SUPERCARB 1kg -40%

Der un-official risteily från ÅBÅ, part VIII

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Skip.

Ja Kingi kans.

Eli siellä olis hytti vapaana jos jotain mattimyöhästä kiinnostaa.

(Edellisestä listapäivityksestä poiketen puhvelia ei ole saatavana tähän pakettiin).

Miks? :(

Tuleepas meitä nyt vähän risteilylle.
No hitto kun toi Sahaaja ei voi olla laittamatta noita risteilykuvia tänne kaikkien nähtäville, niin parempi jättäytyä kokonaan pois.

No ehkä se on parempi joo :(

Ei näin. Heti Kas-vaimen miehekkään uhrautumisen jälkeen tulee tuplaperuutus. :itku:

Pitänee varmaan kostoksi tulla vasta suoraan terminaaliin, resiinalla.

Hmm...pitäiskö sittenkin haudata se ajatus resiinasta ja täräyttää syömään tuo buffetti töiden jälkeen. Vois tulla mestoille vaikka sitten tylsästi taxilla.

Pitää katsoa, joko tulen tai sitten tulen vasta satamaan resiinalla.

Okei, mä voisin siis tulla seuraavana yönä jonottaa shämin eteen et voin heti rynnätä valtaamaa sen nurkan sieltä :D jos nyt ei kuitenkaa

Mikäs TJ tänään? Oisko kenties kuvia antaa?

TJ 1!!! :kippis1: :urjo: :kippis1:

The-Greatest-Blow-of-All-Time-vomit-1559.jpeg.webp

Koska sieltä The ShamRock Cafe:sta siirrtytään julkista kulkuneuvoa käyttäen satamaterminaaliin? Ja koska saapuu he shämiin?

Okei, mä voisin siis tulla seuraavana yönä jonottaa shämin eteen et voin heti rynnätä valtaamaa sen nurkan sieltä :D jos nyt ei kuitenkaa

Tjaa... Mä en tiedä mistään nurkista mitään, mutta täytynee saapua paikalle siinä määrin myöhässä, että paikalle jo saapuneet pitävät meteliä :)

Mä taas en tiedä koska ehdin (peli)paikalle.

Mennään työporukalla Oskarin Olohuoneeseen jo aiemmin iltapäivällä, enkä tiedä pitäisköhän mun jatkaa sieltä (ja samalla töistä) suoraan laivalle. On mahdollista, et tulen vasta myöhemmin kun käyn kotona vähän virkistäytymässä. Mutta näillä näkymin tulen kuitenkin Sham Rockin kautta.

Huomiseen :rock:!

:dance2::dance2::dance2:

Aika kovissa lähtöfiiliksissä ollaan!!!

2,5h töissä ja sit menoooooooooooooooooookssss!!!

Back
Ylös Bottom