• Settitarjous: Supermass Nutrition ZONE-sarja -42%

Dexter *spoilereita*

Siitä ja Dexteristä jäi ne ruumiin dumppaus kuvat Quinnin yöpöydän laatikkoon. En muista miten hyvin Lumenin niistä tunnistaa, jos ne selvittääkin tuon uuden blondin niiden kuvien henkilöksi ja bay harbor butcheriksi? Tää on vain taas sitä mutuilua.

Jotenki jäi sellanen kuva ettei se ole ihan loppuun käsitelty.

Mä luulen että ne kuvat tulee vielä esille jossain vaiheessa.

Dexter on kohta kusessa kun sitä bay harbor butcher juttua aletaan tutkiin.

2 kpl Supermass Nutrition GOOD MORNING yhden hinnalla!
Siitä ja Dexteristä jäi ne ruumiin dumppaus kuvat Quinnin yöpöydän laatikkoon. En muista miten hyvin Lumenin niistä tunnistaa, jos ne selvittääkin tuon uuden blondin niiden kuvien henkilöksi ja bay harbor butcheriksi? Tää on vain taas sitä mutuilua.

Jotenki jäi sellanen kuva ettei se ole ihan loppuun käsitelty.
Jos mä unohdan Lumenin paskuuden, niin mulla on tälläinen teoria noista kuvista. Se Quinnin heila saa selville, että pahat miehet jahtaa Dexteriä ja ehkä jopa syyn miksi (Dexter tappoi Viktorin.) Sitten Quinn muistaa ne kuvat ja sen omat epäilykset Dexteriä kohtaan herää uudestaan. Viimeksihän se jätti Dexterin rauhaan Debin takia, mutta nyt se ei ole enää ongelma. Tai ehkäpä kun LaGuerta avaa BHB-tutkinnan uudestaan, niin Quinn muistaa ne kuvat.

Jos mä unohdan Lumenin paskuuden, niin mulla on tälläinen teoria noista kuvista. Se Quinnin heila saa selville, että pahat miehet jahtaa Dexteriä ja ehkä jopa syyn miksi (Dexter tappoi Viktorin.) Sitten Quinn muistaa ne kuvat ja sen omat epäilykset Dexteriä kohtaan herää uudestaan. Viimeksihän se jätti Dexterin rauhaan Debin takia, mutta nyt se ei ole enää ongelma. Tai ehkäpä kun LaGuerta avaa BHB-tutkinnan uudestaan, niin Quinn muistaa ne kuvat.
Tulipas uutena tietona, että Michael C Hall (Dexter) ja Jennifer Carpenter (Deb) ovat olleet naimisissa ja erosivat muutama vuosi sitten.
Huhujen mukaan dexterillä olisi ollut jotain säpinää Lumenia näyttelevän näyttelijättären kanssa jossain vaiheessa kun niiden avioliitto rakoili.

Hyvää shittiä oli taas uusin.

Uusin jakso aivan täyttä rautaa. Ei perkele mitä tästäkin tulee, ja jakson lopun teaserit. :hyper:

Seal%20of%20Approval.BMP

Toivottavasti tuo Hannahin ja Dexterin juttu nyt kestää pidempään tai siitä kehittyy edes jotain semisti erilaista kuin aikaisemmissa kausissa. Jotenki tuntuu, että käyty sata kertaa läpi sarjassa sitä, että Dexter pähkäilee rakastaako joku häntä vaikka hän on mikä on + siihen lisäksi Harryn koodin kyseenalaistaminen ja sen pohtiminen onko oikeesti jees tappaa ihan huvin vuoksi ynnä muut sellaset.
Mutta hyvä kausi tähän asti ollut.

Big Buy: 3 kpl Basic Nutrition EAA 33,50€
Täähän menee ihan pilalle kun menee hempeilyksi ja nussimiseksi. Itse pidän enemmän kirjojen dexteristä joka ei edes ymmärrä miksi ihmiset haluavat paneskella. Draama pois ja päitä vadille.

Sarjan pahin sosiopaatti ei suinkaan ole Dexter, vaan Harry. Aivan käsittämätöntä meininkiä. Komppaan Jannea, että kirjoissa hahmo on parempi, vaikka ei sarjassakaan millään tavalla huono. Sarjassa Dexterillä selkeästi olisi henkiset edellytykset normaalille sosiaaliselle toiminnalle, mutta Harryn kasvatus on vienyt toiseen suuntaan.

Itse kyllä diggailen tästä Hannah kuviosta, ja Isaac setti tulee olemaan aivan huikea.

yvonne-strahovski-gallery-14.webpMiranda109.webp

:pano::pano::pano::pano::pano:

Meni vähän maku hommasta kun Dexter kertoi kaiken itsestään samantien Hannahille. Ei sen noin olisi pitänyt mennä, potkut mokoman käsikirjoittajalla. Muuten on ollut kyllä hyviä jaksoja tällä kaudella.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom