Dexter *spoilereita*

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tää kausi vaikutti ihan mielenkiintoiselta, mutta kyllä se lässähti.

Siis tästä koko vitun kaudesta olis voitu tehdä ihan helvetin eeppinen Dexter getaway- huipentuma, kun Miami Metro viimein tajuaa asian laidan ja alkaa suunnaton ajojahti. Mä mietin tän jo päässäni; käänteitä riittäis, ja lopulta Dexter kuitenkin kuolee. On jälkipuinnit, ja näyttää siltä että kaikki on viimein suht rauhallisesti. Loppuminuuteilla näytetään Debbie autossa seuraamassa jotain über-pahista, ja Debbien viimeiset replat on: "Tonight's the night. It's going to happen again, and again. It has to happen". Debbie ajaa pois ja ruutu mustaksi. :dance::hyvä:

Että siis tää on kyllä aivan liian laimea viimeiseksi kaudeksi.

Voe mahoton mitä paskaa, mutta pakko katsoa.

Vähän oon miettinyt että onko tässä yritetty tehdä samanlaista psykologista temppua kuin Star Wars episodi kakkosessa ja kolmosessa, että tehdään päähenkilöstä niin pälli että on helpompi suhtautua siihen että se on pahis. Kun sarja lähenee loppuaan niin ei voi tietenkään jättää Hollywood-katsojaa kannattamaan Dexteriä. Olen kaikki aiemmat kaudet inhottu Debiä, mutta nyt oon alkanut tykätä siitä. Vaikka en kyllä tiiä mitä se sen oravan kanssa tekee.

Ihan sama, telkkarissa on niin paljon surkeeta ohjelmaa että tämä on edelleen helposti yli keskiverron. Toki harmittaa että ei sarja enää ole niin golden kuin ennen.

Toisaalta sarja on niin absurdi jos ajatellaan että Dexter vuosia olisi jäämättä kiinni. Pakko tuolla on pällejä olla, toki Dexterin ei kuuluisi olla..... Rakkaudesta sekaisin. ;-)

Silti, haluan nähdä miten sarja lopetetaan.

Getaway olisi hieno.

No nysse horisko sit tapettiin... Teksteri ottaa sen saxonin (vai mikä lie) kiinni ja tappaa, sit lähtee hannahia panemaa arkenttiinaan ja siinäpä tylsä häpi ending... Deepra perustaa perheen Quinnin kanssa ja Batista ylentyy il capitanoksi.

Miten mä luulen, et tässä ei happy endingiä nähä. Pakko niiden on tapattaa ainakin pari päähenkilöä kun on vika kausi.

Kyllä tämä nyt aika onnettomalta näyttää minkäänlaisen endingin suhteen. Kautta on jäljellä kaksi jaksoa ja pakka on täysin levällään. Kauden pahis on täydellisen epäkiinnostava ja jos jää Dexterin viimeiseksi uhriksi, niin antikliimaksi on taattu. Erilaisia sekavia rakkausjuonikuvioita on enemmän kuin Kauniissa ja Rohkeissa eikä näitä sivujuonteita mitenkään saa tyydyttävästi kurottua tässä vaiheessa enää kasaan. Meno on yksinkertaisesti todella kusahtanutta.

Ihan kohtuujakso oli nyt, mutta
lopussa kirjoittajat kusi. Kyttä ei muka tuntenu henkilöä joka on Miamin etsityin henkilö ja oli uutisissa edellisenä iltana... FAIL!

Harmi että on paska loppu, mutta kyllä tätä silti kattoo

Tosiaan toi US Marshall. Poliisiviranomainen joka jahtaa rikollisia ammatikseen, ei tunnistanut etsintäkuulutettua sarjamurhaaja, jonka pärstä pyörii televisiossa 24/7. Lisäksi saapuessaan paikalle tilanteesta mitään tietämättä, päätti irroittaa epäilyttävän tyypin, jolla oli noin 10 veistä oikean käden ulottuvilla.

En pidä tästä empaattiset tunteensa löytäneestä ja rakkaudesta sekaisin olevasta Dexteristä.

Okei, vaikka sarja muistuttaa paikoitellen paskaa saippuopperaa (Masukan ja sen tyttären uskomaton sivujuoni!!!!), niin onhan tämä varmaan vieläkin keskivertosarjaa parempi. Mutta eniten harmittaa se tason tippuminen ja kokonaisuutta katsellessa tuotantokausien välinen tason heittely.

En uskalla odottaa päätösjaksolta mitään. Veikkaan, että Dexter tulee uskoon ja Jamie on raskaana Quinnille.

On nämä loppujaksot ollu kyllä hirveää sontaa jotenki tuntuu siltä.. Noh, kohta se loppuu ja toivottavasti tulevaisuudessa tullaan näkemään lisää loistavia sarjoja!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Edellisessä jaksossa Miguelin ex-vaimo sanoo, että vaihtoi pienempään asuntoon (downsized) ja "focused on the kids". Siis Miguelin kuolleen veljen lapsiin? Eikö kyseisellä kaudella ollut yksi nyyhky juuri siitä kun Rita oli raskaana ja tämä kertoi että heillä ei tärppää vaikka ovat yrittäneet. On kyllä ollut sen verran kukkua tämä kausi että en ihmettelisi tuollaista mokaa kässärissä.

Edellisessä jaksossa Miguelin ex-vaimo sanoo, että vaihtoi pienempään asuntoon (downsized) ja "focused on the kids". Siis Miguelin kuolleen veljen lapsiin? Eikö kyseisellä kaudella ollut yksi nyyhky juuri siitä kun Rita oli raskaana ja tämä kertoi että heillä ei tärppää vaikka ovat yrittäneet. On kyllä ollut sen verran kukkua tämä kausi että en ihmettelisi tuollaista mokaa kässärissä.

Nyt en kyllä ymmärtänyt. Siis Miguel Prado? Rita - siis dexterin Rita? Mutta mitä että :D

^Niin, uusimmassa jaksossa Miguel Pradon leski myy Dexterin asuntoa ja em. keskustelu käydään. Mikä tuossa nyt oli epäselvää? Kolmoskaudella Dexterin Rita oli raskaana. Silloin asia oli mielestäni esillä niin, että Pradoilla ei ole lapsia.

^ lopussa näkyy pätkä missä Harrison makaa Dexterin veressä *tan tan taaaaaa*
Tälläiset spoilerit vois jättää kertomatta.
Itse jätän aina katsomatta loppuspoilerit.

Vika kausi on ollut kyllä pettymys. Samaan aikaan kun toinen hieno sarja Breaking Bad saa arvoisensa lopetuksen, Dexter vain läsähtää kuin pannukakku. Ei ihme jos osa tuotantoryhmästä haluaisi tehdä vielä yhden kauden, kai tajusivat ettei ihan putkeen mennyt.

Tälläiset spoilerit vois jättää kertomatta.
Itse jätän aina katsomatta loppuspoilerit.

Vika kausi on ollut kyllä pettymys. Samaan aikaan kun toinen hieno sarja Breaking Bad saa arvoisensa lopetuksen, Dexter vain läsähtää kuin pannukakku. Ei ihme jos osa tuotantoryhmästä haluaisi tehdä vielä yhden kauden, kai tajusivat ettei ihan putkeen mennyt.

Hahah, joo en puhunut sarjan sneek-peak:eistä :D:D Kunhan spekuloitiin sarjan loppua

anyways - ketjussa lukee *spoilereita* :rolleyes:

Itse kans pistän stopin aina kun jakson ekat lopputekstit näkyy, noi lopun sneakpeekit kertoo useimmiten aivan helvetisti vaikka kuinka ei muka voisi niistä pienistä pätkistä välttämättä rakentaa oikeaa kuvaa/aikajanaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom