Desperate Housewives

Ajattelin rueta seuraaman, kun tätä sarjaa on niin paljon ylistetty. Ensimmäisen jakson jälkeen ei oikein voi sanoa juuta eikä jaata...let's see!

Kohta alkaa olla jokainen ilta buukattu täyteen ohjelmia, kun must see sarjoja on ma täydelliset naiset, ke C.S.I, to Everwood :haart:, pe Idols ja su Idols & Amacing Race :rock:.

Inhottaa olla tv:n orja :jahas:, pari vuotta tässä pyörähti etten juurikaan seurannut mitään sarjaa sen erityisemmin...

fitnesspimu sanoi:
Inhottaa olla tv:n orja :jahas:, pari vuotta tässä pyörähti etten juurikaan seurannut mitään sarjaa sen erityisemmin...

Niinpä.
Liikunta tuppaa jäämään vähemmälle, kun oikein alkaa telkkaria tuijottelemaan.
Urheilu/liikuntaohjelmia saisi tulla enemmän. Niistä irtoaisi motivaatiota..

OT:
Miksei kukaan tee hittisarjaa ammattilaisurheilijoista? Kyllä sellainenkin nyt pari kautta jaksaisi yleisöä kiinnostaa. Fitness/bodauspiireissä olisi ainesta vaikka minkälaiseen stooriin.

Outi-79 sanoi:
Fitness/bodauspiireissä olisi ainesta vaikka minkälaiseen stooriin.

Eikös tuossa jokunen vuosi sitten tv:ssä pyörinyt joku ultrapaska jenkkisarja nuorista huipputason voimistelijoista :hyper:

Tanssiva Rosvo sanoi:
Eikös tuossa jokunen vuosi sitten tv:ssä pyörinyt joku ultrapaska jenkkisarja nuorista huipputason voimistelijoista :hyper:

Kyllä.

Ja jotenkin tuntuu ettei kukaan halua katsoa mitään bodari-saippuaa, hah. Tai jotain 80-luvulle jäänyttä fitness-ohjelmaa, joissa jokainen näyttelijä on yliruskea ja omaa pinkit bikinit. Fakta vaan on se, että bodari- ja fitnesskuviot kiinnostaa ainoastaan niitä jotka itse näitä lajeja harrastavat, jos niitäkään.

Aika harvoin on muuten onnistunu mikään urheiluun perustuva tv-ohjelma. Itselle ei ainakaan tule mitään mieleen.

No jos Belmondo lähtee tolle linjalle...

eva_longoria-3.jpg

pb050429047.jpg

fitnesspimu sanoi:
Kohta alkaa olla jokainen ilta buukattu täyteen ohjelmia, kun must see sarjoja on ma täydelliset naiset, ke C.S.I, to Everwood :haart:, pe Idols ja su Idols & Amacing Race :rock:.

Onkohan tätä äkillistä koukuttumista jotenkin liikkeellä nyt enemmin kuin aiemmin :)

Mulla sama kuvio, moneen vuoteen en oo tiiviisti seurannut kuin satunnaisia ohjelmia ja niitäkin vaihtelevalla menestyksellä. Mutta nyt tänä syksynä olen havainnut että melkein joka illalle on joku must-see/aivot-narikkaan sarja. Mun lista menee näin: su Amyn lailla, ma Täydelliset Naiset, ti Muodon Vuoksi, ke C.S.I ja to Everwood. :eek:

Back
Ylös Bottom