BB PRO Dennis James

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pexxi
  • Aloitettu Aloitettu
DJ on ainakin jenkkifoorumeilla suosikkina Olympian lähestyessä.

Voitostahan mies ei kilpaile, mutta kärkisijoista kuitenkin?!

DJ on muuten breakdancen maailmanmestari tms. vuosien
takaa, miehellä varmaan tulossa suhteellisen viihdyttävä vapaa-
ohjelma?

Chad Nicholls raportoi muuten saitillaan Ronniesta, joka on
kuulemma 296 paunaa ennen hiilarityhjennyksiä. Kilpailupainoksi
arveltiin 285-287 paunaa!! Huh huh..

Cutler on myös kovassa kunnossa, hiljattain painoa 280 paunaa!

Jännitys tiivistyy, hyvät naiset ja herrat. Lauantaina tiedetään enemmän!

It´s ooon baby!!:D

http://chadnicholls.net/cgi-bin/forums/ikonboard.cgi?s=3f93d4e155b4ffff;act=ST;f=15;t=11627;hl=new

Dennis on valtava juu, mutta en jaksaisi noin luokattoman laatuista videota kahta minuuttia enempää katsella. Kameran takana oli ilmeisesti joku Dennisin vanha luokkakaveri ja äänetkin tuntui olevan aikamoista sekamelskaa. :) No, toivottavasti lopulliselle dvd:lle tulee vähän parempilaatuista matskua.

Iso on mies, mutta kyllä Ruhlin Markku on isompi ja rumempi, että kyllä sen diiviidiin ennemmin hankkisin.

Nämä kuvaajat näissä huippubodareiden filmeissä ovat varmaan jonkinlaisia fetistejä, ainakin äänistä päätellen. "Uuuh....That's it....Yeeeah... Amazing...Keep that pose, I'm cuming!" :kuola:

No joo, tuli hankittua tuo Denniksen uus DVD Back To Basics Pattayan Universe Gymiltä missä kyseinen herra treenailee. Oli ensimmäinen bodivideo Pumping Ironin jälkeen jonka näin ja kyllähän tuo aika karskin kokonen äijä on. Ei paljo naureskele tai ylimäärästä lätise videolla tuo Dennis-poika, eli siinä mielessä aika realistista touhua varmaan. Tosin sen lakeija vai mikä lie valmentaja siinä vieressä karjumassa on jokseenkin rasittava lisä, kaipa se tuo oman mausteensa tohon videoon.;)

Kun en oo juurikaan muita videoita nähny niin kertokaapa mulle onko muiden starojen videot samaa tyyliä (kotivideotyylin kuvausta, onnettomia ääniä ja yleensäkin kovin amatöörimäisesti tehtyjä)? Jäi meinaan tän jälkeen semmonen fiilis, että eipä tarvi enää noista videoista maksaa. "Matkamuistona" hankin, onneksi en kuitenkaan maksanu täyttä hintaa ko tekeleestä...

ps. Hyvä sali muuten, ja osa siellä treenaavista ei oo tosiaan mitään pikku-ukkoja...

Tossa taas näkyy se yks juttu mikä mua aina Denniksessä häiritsee. Sen pecsit on tottavie isot mut ne on kans jotenkin "leveät", edestä päin kun kattoo ni sen olkapäät taas näyttää ihan nysiltä sielä sivuilla, ihan ku niitä ei edes olis ollenkaan. Jotenkin ne pecsit vaan peittää ison alan sen yläkropasta, liikaa mun mielestä, ne jotenki dominoi taas olkapäitä ja se jätkä ei ehkä näytä niin leveeltä kun vaikka joku Levrone jolla on taas vähän toisinpäin toi juttu.

Originally posted by Gospodin47
Kun en oo juurikaan muita videoita nähny niin kertokaapa mulle onko muiden starojen videot samaa tyyliä (kotivideotyylin kuvausta, onnettomia ääniä ja yleensäkin kovin amatöörimäisesti tehtyjä)? Jäi meinaan tän jälkeen semmonen fiilis, että eipä tarvi enää noista videoista maksaa.

Dorian Yates - Blood And Guts. Suosittelen.

Originally posted by muffy
Tossa taas näkyy se yks juttu mikä mua aina Denniksessä häiritsee. Sen pecsit on tottavie isot mut ne on kans jotenkin "leveät", edestä päin kun kattoo ni sen olkapäät taas näyttää ihan nysiltä sielä sivuilla, ihan ku niitä ei edes olis ollenkaan. Jotenkin ne pecsit vaan peittää ison alan sen yläkropasta, liikaa mun mielestä, ne jotenki dominoi taas olkapäitä ja se jätkä ei ehkä näytä niin leveeltä kun vaikka joku Levrone jolla on taas vähän toisinpäin toi juttu.
Jep, itse katselin samaa Battle for the Olympiassa (2002). Se rinta on niin törkeän iso verrattuna kaikkeen muuhun että se alkaa näyttää jo huonolta. Ainoa posetus mihin se näyttää sopivan on crab most muscular, esimerkiksi Dennisin rinta sivulta olisi mielestäni jopa parempi jos se rinta olisi pienempi (tai vastaavasti kädet, olkapäät ja jalat isommat).

Nyt ei tarvitse DJ:n saada "kuin" selkä, olkapäät, kädet ja reidet samalle tasolle rintansa kanssa niin mies tappelee Olympiasta.

Back
Ylös Bottom