BB PRO Dexter Jackson

Näyttää kieltämättä oudolta. Jos paha repeämä olisi ja tollalailla lyöny tulehdusnesteet pintaan, niin miksi nousta lavalle ja synnyttää sit kauheen spekulaatiomyrskyn?

Joku sano että ysärilllä ois joku pohjekuva dexteristä joka ois vähintäänkin kyseenalanen, tietääkö joku mistä puhutaan?

ps. en tiedä podauksesta mitään mutta ei toi käsi nyt hyvältä näytä.
Edit. Kuseeko Ig vai miks ei näy suoraan linkistä? Joutu kikkailee.

Liitteet

• Screenshot_20180318-140809.webp
    Screenshot_20180318-140809.webp
    115,4 KB · Katsottu: 1 539
Viimeksi muokattu:
Tos on kyl tulehdus tosi paha ja levinnyt olkapäästä olkavarren yli forkkuun asti. Toi on ollut tossa varmaan jo monta päivää, koska noin laajalle alueelle levinnyt ja syö kaiken erottuvuuden. Autsista. Voipi olla kipeä.

Oishan dex nyt muutaman kymppitonnin köyhempi jos ois jättäny kisat tekemättä. Alkukisassahan toi ei tainut olla vielä niin paha.

Ihan amatööri olen, mutta kyllä mä ainakin voisin uskoa tohon Dexterin mainitsemaan pieneen vammaan. Kuvissa ainakin näyttäisi siltä, että ei pystynyt edes jännittämään koko lihasta kunnolla, koska erottuvuus on ihan täys nolla kaiken kertyneen nesteen lisäksi. Toisaalta eikös Dexillä ole ollut jompi kumpi hauis aina vähän pienempi, eli joku epäonnistunut korjaustoimenpidekään ei olisi täysin poissuljettu?

Mä olen vuosia sitten jo todennut dexterin vasurin olevan silmiin nähden pienempi kuin oikea. Jonkin asteinen hermovika siellä tod näk on ajan kanssa syönyt lihasmassaa (ihan kuten colemannilla oli toisen latsin kanssa) ja tollaiset tuppaa vielä leviämään. Voi tossa vammakin olla. Dexter varmaan ainoa joka tietää totuuden.

Tod.näk. testo suspensiota tai winsu maitoa lyönyt ja siitä tulehtunut. Nick Trigilillä kävi muutama vuosi sitten sama homma ja on jälkikäteen puhunut siitä avoimesti. Silloin aikoinaan kun oli sponsorikuviot estämässä täyden avoimuuden niin selitti että oli ojentajaloukkaantuminen.

Mul ei oo koskaan lihas revenny mut on usein joku haava tulehtunu ja se on just ton näkönen. Eikös se pieni repeämä puskis verta tonne ihon alle eikä tollast tulehdusnestettä.

Mulla on ojentaja revennyt ja käsi turpos sekä mustui huolella. Sit on tullu myös pieniä repeämiä esim takareisiin, mitkä ei ole näkyneet millään tapaa ulospäin.

Mulla on ojentaja revennyt ja käsi turpos sekä mustui huolella. Sit on tullu myös pieniä repeämiä esim takareisiin, mitkä ei ole näkyneet millään tapaa ulospäin.
Minulla on rintalihas revenny niin, että haban alaosassakin lillu veripussi. Mustuminen ei tuossa miehessä varmaan erotu samalla lailla kuin meissä.

Mun mielestä dexterin vatsalihasten sivuilla olevat lihakset on tosi oudon näköiset, eikä se guttikaan aina niin hyvin hallinnassa ole.
Kova saavutushan tää on mitä se nakuttaa tuon ikäisenä hyviä tuloksia isoissa kisoissa, kunnioitettavaa toki.

Back
Ylös Bottom