Mulla löytyisi hard crotaan CP siitä sillan jälkeen ja myös sit itse Crotasta, jos löytyy innokkaita tai vähemmän innokkaita pelaajia tarpeeksi
Mielellään ihan alusta pelais sen hardin ku shardeja tarvii
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla löytyisi hard crotaan CP siitä sillan jälkeen ja myös sit itse Crotasta, jos löytyy innokkaita tai vähemmän innokkaita pelaajia tarpeeksi
Tänään normi Crota klo 22:
1. MrF91
2. v_3_5_ku
3. ToMiNi_
4.
5.
6.
Tänään normi Crota klo 22:
1. MrF91
2. v_3_5_ku
3. ToMiNi_??
4.
5.
6.
Mukana mut pääsen pelailee vasta 22.30
Mulle kyllä käy aloitus myös klo 22.30.
Eilen tippu huntterille Crotasta kypärä, nyt ois sit Crotan kaikki aseet Necrochasmia myöden hallussa ja joka hahmolla täys raidisetti. Exoista puuttuu vielä suros regime, hard Light ja red death. Ja hunun kypärä mask of the third man.
Mulla ois 4 surosia, 3 hard lightia ja 3 red deathia! Mutta ei ainuttakaan hunger of crotaa :D Ei nämä ihan tasan jakaudu!
Mä sain eilen Mida multitoolin ja Regimen. Vogista tuli gjalla.Eilen tippu huntterille Crotasta kypärä, nyt ois sit Crotan kaikki aseet Necrochasmia myöden hallussa ja joka hahmolla täys raidisetti. Exoista puuttuu vielä suros regime, hard Light ja red death. Ja hunun kypärä mask of the third man.
Tänään hard crotaa anyone?