Demonoid kutsu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ren
  • Aloitettu Aloitettu

Ren

Onko foorumilla ketään kuka olisi rekisteröitynyt Demonoidin jäsen? Jos joku jäsen voisi lähettää mulle sen kutsukoodin vaikka yksityisviestillä, niin saisin muutaman tv-taltioinnin imuroitua sitä kautta ja olisin erittäin kiitollinen.

Kiitos jo etukäteen jos joku voi mua auttaa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eikö noista torrentsearcheista nyt saa muka kaikkia tarvittavia hyihyipiraattituotteita?! Kauhea kasa tehty tämmmösiä tredejä missä ruinataan invitejä. :curs: Ja kannattaako kenenkään sulle sitä tosiaan antaa jos vaan lataat pari hassuu sarjaa ja sitten hylkäät koko saitin? Mitään et jaa ja kukaan ei hyödy mitään..

ps. Sori avautuminen :piis:

Eikö noista torrentsearcheista nyt saa muka kaikkia tarvittavia hyihyipiraattituotteita?! Kauhea kasa tehty tämmmösiä tredejä missä ruinataan invitejä. :curs: Ja kannattaako kenenkään sulle sitä tosiaan antaa jos vaan lataat pari hassuu sarjaa ja sitten hylkäät koko saitin? Mitään et jaa ja kukaan ei hyödy mitään..

ps. Sori avautuminen :piis:
No ei niistä saa kun mä en imuttele tai laita jakoon mitään hittileffoja vaan pääosin harrastuksiin liittyviä juttuja. Jotain vuoden vanhoja pätkiä kyllä löytyy mininovastakin, mutta uudemmat pätkät ei noissa pyöri ja sattuneesta syystä noi torrentit on ainoa keino millä mä edes mitään uutta tällä hetkellä voin itelleni saada. Mun kautta ei tosiaan mitään HBO sarjoja ja Hollywood leffoja lähde jakoon, eli ihan oikeassa olet, ettei musta ole peruslataajalle mitään iloa.

Näitä tunnuksia ei vaan saa ihan joka foorumilla edes kysellä, eli siksi kyselen täällä.

kerran kuussa. Viime perjantaina viimeksi...

Joko sait kutsun joltakin? Yritin laittaa sinulle yksityisviestiä asiasta, mutta ko. toiminto ei tunnu olevan sinulla päällä.

Eli jos asia vielä kiinnostaa/on ajankohtainen, niin täältä löytyy.

En ole saanu kutsua vielä. Jos pystyt laittaa sähköpostilla, niin laita semmoseen osoitteeseen kun kakkos[piste]posti[ät]hotmail[piste]com

kiitos jo etukäteen

Itsekin haluaisin inviten tuonne kun vaikuttaa hyvältä saitilta, eli jos tuon inviten saisin niin olisin todella kiitollinen. Jaan kyllä tavaraa mielelläni. Voin antaa "vaihdossa" mma-trackerin inviten jos haluat :)

hey donkey.:worship: olisiko mitenkään mahdollista jos lähettäisit inviten minullekin. olen funfilen jäsen, olen jakaja enkä hit and runnaa! Olisin erittäin erittäin kiitollinen. thor997@msn.com kiitoksia jo etukäteen.

Kiittäen

:)

Voudäk

Itsekin haluaisin inviten tuonne kun vaikuttaa hyvältä saitilta, eli jos tuon inviten saisin niin olisin todella kiitollinen. Jaan kyllä tavaraa mielelläni. Voin antaa "vaihdossa" mma-trackerin inviten jos haluat :)

Mulle kelpaisi ihan muuten vaan tuo mma-trackerin invite. Vaikka privana.

Olen innokas pyöräilyn ystävä, ja kyseinen sivusto tarjoaisi minulle loistavia mahdollisuuksia lajin seuraamiseen, toki muuhunkin. Sivuilta sai vielä hetki sitten 3 imua / viikko ilman rekisteröitymistä, mutta sen kaatumisen jälkeen ei enää saa ollenkaan, jos ei ole rekisteröitynyt jäsen. Jaan mielelläni muillekkin koneellani olevia imutuksia, enkä tosiaan poista niitä heti listalta, kun ovat 100%. Jos saisin koodin kyseiselle sivustolle rekisteröitymistä varten, kusisin hunajaa. Olen rekisteröitymättä käyttänyt sivustoa jo yli puoli vuotta. kiitos etukäteen.

lasol[at]skede[piste]net

Mä haluaisin kanssa kovasti kutsun tuonne kiitos :) Mulla kyl ratiot pysyy kunnossa, varsinkin aina harvinaisempien filujen kans

lainataanpas tätä eli olisiko tarjota kutsua hdbits sivustolla, vastapalvelukseksi voisin antaa bit-hdtv:n, jos on tarjota tuota niin laita postia biosss (at) gmail(piste)com

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom