MULTI Destiny

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
28 mennään, 29 saisi jos tuhlaisi vähän materiaaleja. En pelaile Raidia niin tuo 29 on tällä hetkellä pitkälti katto minkä sai Iron Bannerin avulla. Jos sitten lisärin myötä (ilman Raidia) hilaisi tuonne 30 tuntumaan kun tulee uutta kamaa Crucible ja Vanguardille, 30 lienee katto sen jälkeen ilman Raidia. Ymmärrän hyvin, että porukka tahkoo tuota Raidia mutta en itse ole diggaillut koskaan pelaamisesta jossa pitää kovasti järkkäillä ja varata aikaa erikseen. Ihan kun ei muutenkin kuluisi aika paljon aikaa tohon :D

Ei tänään mitään normiraidia ois myöhäselle illalle? Sain ton kakkoshahmon, Warlockin tasolle 28, ni täytyy alkaa silläkin raidaamaan...

Oli ihan ok raidi eilen, potta tuli hunterille eli raid/exo hanskat ni vika hahmo valmis. Ja torstain ja perjantain raideihin pääsen sit L30 hahmoilla mukaan.

Zone-sarja -42%

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Melkoista vääntöä oli toi normiraidi ku kaikki vähän kokemattomia relicin kanssa, mut läpihän se meni ja pääsi vähän relicin käyttöä reenaamaan samalla... Palkintojen suhteen toki samalla vanhalla linjalla kuin titaninkin kanssa, et raidiarmoria ei paljoo näkynyt, mutta yks uusi ase taas kokoelmiin, Corrective Measure.

Nii ja sori Rise sun kaverin puolesta, oli toi sun viesti menny ihan ohi, mut saatiin pelaajat kasaan pienen etsiskelyn jälkeen lopulta...

Täs vaihees kandee miettii päivitteleekö exotic-aseita tappiin ja et vetääkö rankkejä crucibleen tai factoreille. Vanhat exoticit pystyy päivittään tiistaista alkaen 323 attackiin, mut se tulee nollaamaan aseen päivitykset eli joutuu hommaan XP:t ja täpät uudelleen. Jossain puhuttiin et resetatut täyteen päivitetyt exoticit päivittyis nopeammin mut mene ja tiedä. Itsehän olen vetäny tappiin kaikki 14 exotic-asetta mitä on, joten lisägrindausta tiedossa :D Lisäksi uudet legendary-aseet vaativat crucible/vanquard commendationeita, joita saa postmasterilta ku saavuttaa uuden rankin, joten kandee miettii haluuko nyt rankin vai säästääkö reput tiistaille ja saa rankin ja commendationin.

22.00 hard raidilaisille, mul on nettiongelmii ja joutuu vetään illan raidin luurin läpi, jossa on NAT 3, joten mahdollisesti en kuule osaa porukasta tai välttämättä ketään.

Crotas End normiraidi tiistai 9.12 klo 18.00

1. RiseH85 (30lvl warlock)
2.
3. Thewheeppos
4. Bulkamaniac (luultavasti myöskin lvl 29, koska armorilotto on niin hyvällä päällä mun kohdalla)
5. Sir_Kaunisnaama (joko 30 lvl titaani tahi 29lvl warlocki)
6. Akkeli95 (29lvl,toivottavasti30, Warlock)

Joku saa tästä paikan uuteen raidiin, kun itellä osui työvuoro tähän.

Crotas End normiraidi tiistai 9.12 klo 18.00

1. RiseH85 (30lvl warlock)
2.
3.
4. Bulkamaniac (luultavasti myöskin lvl 29, koska armorilotto on niin hyvällä päällä mun kohdalla)
5. Sir_Kaunisnaama (joko 30 lvl titaani tahi 29lvl warlocki)
6. Akkeli95 (29lvl,toivottavasti30, Warlock)

Sama homma, tuli sovittua ryyppyreissu ihanaan laplandiin koko viikoks eli ei pysty pelaamaan.

Olipa taas Xurin tarjonta pettymys, ei mitään itselle, muuta ku pari exotic shardia ostin... Mites tän iltasen hard raidin mahtaa käydä, muutama pelaaja ilmesesti puuttuu siitä sit?

Yks heppu olisi ehkä tulossa, eiköhän me saada toi raidi täyteen. Jos ei muuten ni katsomalla kaverilistalta jonku L29-30 mukaan. Mulla ainakin on läjä jenkkejä joiden kanssa raidannu ni luulis jonku lähtevän mukaan.

Suositut

Back
Ylös Bottom