MULTI Destiny

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Eli nyt on weeppoksella, akkelilla, ladiaattorilla ja mulla on checkpointit Crota's endin loppubossiin. Vedettäiskö me huomenna tuo sitten loppuun, jossain vaikka klo 18-19 aikaan? ja vaikka VoG siihen perään?
Healtit ei näyttänyt loppubossissa regeneroituvan ellei käy siellä alhaalla edessä relicillä tai mikä nyt olikaan.

Käy.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Joo oikeesti kandee nyt duunaa äkkii 31 levuseksi jos meinaa tota raidii vetää. Oli sen verran kuraa meinaan. Hard voi jäädä monella vain haaveeksi vaikka oiskin 32lvl.

Vaan olihan toi nyt ihan hiton siisti raidi :D

On muuten sitten pikkaisen siistit kuulokkeet Destinyyn kun ottaa vielä ilmaisen plugarin storesta.

ImageUploadedByTapatalk1418168649.132221.webp

Integroitu mikki vielä, eikä törötä ulkona.

Olisko ketään vetään girmishii nyt?

Mä kerkesin vain asentamaan päivityksen ja menin toweriin, niin läimäs sieltä heti leguna 33 light chestin ja räpylät. Lippis ja stiflat vielä, niin olis tapissa taas.

Tappi on nykyään level 32, jonka saa raid gearilla / päivitetyillä exoticeilla, joiden light level on 36. Vanguard/Crucible kama menee 33 asti, jolloin leveliksi jää 31.

Selvis muuten se ekan arkun kohtalo uudes raidis, se spawnaa joka wipellä eri paikkaan. Niiden viiden oven lisäksi jossain jemmassa on vielä ainakin yks ovi mitä ei löydetty. Oven yläpuolella palaa valo merkiksi. Toinen arkku oli sen gatekeepperikohdan jälkeen ennen ku hypättiin reikään. Reiän takana on ovi joka sulkeutuu, joten siihen pitää rushia kauheella kiireellä. Sen saa sisältä kuitenkin auki muulle tiimille, jos yks ehtii juosta siihen.

Irtosko vielä muuta raidikamaa gatekeeppereiden jälkeen? Tossa takissa oli kyllä surkeet attributet :D Carry more ammo for weapons you don't use ja pelkkää strengthiä.

Irtosko vielä muuta raidikamaa gatekeeppereiden jälkeen? Tossa takissa oli kyllä surkeet attributet :D Carry more ammo for weapons you don't use ja pelkkää strengthiä.

Ei. Siitä seuraavasta kohdasta ei irtoo mitään, Crotasta seuraavat lootit. Mitä luin nii sanovat et lähes mahdotonta tappaa ellei miekkaa kanna vähintään 31 levunen. Enrage tulee ennen ku Crotalta on puolet healtista tippunu ja se on yhtä kun wipe.

Meikä kun on pislamiehiä, niin sain ekana legun, jossa more ammo for scout ja fuusio, päivittelin sen puoleen väliin ja sit pamahtikin pvp:stä toiset hanskat, joissa more ammo for hand gun + naatit lentää astetta pidemmälle. No sekin on jo melkein tappiin hakattu.

Zone-sarja -42%

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kyl siel tuli gjallankin kanssa äitiä ikävä level 32 keltaisten knighttien kanssa, jotka one shottaa miekalla. Pitää kunnon tykit olla, solar burnilla rocket launcheria, machine gunia ja snipua. Mythoclast toimi hyvin primaryna. Toi on reilusti vaikeempi normaalina kuin Vault of Glass hardill.

Crota's End normal raid torstai 18.00

1. RiseH85 (30lvl titan)
2. ToMiNi (30lvl)
3.
4.
5.
6.

Tosta armorien light levelistä ni siis nuo samat kamat jotka oon ostanu towerista ni on nyt myynnissä edelleen mutta niihin on lisätty vaan light 33 saakka??! Eli kaikki ne kerrat jotka VoG:ssä on yrittäny metsästää raid gearia jotta pääsis 30lv tehtiin turhiksi tällä lisärillä! Nyt voin vain ostaa ne samat kamat mitkä oon jo kertaalleen ostanu ja uppia ne niin oon 31lv. Way to go Bungie! [emoji2]

Tosta armorien light levelistä ni siis nuo samat kamat jotka oon ostanu towerista ni on nyt myynnissä edelleen mutta niihin on lisätty vaan light 33 saakka??! Eli kaikki ne kerrat jotka VoG:ssä on yrittäny metsästää raid gearia jotta pääsis 30lv tehtiin turhiksi tällä lisärillä! Nyt voin vain ostaa ne samat kamat mitkä oon jo kertaalleen ostanu ja uppia ne niin oon 31lv. Way to go Bungie! [emoji2]

Tämä. 32 kertaa Vault of Glass läpi, josta yli puolet hardilla. 22 vetoo et sain kaikki hahmot levelille 30. Pelitunteja joku yli 300. 14 exotic-asetta ja kaikki raid-aseet hezen vengeancea lukuunottamatta täyteen upattu. Yli 200 shardia, joilla ei tee mitään uusien raid-armorien kanssa. Nyt kaikki vetää vanquard/crucible kamoilla ohi ja vanhat raidiarmorit ja aseet joutaa romukoppaan viimeistään uudes hard raidis. Exoticitkin "pääsee" levuttaan uudelleen. Muuten sama mut ei paljoa kannusta grindaan ku seuraavan dlc:n towerikamalla pääsee tietenkin 33 leveliseksi. Melkein sama paljon grindaa nii on about samalla viivalla kaikki kun uus dlc tulee.

1. RiseH85 (30lvl titan)
2. ToMiNi (30lvl)
3. TheRaconteur (30lvl titan)
4. salkku-mutiainen
5.
6.

Messis

Onkos muuten tietoa merkitseekö armorit ja niiden päivitykset vastaavasti pvp:ssä mitä aseiden attack? Eli ne viimeiset 4 täppää on turhia? Ajattelin pitää kahta eri settiä, rakentaa toisen tappiin pve ja toisen vakaaksi pvp. Lord high fixer ja Invective on mulle niin kova kombo pvp:ssä, etten mitään muuta tartte sinne.

1. RiseH85 (30lvl titan)
2. ToMiNi (30lvl)
3. TheRaconteur (30lvl titan)
4. Salkku-mutiainen
5. Akkeli95 (30lvl velho)
6.

Helpottaa ihan helvetisti pelaamista. Voidilla ja eri setillä vetelee pvp:n ja rakentaa sitten toisen setin. Thorn on nyt vetästävä kyllä nollauksen kautta uusiksi, koska se on kova nyt pve:ssä 9 skoden lippaalla ja nopeemmalla latauksella. Mut Lord high fixeriä ei vielä ole mikään onnistunut kaatamaan. Aivan mieletön pisla. Hirvee range send it - täpällä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom