death metal

Re: Nasum - Helvete

Originally posted by iivili
Pakko suositella, vaikkei toi ehkä ihan döördsiä olekaan. Enempi nopeeta (ja raskasta!) grindpaahtoa. So not, helvetin hyvä levy (mun makuun)! :thumbs:

Jos kuka tykkää ankarasta mätöstä, niin eiku tsekkaamaan toi levy! Levyn kipaleet aivät anna tippaakaan armoa, vaan koko ajan on semmonen agressiivinen ja päällekäyvä tunnelma. Hyvvee pauketta! :)
:jahas:

Mitä vittuu? Noi kaikki biisit mitä imeshillä hain, oli vaan jotain minuutin pitusia

Jees, nyt löyty hyvä bändi mun makuun, Dark Army. Bändillä on enemmän rytmiä, kuin yleensä kovaa soittavilla bändeillä.

Vai tarviiko mättöbiiseissä edes olla rytmiä...?

:whip:

Ps. kukas se suosittelikaan deicidea. Menee "vähän" liian örinäksi :down:

Re: Re: Nasum - Helvete

Originally posted by tommih
Mitä vittuu? Noi kaikki biisit mitä imeshillä hain, oli vaan jotain minuutin pitusia

Juunäino! Levyllä on 22 kipaletta, noin 35 minuuttia. Mitä niitä kipaleita venyttämään, kun kerkiää lyhyemmässäkin ajassa toimittaa asiansa. Aleksi Laiho joskus muistaakseni tokaisi haastattelussa, kun häneltä udeltiin levyjen lyhyistä kestoista, että "Ennemmin kilo juustoa kuin tonni paskaa." :D

Myönnettäköön, että mun makuun on vähän hätäsempi (=nopeaa), punkimpi, musa kuin melodinen ja maalaileva, että semmoisen suodattimen läpi kun lukee mielipiteitäni hyvästä musasta. Raskasta ja rujoa kumminkin, kyllä kiitos!

Hyviä vertailukohteita Nasumille olisivat ehkä Napalm Death (vanhempi) ja Terrorizer, joten ehkä on döördsithreadissa vähän :offtopic:

edit: Just NYT ko levyn musa poistaa kivasti sekä vaikkua korvasta että v***tusta korvien välistä, töissä. :)

Re: Re: Nasum - Helvete

Haa joku muukin tykkää Dark Armysta :kippis1:

Hakekaa kaikki ihmeessä jos löydätte biisin
Turisas - Those Were The days ja pari muutakin Turisaksen biisiä... Kyseisellä bändillä on kait vasta demo jossa 3 biisiä :whip:

Hyviä suomalaisia on Torn ja Sotajumala.

Lisäksi noita ulkomaalaisia esim.Akercocke jne.Originit,ym.onkin tullut jo mainittua.

Mites Mokoma? Kurimus jyrää ihan hyvin. The Haunted & Vader.

Mitäs mieltä metallimiehet ja -naiset on Superjoint Ritualista?

Onks Pakkotoistossa paljon naisia jotka pitävät raskaammasta musasta?

Ihme ettei oo brasilialaista Krisiunia mainittu. Kandee tsekkaa ainakin uusimpia levyjä. Vanhempia en oo kuullu. Conquerors of armageddon, Ageless venomous ja syyskuussa ilmestyvä Works of carnage. Tossa Ageless venomousissa on aika erikoinen basarisoundi. Kohtalainen napsu..

Vanha kunnon Carcass.

Ihkauusi six feet under kuulostaa hauskalle ja hyvälle, rokkaa todella hyvin jos haluaa rytmiä örinään. Morppareittenkin uusinkin vaikuttaa hyvälle ja omintakeisille.

Amerika The Brutal rocks

:kippis1:

Onko zyklonilta ilmestynyt sitten world ov worms levyn jälkeen mitään levyä? Jos haluatte kunnon thrasia niin No returniin kannattaa tutustua. Ranskalainen bändi mun muistaakseni, mutta yllätti kovasta :kippis1: Vois pistää joku päivä kovan listan bändeistä :D

Back
Ylös Bottom