MULTI Destiny

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Noin, tulipa taas muutama tunti pelattua. Vedin Hardilla jonkun tehtävän viimeistä isoa taistelua, olin kuollut jo jotain 5-6 kertaa samaan taisteluun, kunnes yhtäkkiä jostain lentää kranaattia ja tulitusta. Huomaan Vilbourin liittyneen peliin ja rullataan rähinä läpi. Olipa vitun siistiä koska ensimmäinen kunnollinen kosketus coop-toimintaan Destinyssä.

Vähän aikaa siinä kun pyöri ympäriinsä kuin ryssä anttilassa ni pääs jo peliin melkein mukaankin. Ei näköjään kannata hirveesti lähtee ramboilemaan pari leveliä alempana tollasella paperihaarniskalla ja hernepyssyllä. Pari kertaa oli kertalaakista vainaa :D

Pari kertaa ehdin Crucibleakin kokeilee ja toi Control vaikutti ihan hauskalta pelimuodolta. Ja kaiken kaikkiaan toi PvP oli tosi hauskaa CODien refleksihippojen jälkeen.

E.

Lisäsin kaikille Destinyn pakkisklaanilaisille admin oikeudet ni ei oo toi klaanisivuston päivittäminen pelkästään meikäläisen harteilla.

Itsellä tosiaan vasta lvl 4 Warlock, tasan kaksi pelisessiota ehtinyt ottaa. Ehtinyt kuitenkin todeta, että ramboilemalla yllättävän herkästi lähtee henki ja ihan oikeasti joutuu varomaan ja miettimään miten vihut teilaa. Pitääpä ottaa tuossa myöhemmin taas parin tunnin sessiot.

Meikäläisen tiimiin voi ainakin huoletta liittyä aina mukaan tosta levelistä riippumatta, vaihdan sitten vaa sopivimman luokan ja levelin. Kaikki hahmoluokat tuli aloitettua, mutta tuolla Titanilla tullu pääasiassa pelattua. Tällä hetkellä siis Titani lvl 9, Warlock lvl 4 ja Huntteri lvl 2. Titanilla ja Warlockilla tulee pelailtua varmaan enemmän kun suurimmalla osalla näytti olevan Huntterit ainakin eilisten pelisessioiden perusteella.

Itse olen lvl 11 hunterilla todennut hyväksi ideaksi aina ennen ku lähtee ramboilemaan vähän taktisesti vähennellä porukkaa pitkältä matkalta sniperillä tarkoin viljellyillä pää laukauksilla;D jos se ei auta niin sitten vasta ramboilemaan. Onneksi saa tuossa melko nopeasti defensen ylös haarniskoilla joita saa koko ajan paremmaksi story tehtävillä. Mutta noissa PvP matseissa ei hunterilla juuri tee mitään pienien mappejen takia...

Ai että miten hyvä peli vaikka pari tuntia kerkesin yöllä veivaamaan. Mikäs tää klaanijuttu on?

Bungie.netissä kun käy linkkaamassa PSN- tai Xbox live-tunnarit, niin voi käydä sen jälkeen liittymässä klaaniin (joko ps tai xbox puolelle), josta löytyy samanhenkistä peliseuraa. Toi on kans kätevä lisätä kaverilistalle peliseuraa ja pääsee pelaaman samojen naamojen kanssa. Ekalla pelikerralla kun oli Fireateam tilassa "open" niin meikäläisen kohdalle osu kyllä ne kaikki stanan 12-15 v spämmääjät, kun ihan kuka vaan pysty hyppäämään fireteamiin mukaan. Nyt on Fireteam niin että kaverit pystyy liittymään yhdellä klikkauksella mukaan jos ei oo tiimi täynnä.

Hyvät mätöt ollu ainakin Wlermsin ja PerusPekan kanssa parina iltana. Ja parasta ettei oo tullu noita spämmääjiä enää tiimiin häiriköimään. Vielä ei oo sitä mahdollisuutta tullu, että ois saatu 6 pakkislaista noihin raideihin.

Xboxin puolella ei näyttäny olevan vielä ensimmäistäkään jäsentä.

Päätettii pistää pakkiksen porukalle klaani pystyyn että voiaan pelailla samanmielisessä porukassa. Et bungien sivuilt vaa liityymään nii voidaan pistää kunnon pakkiksen firesquadilla rytisemään.

Täytyykös noi klaanilaiset myös lisätä omalle kaverilistalle jotta eksyvät samoihin peleihin? Helpompaa toki olisi jos klaanin kautta tulisi tuo tuossa pelissä kaveriksi määräytyminen.

Meikäläinen liittyy kans. Psn: Chef_Halinalle. Just sopivasti pari päivää saikkua niin kerkee tutustuu kunnolla peliin. :)

En ole itse varma tosta, mutta typeräähän tuo on jos klaanilla ei ole mitään virkaa ja näitä ei näe pelin rosterissa. Itse lisäilin muutaman täältä nyt listoille, sitä kautta ainakin pääsi samaan fireteamiin pelaamaan.

Pakkislaisten kesken pitäisi saada 6 pelaajan fireteam joskus täyteen, pelata hardilla Strike läpi. Sitten normal vaikeudella strike kenenkään kuolematta. Näistä kolme trophyä :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Huoh. Vähä välii ku pelaa nii tää potkii mut alkuvalikkoo ja tohon tulee teksti että netti toimi tai ei saada yhteyttä. Onko muilla samanlaisii ongelmia? Kaikki muut onlinepelit toiminu moittettomasti. Vittu.

Missä se klaani näkyy tuol pelis. Pääsin tuol netis siihe mut muuten ei näy missään. Vai mokasinko sen nyt jotenki. :)

Piti käydä toiselta foorumilta lunttaamassa. Julkaisupäivänä Rosterissa oli "Game" välilehti, josta siis näki kaikki klaanilaiset, josta myös pystyi lähettämään inviteja fireteamiin, lähettää kaveripyyntöjä yms. mutta se on otettu nyt pois sieltä palvelimien ruuhkautumisen / huollon takia. Eli se ei tällä hetkellä näy siellä mutta sinne se ilmestyy kyllä.

hmmh, pitäis olla destiny companion ios:lle, mut ei mun ipad ainakaan löydä softaa... muita kohtalotovereita?

edit: löyty ainoastaan iPhone "puolelta".. pffft... vaik tuki myös ipadille, paska apple ;)

Nonii nyt näkyy pakkis Destinyn puolella. Kunhan sais tuon netin toimimaan viel kunnol. Kohta lvl 7! Lauantaina vasta töihin joten oon online huomisiltaan asti xDD

Itsellä ollut ongelmaa latED:n kanssa eli potkii välillä orbitille ja ilmoittaa yhteysongelmasta vaikka ei missään vaiheessa netti pätki tai kirjaudu psn-verkosta ulos.

Mistä tuon saa asetettua siten, että kuka tahansa friends-listalta voi liittyä vapaasti fireteamiin?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom