• Settitarjous: Supermass Nutrition ZONE-sarja -42%

Dexter *spoilereita*

2 kpl Supermass Nutrition GOOD MORNING yhden hinnalla!
Uusi jakso latautumassa ja jännitys tiivistyy! On ollut todella koukuttava kausi. Itseäni sytyttää julmetusti tuo uskonto-teema!

Big Buy: 3 kpl Basic Nutrition EAA 33,50€
Yhden lisäkauden olisin vielä ymmärtänyt, mutta mitä niin mullistavaa on tulossa, ettei sitä saada muka mahdutettua yhteen kauteen?

KAKSI?

Okei... yksi olis ollut hyvä, ja helvetin rankka (lue: Dexter aivan kusessa) sellainen.

Miieluusti katsoisin kyllä kyseistä sarjaa vielä vaikka seuraavat 5 vuotta. Toki kiva olisi sarja pian päätökseenkin saada, mutta enemmän se vitutttaa sitten, kun ei uusia jaksoja enää tule (kuten 24).

Minä taas en yhtään tykkää tuosta "Dexter kusessa" -teemasta. Ihan helvetin ärsyttävää riskinottoa ja sohlailua veitsenterällä. Arvostan enemmän jaksoja/juonikuvioita, joissa Dexter toimii sulavasti taustalla ja ohjailee tapahtumia. Batista saisi pysyä keskeisesi esillä.

Tarkoitan siis sitä, että sarja voisi vaikka loppua siihen että Dexter jää kiinni.

Itse olen pitänyt niistä kohdista joissa Dexter ei sohlaile vaan yksinkertaisesti joku muukin on välillä fiksu ja yhdistää 1+1.

Mun mielestä kiinni jääminen olisi tylsä loppu. Tai siis sitten pitäisi katsoa muiden taivasteluja. Mua kiinnostaisi skenaario, jossa se joko oikeasti jättää kaiken taakseen ja painuu jonnekin Meksikoon, voisi vaikka jättää tunnustuksen jälkeensä tai sitten vain kadota. Tai että pääsisi yli tuosta tarpeesta ja eläisi normaalia elämää. Tai ottaisi vaikka oppipojan.

Kirjoissahan Dexter kertoo Debralle/Deborahille noista touhuistaan jo melko aikaisessa vaiheessa, oliskohan kolmos- tai nelososassa, ja alkaa kouluttaa niitä Ritan muksuja seuraajikseen. Muistaakseni sarjassa on kirjaan nähden aikalailla lievennetty niitä Ritan ex-miehen toilailuja

mä en nyt tiedä olenko aivan eri maata kuin muut mutta mä toivoisin että Dexter jatkuisi ikuisesti. Oikeasti. Se ero sons of Anarcyyn jonka toivon loppuvan - aivan vitun siistii olis katsoa dexteriä kuuskymppisenä. Mulle tässä sarjassa on vahva soap opera vivahde enkä kaipaa sarjaan mitään ultimaattumia jossa kaikki paketoidaan.

Katsoin vasta eilen kolme viimeisintä jaksoa. Enpä muista, koska olisi viimeksi tarvinnut oikeasti hyppiä sohvalla innosta, mutta olen kyllä todella, todella iloinen, että joku vielä yllättää. Edellinen vastaava tömäys taisi olla kun Dualla ampui itseään päähän.

Sitten alkoikin taas Dexterin tyhmäily ja turha riskinotto, mutta ei se mitään. Yllättävän hyvin tämä on kyllä pysynyt tuoreena.

Dexterillä on vähän meno muuttunut vuosien myötä. Aluksi se tappoi poliisilta karkuun päässeitä rikollisia, nyt se estää poliisia kaikin mahdollisin tavoin, että pääsee itse tappamaan pahan miehen.

Viimeisimmän jakson jälkeen tuli pakostakin mieleen että yrittävätkö käsikirjoittajat tahallaan järkyttää katsojia uusilla aiheilla. Okei, sarjamurhaaja-teema nyt itsessään on kyseenalainen, mutta tämän viimeisen jakson Debran jutut Dexistä! Veri, sisäelimet ja raamatusta kopioidut tihutyöt eivät vaan enää riitä, vissiin pakko hämmentää soppaa vielä jollain tällaisella mielipiteitä jakavalla rakkaudella :D

Seuraavan jakson ennakkon katsottua voi vaan innolla odottaa ensi viikkoa!

No nyt on MELKO mielenkiintoiset lähtöasetelmat seuraavaan kauteen! :dance: Jo oli aikakin, että Deb saa tietää.

Oli kyllä aika ennalta-arvattavaa, että Deb ilmestyy sinne kirkkoon, mutta helvetin hyvin toteutettu kohtaus.

Ensi syksynä jatkuu sitten... Ei tässä mitään, helposti jaksaa venata sinne asti... Juu helposti... ALKAIS JO!!!!

Hyvä lopetus kaudelle kyllä. Vähän pakkaa uusiksi. Edelleen ei pitäisi näitä verrata kirjoihin, kun ei ensimmäisen osan jälkeen voida puhua edes kunnolla samoista hahmoista, saati juonesta, mutta olen odottanut tätä Debille paljastumista jo pari kautta. Kiinnostava nähdä, miten homma asettuu seuraavilla kausilla.

new.png

Olen katsonut kaikki Dexterin jaksot ja en pitänyt trailerista yhtään, spoilataan ihan liikaa tulevia tapahtumia, lopetin katsomisen kesken

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom