BB PRO Dexter Jackson

Uskomatonta miten ukko vetää lajin huipulla vuosikymmenestä toiseen! Ajan saatossa oon myös itse alkanu diggaamaan Dexteristä ihan erilailla!

Lol, Dexi kun innostuu hakemaan uutta pystiä toden teolla, siinä saattaa muut jäädä nuolemaan näppejään. Dex on yleensä vain niin mukavuudenhaluinen, että top 5 O ja pienempien kilpailujen jatkuva voittaminen riittää. :D

Ei kai Dexteri oo tunkenu synthoolia takaolkapäihi. :S Sen verran oudon muotoset paukurat on että pistää vähän miettii.

Että oo tosissaan?!
No kyllä olen. Makeelta toi ukko näyttää ja takuuvarma top5 olympiassa. Vähintään. Pitäis selata vanhoka kuvia ja kattoa että onks dexillä ollu aiemmin tommosta epäsymmetriaa.
Voi myös olla keskeneräinen pose ja sitten ukko poseeraa tolleen vinossa joka korostaa vielä.

No kyllä olen. Makeelta toi ukko näyttää ja takuuvarma top5 olympiassa. Vähintään. Pitäis selata vanhoka kuvia ja kattoa että onks dexillä ollu aiemmin tommosta epäsymmetriaa.
Voi myös olla keskeneräinen pose ja sitten ukko poseeraa tolleen vinossa joka korostaa vielä.
Ne kädet on eri asennossa. Silmä käteen nyt. Tosin yhtään kellään ei kyl ole täysin symmetrisiä käsiä muutenkaan.

Dexilla on aina ollu tuo toinen kasi hieman pienempi ja erimallinen kun tarkkaan katsoo. Mutta eipa taida kauheasti rokottaa pointseja.

Ne kädet on eri asennossa. Silmä käteen nyt

Olkoon, ei noita käsiä saa lähellekään symmetrisiksi vaikka vääntelisi minkälaiseen asentoon. Tsekkaappa vanhoja kisakuvia ja tuo tuplat takaa-pose, aina Bladella on ollut huomattava kokoero noissa käsissä ja olkapäissä.

Ei taida tästä enää paljoa ihmisen symmetria parantua:

img_65921204421883.webp

Kun vielä jostain saisi keksittyä hitusen lihasmassaa jalkoihinsa, niin olisi ihan täydellinen. Ei ne jalat nyt huonot ole, mutta ei voi kehua tuolle tasolle hyviksikään.

Tarkasti kun rupeaa vertailemaan niin oikea puoli on hitusen paremmin kehittynyt.. Jännä tuo vasemman puoleinen latsin sisäosa kun tolleen painunut sisään :D

Siitä. Suoraan takaa otettu kuva valmiista posesta, tuosta ei voi kukaan sanoa että kuvakulma, asento tms. vääristäisi. Kuka väittää ettei huomaa oikean ja vasemman käden ja olkapään välillä selkeää kokoeroa?

masters-olympia-2012-dexter-jackson-makes-history_d.jpg

Ja vielä kerta kiellon päälle varmemmaksi vakuudeksi:

img_13971222812426.jpg

Back
Ylös Bottom