Desperate Housewives

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tänään sitten alkaa tää monien ylistämä sarja. Täytyy kyllä alkaa seuraamaan, luulen että laadukas sarja kyseessä.

desperate%20housewives.jpg

Että himokkaita kotirouvia...kyllä se pitää katsastaa:)

Tuo ON hyvä sarja. Oon ihan koukussa! Kesällä tuli katsottua ekaa kautta uusintoina, nyt taitaa olla menossa kolmas kausi. Sunnuntaisin ei huvita lähteä mihinkään ettei missaa Desperate Housewivesia... Vaikka en muuten kauhean paljon telkkaria tuijota, niin tämä on niin kiero sarja ettei sitä voi olla katsomatta. :D

Tuossa ollaan vaimokkeen kanssa sarjaa seurattu jo jonkun aikaa ja kyllä on niinmaan hulvaton sarja, että suosittelen lämpimästi :) Juonenkäänteet ovat niin eriskummallisia ja huumori sellaista rivien välistä irtoavaa sekamelskaa. Hiukan hävettää näin miehenä tunnustaa fanittavansa kyseistä sarjaa mutta kokeilkaa itse, eka jakso pakettiin ja koukussa ollaan :D

Edit: LOL, ajoitus aika kohdallaan! :lol2:

Pullalle ja Faidralle pisteet kotia. Taas vastakkain istuu jossain kirjastossa. Tuo on kyllä tosi hyvä sarja, muutaman jakson oon nähnyt. Eikä hävetä yhtään :D

Pulla sanoi:
Ei saakeli istuta, mä oon duunissa parin korttelin päässä joten tässä on oltava jotain extratestikkelistä telepatiaa! :eek:
No huh. Tuo on jo aika paranormaalia. Soittakaa joku Mulderille.

Reason sanoi:
Pullalle ja Faidralle pisteet kotia. Taas vastakkain istuu jossain kirjastossa. Tuo on kyllä tosi hyvä sarja, muutaman jakson oon nähnyt. Eikä hävetä yhtään :D
Ei saakeli istuta, mä oon duunissa parin korttelin päässä joten tässä on oltava jotain extratestikkelistä telepatiaa! :eek:

Pitää ihan mielenkiinnosta katsoa eka jakso kun niin paljon sitä on hehkutettu joka tuutista, että nähtävähän se on.

Teri Hatcherin ja Eva Longorian takia vois kattoa :D~

On tosiaan hyvä sarja. Täälläpäin on tv:ssa alkanut nyt syksyllä toinen tuotantojakso eikä ainakaan ole huonommaksi muuttunut.
Suosittelen :thumbs:

..ja mrs Solis (aka Eva Longoria) :kuola:

Täytyy itsekin hehkuttaa, että tää on kyllä loistava sarja... Ensimmäisen tuotantokauden olen nähnyt viime keväänä, mutta ei haittaa mitään - katsellaan uudelleen : :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Faidra sanoi:
Tuo ON hyvä sarja. Oon ihan koukussa! Kesällä tuli katsottua ekaa kautta uusintoina, nyt taitaa olla menossa kolmas kausi. Sunnuntaisin ei huvita lähteä mihinkään ettei missaa Desperate Housewivesia... Vaikka en muuten kauhean paljon telkkaria tuijota, niin tämä on niin kiero sarja ettei sitä voi olla katsomatta. :D

tiedoks vaan niin jenkeissä menossa toinen kausi vasta kyseisessä sarjassa :)

Luni sanoi:
tiedoks vaan niin jenkeissä menossa toinen kausi vasta kyseisessä sarjassa :)

Ack, sorry, niin onkin. Mitähän mä oikein ajattelin...

Katsotaan mitä sarja tuo tullessaan. Avausjakso oli ihan ok.
Ainakaan vielä en ylistä, ehkä ensi viikolla sitten.

Todella hyvä sarja!
Olen nähnyt jo ensimmäisen tuotantokauden, ja kaksi osaa toisesta tuotantokaudesta. Kannattaa katsoa, koska sarja paranee jakso jaksolta!

Hyvältä vaikuttaa..pientä Twin Peaks henkisyyttä ilmassa...
Seurataan ainakin meillä jatkossa:)

pexxi sanoi:
Hyvältä vaikuttaa..pientä Twin Peaks henkisyyttä ilmassa...
Seurataan ainakin meillä jatkossa:)

DW = Twin Peaks -women meet the Sopranos ?

Joka tapauksessa, yritänpä pitää itseni mukana juonessa....

Suositut

Back
Ylös Bottom