuiva huumori oli paljon kiinnostavampaa kuin tv-sarjan action/murhanratkaisu/siistitty huumori. Toisaalta sarjassa on David Zayas.

Pidän kyllä molemmista, neloskautta en ole vielä katsonut yhtään jaksoa. Ykköstä katson nyt dvd:ltä, yllättävää kyllä olen oppinut nauttimaan niistä hahmoista, jotka aikaisemmin ärsyttivät (paitsi en siitä siskosta niin kamalasti). On kyllä varsinainen Oz-näyttelijöiden kaatopaikka, HBO:lla vissiin ollut pakkohuutokauppa.

No ootteko seurannu? :P Taattua laatua on ollu mielestäni.

Arvailua viimeisimmän jakson loppuun liittyen
Taitaa olla, että tää Quinnin tyttöystävä lahtas Lundyn :rolleyes:

Njoo, kelailin kyllä sitä, että miksei Trinity ite ois voinu ampua esim. polvelta..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom