MULTI Destiny

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Ikinä en ole saanut hyvää legu-haulikkoa pvp-peliin, joten ostin Handshaken viime viikon alussa. No sen jälkeen sitten se on pudonnut mulle joka paikasta yhteensä 5 kertaa. Tää peli suorastaan vittuilee. Mut edes kerran kävi tuuri kun Crotasta tuli siltalootissa raid-chest, jossa 150 intellect ja haulikolle panosperkki ja vielä Hunterille, joka on mun pvp-hahmo.

Täysi homovittu koko peli. Mulla on takana about 500 tuntia tätä kuraa eikä ole Hawkmoonia näkynyt. Olen kyllä tehnyt jumalauta kaiken mitä voi tehdä sen saadakseni. Ja oikein paskakikkareena kakun päälle Varsoon tulee elämänsä ekaa kertaa VOG-normal raidiin mukaan ja nappaa tokasta arkusta Hawkmoonin. Kyllä syö miestä. Mulle se lykkää samoja paskoja kerta toisensa jälkeen tai sitten jotain aivan paskaa kuten Universal remote exo, joka putos rokki-strikestä. No sain sentään Found verdictin.

HEIPÄ TAAS. Kaveri houkutteli asentamaan pelin uudestaan. Lvl28 hunter. Dlctä en ole vielä ostanut.
Nyt tarviis jengiä huomenna/lauantaina normi VoGiin ja nightfall-strikeen.

Klo 21.30 vaikka?

-Lapiokaivuri joka joskus pelasi aktiivisesti

EDIT: mitä keinoja tässä nykyisin on saada 30light armoria? Vittu turhauduin saatanasti siihen että vogista ei vaan saanut niitä armoreita.

HEIPÄ TAAS. Kaveri houkutteli asentamaan pelin uudestaan. Lvl28 hunter. Dlctä en ole vielä ostanut.
Nyt tarviis jengiä huomenna/lauantaina normi VoGiin ja nightfall-strikeen.

Klo 21.30 vaikka?

EDIT: mitä keinoja tässä nykyisin on saada 30light armoria? Vittu turhauduin saatanasti siihen että vogista ei vaan saanut niitä armoreita.

Mulle passais normi VoG huomenna klo 22. Ja saat hahmon 31lv kun ostat vanguard/crucible markeilla itsellesi light33 kamppeet joko vanguard quartemasterilta tai crucible quartermasterilta.

Jaahas :D

Lisää kysymyksiä:
Mites vanhat exotic-armorit? Turhia nyt jos lege omaa jo 33 lightia? Onko uudet versiot samoista kamoista vai pitääkö hankkia kokonaan uusi exo-armor? Paljon näiden max light?

Entä aseet? Vanha lege-rynkky tais olla max 300 damage, onko lege-aseet nykyisin tehokkaampia?

Muita suuria muutoksia? Pelasin viimeeksi muistaakseni marraskuun alussa, juuri kun Atheonin random-teleporttaus fiksattiin.

Jaahas :D

Lisää kysymyksiä:
Mites vanhat exotic-armorit? Turhia nyt jos lege omaa jo 33 lightia? Onko uudet versiot samoista kamoista vai pitääkö hankkia kokonaan uusi exo-armor? Paljon näiden max light?

Entä aseet? Vanha lege-rynkky tais olla max 300 damage, onko lege-aseet nykyisin tehokkaampia?.

Legeaseiden nykyinen max damage on tosiaan 331. Exoticit voi päivittää Xurin luona maksua vastaan aseet damage 331 ja armorit light 36. Tosin joudut uudestaan uppaamaan päivitetyt kamat.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Zone-sarja -42%
[quote name="Christian Harasek" post=4792659]Crota's End hard raid tiistai klo 11.00

Etusija 32 levelisille, mut eiköhän sinne sekaan mahdu jokunen 31.

1. RiseH85
2. Ladiaattori
3. salkku-mutiainen
4.jasamaki(31lvl)
5.
6.[/QUOTE]

[quote name="Christian Harasek" post=4792659]Crota's End hard raid tiistai klo 11.00

Etusija 32 levelisille, mut eiköhän sinne sekaan mahdu jokunen 31.

1. RiseH85
2. Ladiaattori
3. salkku-mutiainen
4.jasamaki(31lvl)
5.
6.
[/QUOTE]

Jasamaelle suosittelen suorittamaan ensin normicrotan useamman tai edes sen ekan kerran ennen ku siirtyy hardiin. Toi tulee olemaan level 33, vähän ku ois level 28 hard vogis ja kaikki tietää miten hyvin se toimii.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom