MULTI Destiny

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ohoh! Eilen eka kertaa olin tyytyväinen raidista saatuihin kamoihin. Palkinnoksi tuli kaivatut raidi-buutsit ja Atheon's Epilogue autorifle. Toimii aika pirun hyvin toi Atheon's Epilogue nightfallissa kun tekee void damagea. En tiennytkään, että on primaryaseita jotka tekee elemental damagea :)

Hard raidi on täysin turhaa hommaa jos siellä ei ole suurin osa lvl30. Siis ehkä maailman turhinta ajanhaaskausta. Viimeksi me vedettiin se heittämällä läpitte kun oli 4 lvl30. Otetaan yksi pois, niin jo menee vaikeeksi.

Osittain totta, ellei oo tuttu ja kokenut porukka joka tietää mitä tekee. Itse tosin lopetin pelin pelaamisen jo kuukausi takaperin kun tekivät endgame-aseesta DLC:hen asti (Vex Mythoclast) ihan susip*skan ja sattumoisin sain sen juuri päivitystä edeltävänä päivänä. Jospa sitä tulis joulukuussa pelaamaan lisäosan sisältöä läpi, hyvä peli kaikinpuolin mutta tekeminen loppui hieman kesken.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
En tiennytkään, että on primaryaseita jotka tekee elemental damagea :)

Onhan noita :) AE autorifle tosiaan sitä voidia, Visions of Confluence scoutti tekee solaria, Fatebringer käsikanuuna ja Praedyth's Timepiece pulserifle arc-damagee. Sit tietenki Vex Mythoclast fusion/autorifle tekee solaria. Kaikki raid-aseita ja kolme viimeisintä saa vain hard raidista.

Yhtä 30 levelistä illalla 22.00 hard raidiin? 3x30 on jo.
Mä tuun.

- - - Updated - - -

Älkää sitten purkako Iron bannerista saatuja aseita, niistä ei irtoa purettaessa mitään extraa, pelkästään weapon partseja.

Eilen tuli sentään hard raidista päällimmäisenä Fatebringer, kova tykki. Lisäks tuli Hezen Vengeance, sekin ihan ok. Atheonista vielä Truth, mutta se löyty jo ennestään. Raidiarmori jäi vaan taas puuttumaan...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom