Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
mikäs/mitkä levy(t) kannattaisi ottaa kuunteluun jos haluaisi tutustua bändiin lähemmin?
mikäs/mitkä levy(t) kannattaisi ottaa kuunteluun jos haluaisi tutustua bändiin lähemmin?
Hyvä poikkileikkaus on Pasadena Rose Bowlissa nauhoitettu 101 livekokoelma. Siinä on aika tiukka paketti bändin alkuajoista Music for the Masses:iin asti. Edelleen kun tuon näkee/kuulee kuulostaa hienolta kun bändi on jo lähtenyt lavalta ja 100,000 ihmistä jatkaa pitkään "Grabbing hands, grab all they can, everything counts in large amounts..."mikäs/mitkä levy(t) kannattaisi ottaa kuunteluun jos haluaisi tutustua bändiin lähemmin?
Mikäs näillä olikaan taustat? Kyllä mä ne videot olen katsonut ja lyriikoitakin muistan, mutta ei nyt ainakaan sytytäIsoin pettymys uudessa tuotannossa on ainakin mulle on ollut sanoitukset. Nothing, Everything Counts (varsinkin jos tietää taustat)
Totta. Melko kusetusta. Ainut plussa on uusi single "Martyr" (mä ainakin diggaan, se Goren kitararimputus kuulostaa hyvältä)Joku "Best of"-tyyppinenkin taisi tuossa joku aika sitten ilmestyä, mutta sisältö on kovin puutteellinen eli ei hyvä.
Uskonto on vain osa sitä. Enemmänkin "yhteiskunnallisia" tai poliittisia sanoituksia (esim. uudemmista ainakin "John the Revelator", Bushin vastainen, melko selkeä ym.Aika monissa sanoituksissa on mukana uskonnollisia ja raamatullisia elementtejä. En sitten tiedä, mikä Martin Goren suhtautuminen uskontoon lopulta oikein on, jos nyt vaikka ajattelee biisiä Blashemous Rumours. Mutta aika arvoituksellinen bändi siis.
Kertoo Clarken lähdöstä ja levy-yhtiön suhtautumisesta Depeche Modeen lähdön jälkeen. Kun Clarke oli bändissä niin dM oli lehdistön mielipiteen mukaan "nero Clarke" ja taustabändi eikä kukaan uskonut lähdön jälkeen dM:n jatkoon, ei edes levy-yhtiö, joka signasi Clarken ja jätti dM:n (aluksi) ilman sopparia.Mikäs näillä olikaan taustat? Kyllä mä ne videot olen katsonut ja lyriikoitakin muistan, mutta ei nyt ainakaan sytytä
Ok, thanks. Muistin ainoastaan Shake the Diseasen merkityksen, eli kertoo ilmeisesti myöskin bändin kriisiajasta, hajoamisuhasta ym. Hyvä tietää lisää.Kertoo Clarken lähdöstä ja levy-yhtiön suhtautumisesta Depeche Modeen lähdön jälkeen. Kun Clarke oli bändissä niin dM oli lehdistön mielipiteen mukaan "nero Clarke" ja taustabändi eikä kukaan uskonut lähdön jälkeen dM:n jatkoon, ei edes levy-yhtiö, joka signasi Clarken ja jätti dM:n (aluksi) ilman sopparia.
Grabbing hands on levy-yhtiön brändi, joka itse asiassa taitaa omistaa myös everything countsin oikeudet . Itse olen tuon mieltänyt niin että sopimus, mistä lauletaan on Clarken soolodiili ja "grabbing hands" on levy-yhtiö ja sen pukumiehet. "Graph on the wall" on Clarken levyjen myyntiennuste vs. dM:n vastaava. Tai jotain. Mulle on tän yksi Lontoon elektromusiikkipiireissä silloin vaikuttanut tuttu selittänyt kerran juurta jaksain mutta olin tainnut juoda muutaman oluen silloin kun tarkat detskut on päästä kadonneet.
Luin muuten sanat juuri ja olen vuosikymmeniä kuullut ne väärin...
Uskonto on vain osa sitä. Enemmänkin "yhteiskunnallisia" tai poliittisia sanoituksia (esim. uudemmista ainakin "John the Revelator", Bushin vastainen, melko selkeä ym.
Tai sitten vaan heppujen omista elämistä, avioerot ym.