Deadpool (12.2.2016)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TML
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Deadpool veti ekan viikonlopun melkosen tehokkaasti.

Deadpool crushes rated R record with $135 million opening weekend
http://www.theverge.com/2016/2/14/10990386/deadpool-opening-weekend-box-office-rated-r-record

Over its first weekend in the US, Deadpool is now estimated to haul in over $135 million. That makes it the best opening weekend ever for an R-rated film — by far.
Heittämällä paras opening weekend R-rated leffalle, ikinä. :D Matrix Reloaded aiempi enkka, $91.3 miljoonaa.
Perskele, pakko tällä viikolla mennä katsomaan, ei voi pitkittää tän näkemistä. :)

Kävin katsomassa tämän lauantaina. Oli aikamoinen onnenkantamoinen tavallaan, että tämä sattui kohdalle. Mä en tykkää käydä leffassa ja mua näkeekin siellä harvemmin kuin kerran vuodessa. Nyt emäntä kysyi mennäänkö leffaan ja hetken mielenhäiriössä vastasin joo, vaikka normaalisti olisin sanonut ettei vitussa. No täytyy sanoa, että kannatti. Mä en edes tiennyt mikä Deadpool on, mutta olipahan vähän helvetin hyvä leffa. Hyviä komedioita tulee ehkä kerran vuosikymmeneen ja tässä on sellainen. Varaukseton 5/5.

Oscar Pool.png

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tuli eilen käytyä katsomassa tuo Deadpool. Jonkin verran, kun tiesi etukäteen, mistä kyse, niin osasi varautua. Mutta täytyy kyllä sanoa, että alkuun ärsytti se kameralle puhuminen, ja ajattelinkin eihän tätä viitsi kokonaan katsoa edes. Loppua kohden kuitenkin parani, kun tuohon tottui ja aika hyvä leffa oli kuitenkin. 4/5

Viimeksi muokattu:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom