MULTI Destiny

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Crota on kyllä hullun vaikee hardilla. Siellä alakerrassa spawnaa gatekeeper, jonka voi listiä vain miekalla. Siellä alakerrassa on siis hikiset oltavat, mutta me keksittiin siihen hauska vippaskonsti. Yksi kaveri menee sinne ekana yksin ja ottaa gatekeeperin peräänsä. Sitten vain juoksee koko loppubossin tapon ajan ympyrää siellä huoneen perällä gatekeeper perässä. Se on aivan saatanan hauskan näköistä kun vedetään hiki päässä Crotaa alas ja kun kääntyy katsomaan taaksensa, niin siellä kaveri vetää edelleen ympyrää gatekeeperin kanssa. Hupaisaa katsottavaa, mutta toimii todella hyvin.

Ei se ollut tosiaan kaukana, meidän taktiikka oli hyvä mut miken(L31) ois pitäny juoksuttaa gatekeepperiä koska dps ei riittäny et ois crotan saanu kahteen otteeseen tonttiin per miekka, rise kuitenkin jo löysi videon jossa näin tehtiin niin siitähän toi jäi kiinni. Oikeestaan muuta vikaa meidän taktiikassa ei ollut, ainoat parannukset omalta osalta, armori joka parantaa ku nappaa orbin ja se että miekkamiehelle olisi orbeja maassa jotta se pääsisi käyttää superia crotaan, ilmeisesti lyö aika paljon paremmin ku R2.

Se verran muokataan, että vaikka normi crotassa primaryaseil sai kivasti crotan kyykkyyn ni hardissa melkein pakko käyttää heavyä, muuten ei kahta kertaa millään saa kyykkyyn.

Millos mennään kaatamaan se Crota? Nettihän on nyt pullollaan eri taktiikoita videoiden kera sen homostelijan kukistamisesta.
Oisko huomenna mitään? Mulle käy about millon vaan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Olisko huomen illalla tuo keskiviikon poppoon crotan viimeistely? Hunterille ainakin mask of the third man parantaa kun ottaa orbin, eli se kannattaa nappaa jos huntardolla vetelee. Itse pääsen n. 15.30 himaan töistä, illalla käyn kyllä treenaamassa, mutta jos saadaan jotain ajankohtaa kasaan niin voisin sen verran yrittää punttia lykkää... https://www.youtube.com/watch?v=fIUEoFq8gHk
Tuossa hyvä video millä taktiikalla voitaisiin yrittää, vaikka noin me vähän jo koitettiinkin.

Olisko huomen illalla tuo keskiviikon poppoon crotan viimeistely? Hunterille ainakin mask of the third man parantaa kun ottaa orbin, eli se kannattaa nappaa jos huntardolla vetelee. Itse pääsen n. 15.30 himaan töistä, illalla käyn kyllä treenaamassa, mutta jos saadaan jotain ajankohtaa kasaan niin voisin sen verran yrittää punttia lykkää... https://www.youtube.com/watch?v=fIUEoFq8gHk
Tuossa hyvä video millä taktiikalla voitaisiin yrittää, vaikka noin me vähän jo koitettiinkin.

Mulle käy huominen ilta ja päivä molemmat.

Mulle sopii kanssa ja saan 32 levelin jos pääsen edes yhden alkuvedon Crotassa normaalilla vetämään. Saan sitten 6 puuttuvaa shardia.

Tänään pääsen 2300 jälkeen vetämään Crotaa jos porukkaa on normaaliin.

Zone-sarja -42%

Suositut

Back
Ylös Bottom