Dennis Rodman ToPoon!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja typhoon
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mun puolesta sais kuolla jo pois. Tai olisi voinut kuolla 98 mestaruuden jälkeen. Koskaan osannut muuta kuin ottaa levyjä/puolustaa ja vittuilla Malonelle :D
Tosin se oli helvetin hyvä noissa kaikissa.
Kyllä se varmaan levareita vieläkin popsii, ei muuta.

UPP !
Huomenna tulee liput tuohon ToPo-Honka -matsiin myyntiin.
Ohjeet/Hinnat

Liput tulevat myyntiin torstaina 15.syyskuuta aamulla klo 09:00. Lippuja voi ostaa Lippupalvelun puhelinmyynnistä numerosta 0600 10 800 tai internetin kautta http://www.ticketservicefinland.fi/Entry?S=TOPO&E1=FINHEJ200511061600

Lippujen hinnat ovat 15e/20e/25e. Lippuja on myynnissä hieman yli 7000 kappaletta.
Lisätietoja ToPon nettisivuilta. Itse oon ainakin menossa, pakkohan tuo on nähdä. :) Tuolla on ToPon sivujen mukaan joku suomalainen bändikin esiintymässä ennen matsia. Veikkaan, että tuol on aika kova fiilis. Suuren maailman elkein järjestetty tapahtuma, viel Rodman vetonaulana. :rock:

jaki_ sanoi:
Mun puolesta sais kuolla jo pois. Tai olisi voinut kuolla 98 mestaruuden jälkeen. Koskaan osannut muuta kuin ottaa levyjä/puolustaa ja vittuilla Malonelle
Voi lollo, anna kun arvaan. Sinun mielestäsi kaikki pelaajat, joiden pistekeskiarvo on alle 20, ovat turhia tapauksia? :jahas:

Ok, ikäsi huomioiden nuo kommentit voi ehkä ymmärtääkin, mutta mieti seuraavalla kerralla kahdesti ennen kuin ryhdyt parjaamaan puolustus- ja levypallopelin merkitystä.

Kauhea haloo jonkun entisen koripallistin takia. Mahtaa Rodmania naurattaa koko pieni Suomen maa.

jaki_ sanoi:
Ei se koskaan osannut muuta kuin puolustaa ja poimia levypalloja.
Olet kyllä yllättävän tyhmä ihminen, ei mitään jatka samaan tahtiin. BTW oletko nähnyt yhtään matsia edes?

:offtopic: Tässä näkyy hyvin kuinka loistavasti iltapäivälehdet on "hereillä". Tämä sama uutinen kun oli esim. urheilulehdessä muistaakseni kaksi kuukautta sitten...

edit: vai olisiko ollut jopa kolme...

mä kävin hakeen lippupalvelusta liput, toka rivi katsomo c5. olin itiksen lippupalvelussa pikkaisen ennen yhdeksää ja lippupalvelun päätteet ei ollu vielä auki. olin sopivasti hollilla ja sain valita paikat. ajelin sitten itäkeskuksesta kotiin ja kattelin lippupalvelun sivuja kello 9.20 ja sinne ei näemmä vois enää varata lippuja. toistaiseksi täyteen varattu.

täytyy vaan toivoa että miss rodman suvaitsee saapua peliin. mun mielestä on ainakin positivinen piristysruiske suomalaiselle koripallolle ku saadaan vähän enemmän näkyvyyttä medioissa. harmittaa vaan ku liput on normaalia kallliimmat ja eihän siitä rahoja saa pois vaikka rodman ei sitten jostain syystä tulis, tai pelais vaan muutaman minuutin. jostain luin että topo-rodman ovat sopineet että rodman pelaisi vähintään 15 minuuttia.

tosta iltapäivälehtien hereillä olosta oon kyllä samaa mieltä. muutenkin uskomatonta se uutisointi. esimerkkinä tän päivän iltasanomat (netissä) "Antti Tuiskusta lääkäri?" ja juttu on että antti tuisku lapsesta asti halunnut lääkäriksi mutta työskentelee toistaiseksi musiikin parissa... järkevä juttu.

Toi juttu oli jo MM-kisojen aikaan ainakin toisessa iltapäivälehdessä ja taisi olla Helsingin Sanomissakin.

Ja toisessa iltapäivälehdessä on pelätty (kolumini jo aikoja sitten), että koko hommasta tulee floppi. Että Rodman on ihan paskassa kunnossa, tai sitten tekee oharit. Ja paljonko Topo maksaa parista pelistä ja mitä niillä rahoilla olisi muuten voinut tehdä. Lisäksi koko homaa pidettiin aika sirkustemppuna, mikä pahimmillaan tekee koripallosta vieläkin vähemmän seuratun lajin.

Noniin, nyt näyttäisi olevan jo täyteen varattu tuo matsi. :) Toivottavasti kaverit sai ne perkleen liput hankittua.
quiz sanoi:
Kauhea haloo jonkun entisen koripallistin takia. Mahtaa Rodmania naurattaa koko pieni Suomen maa.
Naurattaa tai ei, so not. Must tuntuu et tuolla tulee olemaan aika kova fiilis. Tuo lippujen nopea myyntikin viittaa fanaattisempaan kannustajajoukkoon. Tämmöset tapahtumat on mun mielestä erittäin tervetulleita. Tuskin se Rodman siellä mitään ihmeitä tekee, (paitsi katsomot täytti jo,) mutta hienoahan tuollainen 90-luvun tähti on nähdä livenä. :) Mitä enemmän näkyvyyttä lajilla on, sitä enemmän rahaa pyörii ympärillä.

Jep, sopimuksessahan oli muistaakseni juuri tuo, pakollinen, vähintään 15 minuutin peliaika.

Oon niin hidas kirjottamaan, nää mun jutut on ehditty jo postaamaan tässä mun kirjottamisen välissä. :D No, toivottavasti se salaperäinen suomalainen bändi on edes Tiktak!

edit:
Helsingin Sanomat sanoi:
Rodman did not turn down the suggestion outright, and Valavuori set the negotiations going. According to the signed contract, Rodman will play at least 15 minutes. If the Honka game goes well, Valavuori will try to persuade Rodman to appear in one other game.
Jälkeenpäin taisi tuo Valavuori sanoa, ettei useampaan matsiin ole varaa :)

Lippupalvelu.fi sanoi:
Pahoittelemme hetkellistä häiriötä tässä tapahtumassa. Lippuja voi tilata ja varata puhelinpalvelustamme 0600-10-800 (1,30e/min+pvm). Otteluun löytyy tilaa.
Heh, eipä ne 7000 lippua tainnutkaan mennä 20 minuutissa. ;)

n00kie sanoi:
Olet kyllä yllättävän tyhmä ihminen, ei mitään jatka samaan tahtiin. BTW oletko nähnyt yhtään matsia edes?
Mikä tuossa on vaikea ymmärtää:
Dennis Rodman oli hyvä puolustaja ja levypalloja pelaaja. Muilla osa-alueilla hän oli todella huono. Asenne suoraan helvetistä. Heittopeli vitusta. Kaikentyyppinen hyökkäyspelaaminen huonoa. Hyökkäyslevypallot ainoa syy edes tulla puolenkentän toiselle puolelle. Ja tekniset virheet tottakai.
Olen nähnyt 97&98 finaalisarjat ja satunnaisia matseja.
Mistäs tässä nyt kinastellaan? Oliko mielestänne Dennis muutakin kuin erinomainen puolustaja(lähinnä Detroit aikoina) ja Levypallopelaaja(7perättäistä kuninkuutta 90-luvulla)?

Kaksinkertainen vuoden puolustuspelaaja NBA:ssa. Kaksinkertainen NBA all stars -pelaaja. Peliminuutit yli 30 per peli keskimäärin koko uran aikana ja pelannut ihan huippujoukkueissa. Eli ei kuitenkaan mikään turha pelaaja.

quiz sanoi:
Kaksinkertainen vuoden puolustuspelaaja NBA:ssa. Kaksinkertainen NBA all stars -pelaaja. Peliminuutit yli 30 per peli keskimäärin koko uran aikana ja pelannut ihan huippujoukkueissa. Eli ei kuitenkaan mikään turha pelaaja.
Niinpä, mutta onhan sitä uskottava 15-vuotiasta asiantuntijaa, jolla on näinkin vakuuttava argumentaatio:
jaki_ sanoi:
Mun puolesta sais kuolla jo pois. Tai olisi voinut kuolla 98 mestaruuden jälkeen. Koskaan osannut muuta kuin ottaa levyjä/puolustaa
:rolleyes:

Sälli joka nai aasin(eläin) päästäkseen lehtiin ei mun kirjoissa korkealla ole.
Se on nainut itsensä. Se oli viikon naimisissa Carmenin kanssa.
Minä en koskaan sanonut pelaajan olevan huono, koska pelikyky rajoittui puolustukseen ja levypallopeliin. Sanoin vain hänen olevan uskomattoman huono muussakuin puolustuksessa ja levypallopelissä.

jaki arvostelee aika kovin sanoin moninkertaista nba-staraa. Kyllähän se näin on tietysti, että nba:han otetaan ihan ketä vain pelaamaan, jopa pelaajia jotka ovat hyviä vain yhdellä osa-alueella ja muilla USKOMATTOMAN HUONOJA.

se että rodman on nainut vaikka ketä on ihan toisarvoista. Rodman on showmies mutta se ei tee hänestä yhtään huonompaa pelaajaa.

Noh, kun sulla jaki laskeutuu se toinenkin kives niin ehkä sit kykenet asialliseen keskusteluun.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom