Dexter *spoilereita*

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Minä olen nyt sitten ensimmäisen jakson perusteella se pakollinen vastarannan kiiski. Mielestäni sarja oli sysipaska. Huonoja näyttelijöitä, paskasti leikattu ja ohjattu, dialogi oli tylsää ja mukahauskaa, siinä vaiheessa kun takautumassa poliisi-iskä on 8v pikku-dexterille et "hei kun sun on pakko tappaa me voidaan käyttää sitä HYVÄÄN ja sä voisit niingu surmata vaan tosi ikäviä tyyppejä ja mä opetan sua siivoomaan jälkesi" suljin television.

mutta ehkä se ajan myötä paranee. katon uuden jakson parin kuukauden päästä.

siinä vaiheessa kun takautumassa poliisi-iskä on 8v pikku-dexterille et "hei kun sun on pakko tappaa me voidaan käyttää sitä HYVÄÄN ja sä voisit niingu surmata vaan tosi ikäviä tyyppejä ja mä opetan sua siivoomaan jälkesi"

Tämä kieltämättä oli tökerösti tehty. Tuskinpa kukaan "normaali" isä sanoisi noin omalle pojalle! Mutta muuten kyllä seuraamisen arvoinen sarja. :thumbs:

tuli tosiaan katseltua Dexterin kaikki jaksot juuri ennenkuin alkoi pyöriä suomessa. kerrassaan loistava sarja. kerran jopa repesin nauramaan kun dexter hoki itsekseen "i'm not going to kill my sister, i'm not going to kill my sister"

debbie on ihana. haluun samanlaisen mimmin itselleni :haart:

dex-jencarp.jpg

Mitäs ne nyt löys niistä kivistä ja miks Dex oli siitä niin yllättyny (, kun ei pitäis vedessä näkyä)? Outo sana, eikä tekstejä.

Mitäs ne nyt löys niistä kivistä ja miks Dex oli siitä niin yllättyny (, kun ei pitäis vedessä näkyä)? Outo sana, eikä tekstejä.
Niistä kivistä selvisi se satama, mistä sarjamurhaaja (dexter) niitä kiviä otti ja sattumoisin dexterinkin vene siellä :D Nyt sinne laitettiin ne kamerat, niin tule jänskää katsoa miten dexter tuon selittää ;)

Olikohan se "outo sana" algae = suomeksi levä? Eli sitä levää on löytyny niistä kivistä, jotka on ollu painona niissä ruumispusseissa. Se levä on vissiin jotenki harvinaista, ja sen takia voi johdattaa just sinne satamalle, jossa Bay Harbor Butcherin / Dexterin vene on.

Meni vähän rautalangaksi, mutjoo :) edelleen ihan parasta tää sarja, vasta viisi jaksoa tullu toista kautta ja silti taso ollu katossa.

Oonko muuten ainoa, ketä ihan pikkasen vituttaa sen uuden murhatutkimuksia johtavan miehen maneeri? Joka lauseen lopuksi jää turpa siihen väkinäiseen hymyyn suupielet kiinni :D

Dexter on kyllä oikeastaan parasta mitä tv:stä tulee. PB ja Heroes ovat menneet ihan ökytylsiksi, mutta Dexteriä jopa odottaa.

Ja sitten asiaan: Jaime Murray (Lila) on ehkä seksikkäin daami ikinä! :kuola: Holy mother of God! Siis ihan käsittämättön kuuma gimma - se brittiaksentti vielä kruunaa kaiken!

Dexter on kyllä oikeastaan parasta mitä tv:stä tulee. PB ja Heroes ovat menneet ihan ökytylsiksi, mutta Dexteriä jopa odottaa.

Ja sitten asiaan: Jaime Murray (Lila) on ehkä seksikkäin daami ikinä! :kuola: Holy mother of God! Siis ihan käsittämättön kuuma gimma - se brittiaksentti vielä kruunaa kaiken!

Samaa mieltä molemmista asiosta. Brittiaksentti tekee Lilasta vielä kuumemman kuin, että se puhuisi ihan perus jenkkiä.

Super whey isolate -33%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom