Devin Townsend - Z²

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pro-Pain
  • Aloitettu Aloitettu

Pro-Pain

Ylileveä kuljetus
Mode
Devin Townsend julkaisee Z² nimisen tuplalevyn 27.10.

devin_townsend.webp

Devin Townsend - The Official Website
https://www.facebook.com/dvntownsend

EgVvDA.webp

Siinä miehessä on jotain pahasti vialla. Jos se keksitään, sille annetaan lääketieteellinen nimi.

Ura taisi alkaa Steve Vain laulajana Sex&Religion levyltä.

Siinä mielessä erikoinen artisti, että olen jaksanut kuunnella sen SYL-kamaa, soololevyjä, DT Projecteja ja DT Bandeja.

Ihan laidasta laitaan musiikkia, mutta suurin osa on kolahtanut.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
^ Jumalauta kuulostaa hyvältä noinkin lyhyt irrallinen pätkä. Vuoden ylivoimaisesti odotetuin levy mulle.

Siinä mielessä erikoinen artisti, että olen jaksanut kuunnella sen SYL-kamaa, soololevyjä, DT Projecteja ja DT Bandeja.

Ihan laidasta laitaan musiikkia, mutta suurin osa on kolahtanut.
Tähän vahva sama.

Omalta osaltani ehkä vuoden odotetuin levy! Ziltoid the Omniscient on kuulunu jo pitkään omiin lempparialbumeihin ja nettihypen mukaan melko monen muunkin korvia on just kyseinen lätty miellyttäny. Vihdoin odotus palkitaan :) Jotenkin tuntuu, että porukalla on rima aivan jäätävän korkealla ton Z2:sen suhteen ja näkyypä muutamat ton ekan sinkkulohkaisun perusteella jo tuominneenkin koko levyn paskaksi. :D Ziltoidit on konseptialbumeja ja mun mielestä on aika radikaalia lähteä tuomitsemaan mitään ennen kun on kuullu koko levyn läpi kertaan tai pariin. Kyseessä on kovalla todennäköisyydellä joku "täyttöbiisi" niinkun Hyperdrive ekalla Ziltoidilla.

Vielä pari hassua viikkoa ja postiluukun pitäs kolahtaa! Ei malttais odottaa ja vielä vähemmän maaliskuun keikkaa The Circuksessa Peripheryn kans :pano:

Nyt Spotifysta luukuttanut tätä levyä ja uppoaa kyllä huolella.

Jotain viisi läpikuuntelukertaa nyt. Kasvaa kokoajan isommaksi ja paremmaksi, kyllä tässä on selkeesti taas mestariteos kyseessä ja varmasti vuoden top3 julkaisuja ainakin itselleni. Katsotaan +40 kuuntelukerran jälkeen, miten korkealle nousee DT-levyjen asteikolla..

Back
Ylös Bottom