MULTI Dead Island - Zombie-räiminää troppiisessa paratiisissa (2011)

Onks tää hankkimisen arvoinen peli n.40 euron hintaan, vai kannattaa kyttäillä että hinnat vielä tuosta alenee.

Vidoitten perusteella vaikuttaa kyllä ihan mielenkiintoiselle.

Onks tää hankkimisen arvoinen peli n.40 euron hintaan, vai kannattaa kyttäillä että hinnat vielä tuosta alenee.

Ei ole 40eur arvoinen, jos multa kysytään.
Alkaa lupaavasti ja vaikuttaa hyvältä muutaman tunnin, mutta sitten alkaa totuus valkenemaan. Peli on puuduttava ja itseään toistava, kaikki tehtävät noudattavat samaa kaavaa:
Mene paikkaan A. tapa matkalla zombeja, tee siellä joku juttu/nouda tavara ja palaa paikkaan B. matkalla tapetaan zombeja. Hauskaa hetken, mutta ei 40eur edestä. Edes co-op ei pelasta imo.

Ihan hyvä on. Tulee väistämättä mieleen Far Cry 2 mutta zombeilla. Osta ulkomailta.

ainut asia joka pännii on noi tallennusten bugisuus. Oon tehny 5-10 kertaa yhden tehtävän jossa pitää hakea panssaroitu auto jostain ison hotellin parkkihallista, mutta peli ei tallenna sitä koskaan. Lopetin pelaamisen siihen kun en pääse etenemään vaikka mieli tekisi...

Ihan hyvä on. Tulee väistämättä mieleen Far Cry 2 mutta zombeilla. Osta ulkomailta.

ainut asia joka pännii on noi tallennusten bugisuus. Oon tehny 5-10 kertaa yhden tehtävän jossa pitää hakea panssaroitu auto jostain ison hotellin parkkihallista, mutta peli ei tallenna sitä koskaan. Lopetin pelaamisen siihen kun en pääse etenemään vaikka mieli tekisi...

Juu, ulkomailta kattelinkin, niin näyttää hinta pyörivän tuossa 40 euron pinnassa.

Kävin käytettynä ostamassa GameStopista. Ihan ok peli. Juuri sitä mitä odotinkin. Ei tosin minkään 40 euron arvoinen ole, mutta käytettynä hommattuna ihan pätevä tapaus.

Sanoisin että 40€ arvoinen jos pääsee pelaa 4-player co-oppina koko homma läpi.

Sanoisin että 40€ arvoinen jos pääsee pelaa 4-player co-oppina koko homma läpi.

Jep, varmasti on porukassa hauskempaa. Ite oon vielä ainakin joutunut yksinään pelaamaan, mutta katsoo jos saisi jonkun kaverin hommaamaan tuon, niin voisi vaikka liven kautta kimpassa pelailla.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Mä pelasin tuota ensin yksin, sitten kaverin kanssa. Ei vaan napannut edes co-oppina, kuten aiemmin totesin, liikaa saman kaavan toistoa. Voi toki miellyttää muita, ei tuo lähelläkään huonoin peli ole, jota olen pelannut.

Ihan jees, mua taas vaan ärsyttää tuo zombien level hommat. Miten ne zombit muka kehittyy vahvemmaksi? Pitäs ennemminki tulla enemmän niitä kerralla, eikä mitään yksittäisiä superzombeja, kun peli etenee..

Tuli eilen ostettua tää kympillä steam-alennuksesta. Kavereiden kanssa co-oppina kyllä hauska pelata. Tuli tosiaan siellä biitsillä ihan far cry -fiilis. Yks juttu vituttaa PC:llä paljon, nimittäin valikko. Mouse sensitivity on aivan perseestä ja aseen vaihto ja inventorysysteemi ovat täyttä kuraa. Muuten ihan jees zombie survival ainakin tähän asti.

Tuli tuossa viime viikolla pelattua läpi se Dead Island 2 kun halvalla Steamin kesäalesta aikanaa sai. Jos tykkäs ekasta ni menee tuo toinenkin, mutta jos pikkasenkin ensimmäinen osa puudutti ni suosittelen skippaamaan...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom