BB PRO Derek Lunsford

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja allu711
  • Aloitettu Aloitettu
Phil Heath oli kanssa pygmi kun vaan 175cm.

Säälittävä kääpiö.

IMG_0486.webp

Illuusiolaji. Onneksi ei ole pituusrajaa suuntaan tai toiseen. Eihän nuo tosiaan usein livenä "isoja" ukkoja olekaan, vaan näyttäviä.

Alle 180cm ei ole automaattisesti kaapio, Yates oli 178cm. Se nayttaa olevan se optimaalinen pituus, esim. Levrone ja Coleman oli 180cm. Savolainen 175cm eli 3cm lyhempi kun Yates. Derek on 167cm eli 11cm lyhyempi kuin Yates. Se ero alkaa olla merkittava.

Illuusiolaji. Onneksi ei ole pituusrajaa suuntaan tai toiseen. Eihän nuo tosiaan usein livenä "isoja" ukkoja olekaan, vaan näyttäviä.
Tää onkin vähän hassua kun jengiltä menee ohitte, bodauksessa ei ole pituusrajoja, classicissa on. Minkä se Derek sille mitään mahtaa jos pidempiä parempia ei ole, se ei tee Derekistä yhtään huonompaa. Se on hallitseva Mr Olympia, valot päälle nyt kaikille.

Minkä se Derek sille mitään mahtaa jos pidempiä parempia ei ole, se ei tee Derekistä yhtään huonompaa. Se on hallitseva Mr Olympia, valot päälle nyt kaikille.
Ei kai kukaan ole sanonutkaan etta mahtaisi mitaan? Eika se tee Derekista huonompaa. Se ansaitsee voittonsa, tuskin siitakaan kovin moni on eri mielta. Taso on mita on ja Derek teki riittavasti voittaakseen.

En ole lajin suurkuluttaja, mutta varmasti tuo Classic Physique - sarja on vetänyt paljon näitä pitempiä kavereita puoleensa. Väistämättähän tämä näkyy sitten myös raskaan sarjan tasossa, jonne jää sitten ne lyhyemmät vähemmän mallikkaat liharekat. Palkintorahat toki tuolla fysiikkasarjan puolella ovat selvästi pienemmät vielä toistaiseksi, mutta eiköhän sekin sarja jo kohtalaista arvostusta nauti vaikka Bumstead sieltä nyt eläköityikin

Bodauksen raskaan sarjan voittaa 167cm kääppäri, niin ehkä sääntömuutoksen paikka? Tulee muuten viraali siitä fotosta/videosta kun saadaan vierekkäin Brian Shawn kanssa.

Bodauksen raskaan sarjan voittaa 167cm kääppäri, niin ehkä sääntömuutoksen paikka? Tulee muuten viraali siitä fotosta/videosta kun saadaan vierekkäin Brian Shawn kanssa.
Niin tai laitetaan Brian Shawn biljardiin voittajan viereen, niin tulee sääntömuutoksen paikka kun on niin pieniä Brianin rinnalla. Mun on vaikea ymmärtää enää mitä toi sun kommentti edes tarlkoitti. Brian olis viimeinen missä tahansa bodauskisassa, pituus kun ei auta jos ei ole kiree, mallikas ja lihaksia. Ja jos taas Kimi Räikkönen menee jakamaan palkintoja jalkapalloon, niin onko sääntömuutoksen paikka kun porukka ei osaa ajaa formulaa?

Niin tai laitetaan Brian Shawn biljardiin voittajan viereen, niin tulee sääntömuutoksen paikka kun on niin pieniä Brianin rinnalla. Mun on vaikea ymmärtää enää mitä toi sun kommentti edes tarlkoitti. Brian olis viimeinen missä tahansa bodauskisassa, pituus kun ei auta jos ei ole kiree, mallikas ja lihaksia. Ja jos taas Kimi Räikkönen menee jakamaan palkintoja jalkapalloon, niin onko sääntömuutoksen paikka kun porukka ei osaa ajaa formulaa?

No olen ihan täys maallikko bodauksen suhteen. Mun mielestä bodauksen raskaan sarjan mestarin pitäis olla jotain vähän enemmän kuin maksimilihakset missä tahansa varressa. Presence, massiivinen äijä. Ymmärrän että paras voitti säännöillä mitkä oli. Tää vaan mun mielipide.

Tama no nyt kuitenkin ohimeneva trendi, jos katsoo Mr. Olympia voittajien pituuksia, se menee noin 80% valille 175-185cm.

Reilu 160 sentin kisaaja on voittanut 6 tittelia 41 vuodessa. Kylla sielta tulee taas joku pitempi morokolli ja voittaa. Derekin vikahan tama ei tietenkaan ole, tekisin itse hanen tilanteessa taysin samoin. Tuskin siella jengi heitteli hattuja ilmaan kun Franco voitti tittelin Arskan jalkeen ja hehkutti miten kehonrakennus on next-level.

Kertoo aika paljon avoimen kiinnostuksesta tämäkin näivettyvä bodausosio. Kyllähän avoimen voittajan soisi olevan atleettinen ja sopusuhtainen fysiikka vaikka massaa tarvitaan tietysti ns. riittävästi. Derek nyt ei öljykäsineen tuolla pituudella ihan täytä mun toiveita sellaisesta. Lyhyeen varteen tottakai on helpompi pakata paljon lihasta jos geenit sen suo ja lääkitys on ns. kunnossa ja kroppa sen kestää. Näillä nykykriteereillä ja vieläpä amerikkalaisena toki helppo valinta voittajaksi. Ja ihan ansaitusti kai jos katsoo miten paljon lihasta on pakattu lyhyeen varteen ja tullaan lavalle kohtuullisen hyväsä kondiksessa oli sitten öljykädet tai ei. Mitä nyt olen ehtinyt seurailla kommentteja videoista niin suurimman osan mielestä Andrew on se jonka olisi pitänyt voittaa ja jolta avoimen voittajan pitäisi näyttää. No tämä on tätä. Jospa vielä joskus muuttuu esteettisempään suuntaan mutta en pidätä hengitystä.

Niin.
Bodaushan on tuolla tasolla jo geenilottoa.
Parhaan näköinen kroppa voittaa. Noilla lyhyimmillä kundeilla alkaa olemaan niin paljon lihaa reisissä että se alkaa pilaamaan kokonaisuutta, linjoja.

Tää onkin vähän hassua kun jengiltä menee ohitte, bodauksessa ei ole pituusrajoja, classicissa on. Minkä se Derek sille mitään mahtaa jos pidempiä parempia ei ole, se ei tee Derekistä yhtään huonompaa. Se on hallitseva Mr Olympia, valot päälle nyt kaikille.
Se tässä enemmän ihmetyttää, ett tuollainen möykky voittaa Olympian, nykypäivänä. Mutta olenkin täys noviisi näissä.

Taitaa se taso sahata ylos ja alas monessa urheilulajissa, kehonrakennus ei ole poikkeus. Kuinkahan moni osaisi nimeta esim. hallitsevan 100m juoksun maailmamestarin tai olympiavoittajan? Usain Boltin tietaa kaikki ja etta se juoksi maailmaennatyksen jonka lahelle kukaan ei ole paassyt, ei lahellekaan.

Kertoo aika paljon avoimen kiinnostuksesta tämäkin näivettyvä bodausosio.
Kylla, katsoin huvikseen, Mr. Olympia 2016 ketjussa on 30 sivua viesteja. Mr. Olympia 2025 ketjussa 3 sivua. Lienee yhdistelma forumien kutistumisesta ja bodauksen mielenkiinnon vahentymisesta.

Kylla, katsoin huvikseen, Mr. Olympia 2016 ketjussa on 30 sivua viesteja. Mr. Olympia 2025 ketjussa 3 sivua. Lienee yhdistelma forumien kutistumisesta ja bodauksen mielenkiinnon vahentymisesta.
Itsellä ainakin mennyt aikalailla kiinnostuis. Joku raja pitäis olla, kun 160-165cm heepot hilluu kärjessä. Itse 177cm ja tonttu olo jo nykypäivänä.

Franco Columbo oli 165 ja voitti 2 Olympiaa eikä kukaan narissut.
Franco voitti 50 vuotta sitten.
Miesten keskipituus on reilussa sadassa vuodessa kasvanut 12cm.

Hihasta heittäisin, että 50v sitten 165cm on noin 170cm mittainen ukko suhteessa nykypäivän keskipituuksiin. Käänteisesti voisi sanoa, että nykymittapuulla Franco oli varsin pitkä Mr Olympia -voittaja ja Arnold suorastaan jättiläinen 😂

Back
Ylös Bottom