MULTI Destiny 2

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TML
  • Aloitettu Aloitettu

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%
Täältä ei taida peliseuraa enää löytyä. Kokeillaanko pistää perjantaina johonki yhteisöön ilmotus kolmesta vapaata raidipaikasta ja yritetään vetää? Sieltä saattaa kyllä sitten tulla semmosia 13-vuotiaita äänenmurroksesta kärsiviä agresssiivisia finninaamoja kiljumaan. Voitaishan tuo nf ainakin vetää kolmistaankin.

Täältä ei taida peliseuraa enää löytyä. Kokeillaanko pistää perjantaina johonki yhteisöön ilmotus kolmesta vapaata raidipaikasta ja yritetään vetää? Sieltä saattaa kyllä sitten tulla semmosia 13-vuotiaita äänenmurroksesta kärsiviä agresssiivisia finninaamoja kiljumaan. Voitaishan tuo nf ainakin vetää kolmistaankin.

Mulla on kaveri joka on innokas tulemaan kyllä mukaan. Eli ei tarvita ku kaksi 13-vuotiasta jonnea.

Klo 20 eteenpäin ois mulle paras aika ni ei oo muksut pyörimässä jaloissa. Toki aiemminkin käy mut keskittyminen voi vähän kärsiä.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Pääsen tosiaan aikaisintaan klo 20 pelaamaan kun sukulaiset saatana ilmoittavat syntymäpäiväjuhlistaan vasta niitä edeltävänä iltana...

Oli liian alhainen light leveli. Sori vaan. Aika perse peli muutenki. Crusible on aika jännää, vaikka turpaan tuleeki aika useasti.

Saa lisätä ps4 vallaton_
Pääasiassa kans cruciblee tulee pelattua mitä kerkiän mutta jos porukkaa on niin toki ihan raiditkin kiinnostaa.

Oli kyllä aika sairasta menoa tuolla trials of ninessa. Ei pysty oikein käsittään, että mitä siellä tapahtuu. Hengissä pysyttiin keskimäärin se 20-30 sekkaa. Saattas tulla salkkumutiaisellekki kylmää kyytiä. Oli kyllä pikku-kännissä ihan mukavaa. Olin aika paska, mut niin oli muutki.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom