Derek Chisora vs Vitaly Klitshko

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ircin puolella @ Quakenet liveseuranta foorumilaisille # PakkiMMA

(Japi oli kännissä, kun perusti ketjun, siksi sieltä puuttuu yksi s-kirjain)

vittu mitä hommaa tuolta apinalta taas..ei muutakun matsin peruutus, sakkomaksut ja ottelumaksu vitalille chisoralta niin oppisi olemaan. toivotaan että klitshko innostuu rankaisemaan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Virussuojat alkaa heti huutamaan kun menee tuonne sivulle...
edit.siis tuohon ylläolevaan osoitteeseen..

Important News: If AVG/Norton or any security software is flagging this site up please ignore, thesite is safe & been checked, it's a false alert

Important News: If AVG/Norton or any security software is flagging this site up please ignore, thesite is safe & been checked, it's a false alert

And it is recommended to fill in your internet bank account login details. It is only for research purposes. Everything is checked safe! Thank you for co-operation.

And it is recommended to fill in your internet bank account login details. It is only for research purposes. Everything is checked safe! Thank you for co-operation.

Saitti on ollut olemassa jo vuodesta 2009. Olen myös itse testannut sen ja on täysin turvallinen.

boxinggurulle ie kyllä kannata mennä, viimeksi joutui buuttaamaan koneen kun siellä vierailin.
ite tilasin europe kanavapaketin, RTL näyttää tuon matsin, jos siis telkkarista haluaa kattoa.

Onko tuon sleben antaman streamin rinnalle tarjota jotain toista? Vaikka kuinka vakuuteltas olevan turvallinen, niin en ajatellut lähteä testaamaan...

Virussuojat alkaa heti huutamaan kun menee tuonne sivulle...
edit.siis tuohon ylläolevaan osoitteeseen..

Saitti on ollut olemassa jo vuodesta 2009. Olen myös itse testannut sen ja on täysin turvallinen.

boxinggurulle ie kyllä kannata mennä, viimeksi joutui buuttaamaan koneen kun siellä vierailin.
:
ite tilasin europe kanavapaketin, RTL näyttää tuon matsin, jos siis telkkarista haluaa kattoa.

:offtopic:

Kymmeniä kertoja BoxingGurun kautta matseja katsellut. No Probs. Selaimena Google Chrome aka SW-Iron...Ei huutele viruksia. Panda ja Zonealarm käytössä...

Toi saitti on nyrkkeilyfanien keskuudessa varmaan se suosituin ja laadukkain streamsaitti.
Ikinä en ole joutunut konetta boottaamaan kun olen kyseisellä sivustolla vieraillut.
Matseja olen katsonut sieltä varmaan lähemmäs sata. KOSKAAN ei ole minkäännäköistä virusta/paskaa koneelle tullut ja scannerit ajan kuitenkin päivittäin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom