Dead Space

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ZeiZei
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuo on ihan helvetin älytöntä, että digitaaliset ovat kalliimpia, kun et saa fyysistä kopiota etkä jälleenmyyntiarvoa. PC:llä olen nöyrtynyt ostamaan pelit jo Steamista, mutta konsolille haluan kyllä fyysiset.

Dead Spacea innolla odotellessa. Aiemmat oli nuorena kovaa kamaa. Muistan vielä tärinät, kun yöllä landella tyhjässä omakotitalossa tuli pelattua porukoiden ollessa reissussa. Pumppu ei tahtonut kestää puolta tuntia pidempään kerralla.

Tämäkin voi olla erittäin kova seikkailukauhupeli :unsure:

Dead Space -sarjaa luomassa olleen Glen Schofieldin uusi scifikauhupeli The Callisto Protocol on saanut julkaisupäivän. Glen Schofield oli tekemässä Dead Space ja Dead Space ll.
Striking Distance Studiosin The Callisto Protocol, peli ilmestyy pelattavaksi 2. joulukuuta PS5:lle, PS4:lle, Xbox Seriesille, Xbox Onelle kuin pc:lle.

View: https://youtu.be/ysFqUiXBAd0

Lisää löytyy:

Tämäkin voi olla erittäin kova seikkailukauhupeli :unsure:

Dead Space -sarjaa luomassa olleen Glen Schofieldin uusi scifikauhupeli The Callisto Protocol on saanut julkaisupäivän. Glen Schofield oli tekemässä Dead Space ja Dead Space ll.
Striking Distance Studiosin The Callisto Protocol, peli ilmestyy pelattavaksi 2. joulukuuta PS5:lle, PS4:lle, Xbox Seriesille, Xbox Onelle kuin pc:lle.

View: https://youtu.be/ysFqUiXBAd0

Lisää löytyy:

Voi saatana että on pelit menny pimahtaneen näkösiksi 😳

Lisää materiaalia julkaistu Dead Space remakesta ja jotkut ovat jopa pääseet testaamaan. Julkaistaan tammikuun 27, 2023.

View: https://www.youtube.com/watch?v=IE_bmSwxoV4

Helvetin kovia oli Dead Spacet aikoinaan, mutta en oo tainnu pelata yhtäkään remakea, jos vaan oon pelannut alkuperäistä. Pelaamiseen käytetty aika on rajattua kuitenkin, niin en tiedä saisko samasta tarinasta irti sen verran että kannattaisi ostaa.

Dead Space odotellessa, pääsee jouluna pelaamaan, alkuperäisen Dead Space tekijöiden, uutta peliä Callisto Protocol joka saapuu, ensi viikolla, 2 joulukuuta.

View: https://www.youtube.com/watch?v=gghRJv_tdb0
Helvetin kovia oli Dead Spacet aikoinaan, mutta en oo tainnu pelata yhtäkään remakea, jos vaan oon pelannut alkuperäistä. Pelaamiseen käytetty aika on rajattua kuitenkin, niin en tiedä saisko samasta tarinasta irti sen verran että kannattaisi ostaa.
Puhuitko ihan vain, yleisellä tasolla remake peleistä? Resident Evil 2 remake on erinomainen, mutta erittäin lyhyt.

Viimeksi muokattu:
Dead Space odotellessa, pääsee jouluna pelaamaan, alkuperäisen Dead Space tekijöiden, uutta peliä Callisto Protocol joka saapuu, ensi viikolla, 2 joulukuuta.

View: https://www.youtube.com/watch?v=gghRJv_tdb0

Puhuitko ihan vain, yleisellä tasolla remake peleistä? Resident Evil 2 remake on erinomainen, mutta erittäin lyhyt.

Parhaimpia remakeja joo toi Re2 joo, mut jättää silti hirveesti olennaisia juttuja pois. Perinteisiä Ressa puzzleja ei juuri oo, tai ne on yliyksinkertaistettu, peli on aivan liian helppo, ja kuten sanoit, ni hyvin lyhyt. Re3 oli kans ihan jees remake, mut siitä vasta juttuja oli karsittuki :(. Code Veronica remakes olis jtn järkee jopa ehkä, mut Re4:n remakointi tuntuu silkalta rahastukselta. Ei niin hyvää peliä tarvii tehä uudelleen, eikä voi mitenkään parantaa.

Noi on kyllä kusisia pelata, oikeesti kunnon jump scare settiä.
Pelasin joskus alkuperäistä Dead Spacea Xboxilla pimeässä omakotitalossa keskellä yötä. Hyi helvetti. Ei kestänyt juuri yli puolta tuntia kerralla. Tuntui, että saa pian slaagin, kun syke jyskytti niin lujaa.

Pelasin joskus alkuperäistä Dead Spacea Xboxilla pimeässä omakotitalossa keskellä yötä. Hyi helvetti. Ei kestänyt juuri yli puolta tuntia kerralla. Tuntui, että saa pian slaagin, kun syke jyskytti niin lujaa.
Resident evil oli kova VR-laseilla, kuumottavin pelikokemus ikinä.

Oon joskus miettiny tätä ku oon ollu vaikka flunssassa ja pelannu jotain peliä koko päivän, että siinä ei varmaan oikeesti kroppa saa mitään lepoa, jos se peli on kovin stressaava. Nimim. mittasin kerran verenpaineet Gran Turismo-nettikisan jälkeen.

Yksi parhaimmista (ellei jopa paras) pelisarjoista joita olen pelannut ja joita tulen koskaan pelaamaan. Juoni ja pelattavuus toimii. Aitoja kauhunhetkiä ja aitoa nautintoa ja mannaa sielulle.

SPOILERIVAROITUS
Remake oli kyllä niin typerää paskaa kun olla ja voi. Sen lisäksi että hahmot oli pilattu kaikin puolin, niin minkä takia Isaacin hallusinoinnin paljastusklimaksi oli pilattu?
:D miksi se oli yhtäkkiä joku ihmeen kaappihomo fantasia? Muutenkin ainakin omasta mielestä peliteknologia ei ole edistynyt nyt viimeisen puolentoista vuosikymmenen aikana tarpeeksi eteenpäin, että olisi ollut tarvittava tai mullistava. Luulen että uusi sukupolvi olisi vanhallakin myös pärjännyt.

Sitten taas Callisto protocol, liian paljon kuin Dead Space mutta ei tarpeeksi.

Olisivat voineet vaan pukata Dead Space 4:n ulos.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom