DC++ public hub ei lataudu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Suppo78
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
46
Onko kellään samanlaista ongelmaa eli dc++:n public hub ei lataudu. Virhe ilmoitus on vaan että download failed ja joku http 1401 tms ilmoitus. Favorite hub -listasta kyllä onnistuu yhdistää.

Mulla on ohjelma toiminut hyvin tähän asti mutta nyt yhtäkkiä pukkaa vaan tuota virheilmoitusta. Olen koittanut vaihtaa hub listiä moneen otteeseen mutta ei onnaa. Sama vika eräällä kaverilla joka juuri asensi ohjelman koneelleen.

mistähän mahtaa johtua?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Suora lainaus finx.org:ista:

hublist.orgin serveri on vaihdossa joten menee pieni tovi kun kaikki on jälleen toiminnassa.

Huomasin saman jutun jokupäivä, tosin ei haittaa kun aika vähän sitä käytän. Mutta yks kaveri Helsingistä kyseli että toimiiko mulla koko dc kun sillä ei toimi. Asensi sen uudelleen, tsekkas kaikki muurit sun muut, mutta ei pelitä. Onko joku muu huomannut samaa?

Timba79 sanoi:
Huomasin saman jutun jokupäivä, tosin ei haittaa kun aika vähän sitä käytän. Mutta yks kaveri Helsingistä kyseli että toimiiko mulla koko dc kun sillä ei toimi. Asensi sen uudelleen, tsekkas kaikki muurit sun muut, mutta ei pelitä. Onko joku muu huomannut samaa?
Ettei kyse vain olisi juuri tuosta että hubilista ei lataudu? Ongelma voi kiertää kätevästi siten että lisäilee käyttämänsä hubit favourites-listalle jolloin publichub listalla ei tee mitään, sen kun nakuttaa favoista connectit haluamilleen mestoille.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom