Derek Chisora vs Vitaly Klitshko

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
"Chisora käveli Hayen luokse, ja kaksikko alkoi vaihtaa iskuja toimittajien ympäröimänä.

Haye käytti aseenaan valokuvaajan jalustaa, ja Chisoralla oli kädessään lasipullo."

Siis näiden viihdepalstojen toimittajat on keskimäärin tyhmempää kun tän palstan antikörmyt ja kumppanit. Älkää nyt noita käyttäkö lähteinä vaan käyttäkää silmiänne. :D Haye löi kahden lyönnin sarjan ja oikeassa kädessä oli lyöntihetkellä pullo joka murskaantui Chisoran leukaan, end of story.

"Chisora käveli Hayen luokse, ja kaksikko alkoi vaihtaa iskuja toimittajien ympäröimänä.

Haye käytti aseenaan valokuvaajan jalustaa, ja Chisoralla oli kädessään lasipullo."

Siis näiden viihdepalstojen toimittajat on keskimäärin tyhmempää kun tän palstan antikörmyt ja kumppanit. Älkää nyt noita käyttäkö lähteinä vaan käyttäkää silmiänne. :D Haye löi kahden lyönnin sarjan ja oikeassa kädessä oli lyöntihetkellä pullo joka murskaantui Chisoran leukaan, end of story.

Mistä näit, että pullo hajosi leukaan? Minä olen nähnyt vain ehjän pullon noissa kuvissa. Mitä tulee noihin lainaamiisi väitteisiin toimittajien tyhmyydestä, niin aivan oikeinhan tuo oli kirjoitettu. Hayella oli kamerajalka ja Chisoralla lasipullo.

Mistä näit, että pullo hajosi leukaan? Minä olen nähnyt vain ehjän pullon noissa kuvissa. Mitä tulee noihin lainaamiisi väitteisiin toimittajien tyhmyydestä, niin aivan oikeinhan tuo oli kirjoitettu. Hayella oli kamerajalka ja Chisoralla lasipullo.

tossahan tuo 3.05 eteenpäin näkyy ->

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ei tuosta saa selvää kuin sen, että Haye lyö ja pullon sisältö pärskähtää ympäriinsä. Faktaa peliin nyt.

ps. itse asiassa, kun sopivasti pysäyttää tuon videon, niin se pullo näkyy edelleen ehjänä iskun jälkeen.

Kyllä joo, mutta seuraavassa kuvassa, jossa Haye iskee "lasipullolla päin näköä", ei mikrofoni enää kädessä ole. Tästä päättelisin, että mtv3:n väite ei pidä paikkaansa, vaan on vale. Kuin myös se, että Haye olisi lyönyt Chisoraa lasipulolla.

Joo, kuvaa jos katsoo tarkemmin niin Haye lyö Chisoraa kyllä nyrkillä, mutta siinä lyöntikädessä on kuitenkin se lasipullo. Kuvassa se ei ilmeisesti ole vielä hajonnut (ainakin pullo-osa näkyy Hayen käden alla Chisoran rinnassa ja neste näyttäisi lentävän pullon suusta ulos) mutta Chisoran "He glassed me!" -hokemisesta voisi arvella (ja järjellä muutenkin voi päätellä raskassarjalaisten nyrkkiä heiluttaessa) että pullo ilmeisesti tilanteessa hajoaa ainakin osittain Chisoran naamalle/päälle. Joka tapauksessa lyöty on pullo kädessä ja lasia lensi, joten mielestäni tilanteesta voi sanoa että "Haye löi Chisoraa lasipullolla". Kuvasta ei voi varmuudella päätellä osuiko Hayen lyönti ainakin hipoen Chisoran naamaan tai yrittikö Haye sellaista ja Skitsora olisi sitten onnistunut hieman väistämään jolloin lyönti menee sen takia rinnuksille. Kuvassa Chisoran naama on ainakin se verran rutussa ja suu näyttäisi olevan enemmän auki kuin Chisoran yleensä räyhätessä, että voipi olla että leukaankin kolahtaa..?

Katsottujen videoiden perusteella näyttää, että Haye kuitenkin aloitti tilanteessa lyömisen (mikä on se suurin rike, koska kamppailu-urheilijoiden pitäisi pitää ne matsit tarkalleen kehässä ja olla tappelematta sen ulkopuolella), minkä jälkeen Chisoralla on mielestäni oikeus puolustautua ja tempoa Hayea turpiin ihan itsepuolustuksena, joten Hayeahan tästä tilanteesta pitäisi rankaista rankemmin. Siitä huolimatta että Chisora läpsi ja sylki Klitshkoja, siitä taas pitää jaella ja on jo jaettukin omat rangaistuksensa. Chisora pyrkii kyllä ärsyttämään mutta olisi tuskin itse tehnyt aloitetta (ehkä?) nyrkkitappeluun tuossa tilanteessa. Eikö nyrkkeilynkin pressereissä ole ihan normaalia että seuraavaksi matsiin haluava saattaa olla paikalla ja haastaa ainakin jompaa kumpaa otelleista ja sitten saatetaan ottaa normaalit uhoamiset ja ehkä tuijotuksetkin ym eli ollaan naamakkain? Tätä olisin ehkä odottanut tilanteesta mutta Haye alkoikin hillua ja tilanteesta tuli kaaos. Haye voisi saada sen elinikäisen kiellon ja Chisora ehkä jotain pienempää sanktiota, mikä voisi olla ihan kollektiivisesti kaikesta äijän sekoilusta tämän Klitshko-matsin ympärillä. Näin minä tuon näen.

kts. edellinen viestini.

Joo, vastasin vanhaan viestiin, tuota sun uudempaa viestiä en vielä nähnytkään. Jos pullo on ehjä vielä lyönnin jälkeen niin sitten Chisoran "glassed"-höpinät on ihan shittiä. Mutta sekään ei tietty poista sitä faktaa että Haye aloitti lyömisen tuossa tilanteessa, joten mielestäni hänelle pitäisi tulla isommat sanktiot tuosta paskasta. Joka tapauksessa aivan urpoa toimintaa eikä varmaan ole kuitenkaan lopulta hyvää mainosta nyrkkeilylle tällainen riehunta.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Joo, vastasin vanhaan viestiin, tuota sun uudempaa viestiä en vielä nähnytkään. Jos pullo on ehjä vielä lyönnin jälkeen niin sitten Chisoran "glassed"-höpinät on ihan shittiä. Mutta sekään ei tietty poista sitä faktaa että Haye aloitti lyömisen tuossa tilanteessa, joten mielestäni hänelle pitäisi tulla isommat sanktiot tuosta paskasta. Joka tapauksessa aivan urpoa toimintaa eikä varmaan ole kuitenkaan lopulta hyvää mainosta nyrkkeilylle tällainen riehunta.

En mä näe kauheasti eroa minkään suhteen, paitsi ehkä oikeuden tuomion, että kumpi siinä lyö ensin. Chisora rynni sinne sekaan sellaisella asenteella, että se on se ja sama kumpi siinä lyö ensin. WBC sais lopettaa molempien järjen jättiläisten urat lopullisesti ja taustajoukolle jättimätkyt siitä, että näitä apinoita eivät saa pidettyä aisoissa kehän ulkopuolella. Tykkimies saa olla, mutta ei tyhmä. Vaikka kuinka armeijassa toisin yritetään opettaa.

Kyllä tää pullo episodi pelasti muuten tylsän matsin. Eipähän missään puhuta matsista, vaan jälkiperseilystä.

Olen samaa mieltä, tämä matsi tai siis sen ympärillä tapahtuneet jutut jää kyllä yleisölle mieleen ja jos tuosta ei lopullisia kilpailukieltoja herroille langeteta, niin noiden kahden pukarin kohtaaminen kehässä saisi kyllä kunnolla kiinnostusta osakseen. Okei, eihän tuossa riehumisessa ollut sinänsä mitään järkeä, mutta toisaalta mitä muuta voi odottaa kiihdyksissä olevilta ja uhoavilta, ammatikseen lyöviltä katujätkiltä? Tietysti tuollainen riehuminen on poikkeuksellista, mutta ei tuo silti mikään ainutkertainen juttu tainnut olla, youtubesta löytyy vastaavia kahinoita vuosien varrelta ja katsojia tuntuu piisaavan.

Kärpäsestä härkänen, sanoisin.

Chisora o selvästi nouseva tähti. Kun Vitalista ei saanut kunnollista vastusta ja tämä löhösi väsähtäneenä pöydästä, niin Chisora lähti heti suoraan hakemaan uutta matsia freesiä Hayeä vastaan. Sekin sitten päättyi ratkaisemattomaan, vaikka antoi Hayelle vielä tasuriksi ensin rokottaa lasipullo kourassa! Päin vastoin, Chisu paljastui niin kovaksi jätkäksi, että kun Haye huomasi mitä on vastassa, ni tuli kiire heittää oma manageri vauhtitöyssyksi väliin ja ottaa kamerajalusta että saisi edes vähän pidettyä kaukana!

:hyper:

Ei tuosta saa selvää kuin sen, että Haye lyö ja pullon sisältö pärskähtää ympäriinsä. Faktaa peliin nyt.

ps. itse asiassa, kun sopivasti pysäyttää tuon videon, niin se pullo näkyy edelleen ehjänä iskun jälkeen.
Hommaa ny hyvä mies silmälasit, jos et erota hayen kädestä pullonkaulaa olet todella näön tarkastuksen tarpeessa.

Hommaa ny hyvä mies silmälasit, jos et erota hayen kädestä pullonkaulaa olet todella näön tarkastuksen tarpeessa.

Pullonkaula ei ollut se oleellinen tuossa, vaan se mitä kaulan jälkeen on. Tämä (ei pullonkaula, vaan loppuosa pullosta) näyttää olevan lyönnin jälkeen ehjänä, joten mihin sitä näöntarkastusta tarvitsen?

edit. hidas olin, mutta jätetään teksti kuitenkin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom