MULTI Destiny

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Voin tulla toiselle jos ette saa tarpeeksi porukkaa. Jos joku sattuu perumaan klo 11.00 alkavasta niin otan siitä paikan.

Zone-sarja -42%
Crota ti klo.14.30

1. Rapsi
2. Wheeppos
3. RiseH85 (31lvl hunter)
4. Mikkikokko
5.
6.

Jos vaan riselle sopii niin muutetaan aikaa alkamaan klo.15.00??

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Olipa onnistunu raidi tänään! Lootteina rapsahti raidichesti ja kypärä! Kyllä Bungie jotain on tehnyt oikein, koska sain kahdella raidilla koko raid gear -setin. Nyt vain shardeja farmaamaan niin tässä ollaan lv32 in no time! :)

Olipa onnistunu raidi tänään! Lootteina rapsahti raidichesti ja kypärä! Kyllä Bungie jotain on tehnyt oikein, koska sain kahdella raidilla koko raid gear -setin. Nyt vain shardeja farmaamaan niin tässä ollaan lv32 in no time! :)

Äläs nyt. Mulla tää oli 10. veto lokilla ja nyt napsahti ne loput.

Tais aika monelle tippua setti täyteen aamupäivän raideista, ens viikolla jo level 32 tiimillä kukistamaan crotaa. :D Oisko sit jo legitisti vedettävä? :D

hvv3f7.jpg

Lähtiskö joku tänään vetäsee VOG hardia? Tässä Hawkmoon metsästyspäissäni haluisin mennä kokeilee jos tiputtais :)

Ja onnea Riselle 32:sta. Well played sir.

Mulla nyt sekä titanilla, että warlockilla kummallakin kaks raidiarmoria kasassa, titanilla hanskat ja kengät, warlockilla hanskat ja chesti. Jospa ensi viikolla sais edes toiselle sen puuttuvan osasen kohti leveliä 32.

Lähtiskö joku tänään vetäsee VOG hardia? Tässä Hawkmoon metsästyspäissäni haluisin mennä kokeilee jos tiputtais :)

Ja onnea Riselle 32:sta. Well played sir.

Mä voin lähtee mut viimeistään 21 jälkeen lopetettava. Ja tänks, ei välttämättä well played mut ainakin alot played :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom